Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Newsfeed, ikke vegg.

Skjønte hva du mente :) Det irriterer meg også - og er akkurat derfor jeg er meeeeeget forsiktig med å kommentere artikler på facebook (og generelle kommentarfelt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kompis skrev i Facebookstatusen sin

" Nå har jeg fått klamydia igjen.

Jeg prøvde å tagge dere som burde ta dere en sjekk, men fikk bare tagget 6 av dere.

De av dere som har pult meg de siste tre månedene - ta dere en sjekk.

Sånn. Nå slapp jeg å ringe rundt til alle sammen "

OG DET VAR IKKE FACERAPE.

Har han påtatt seg en hjerneskade også??

Ærlig talt!

Han må jo være stokk dum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var morsom jeg! :) Gøy å høre om andres drømmer. Det kan jo ikke bli kleint, for det er jo ikke personens bevisste tanker eller meninger. Ta meg, for eksempel. Har null intensjoner om å steke babyer i stekepanna ;)

Anonymous poster hash: 94c7d...4c4

På mandag så drømte hun at hun var en katt og spiste kattemat. Så da hun våknet, var hun fysen på kattemat og kjøpte en boks i butikken. Den smakte driiit!

Tirsdag drømte hun om at hun prompet popcorn. Ikke poppet altså, men PROMPET.

Idag har hun skrevet at hun ikke husket hva hun drømte om og finner ikke ro i kroppen før hun kommer på det. Da spurte hun sine venner om noen kunne hjelpe henne med å huske :fnise:

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte hva du mente :) Det irriterer meg også - og er akkurat derfor jeg er meeeeeget forsiktig med å kommentere artikler på facebook (og generelle kommentarfelt).

Samme her, kommenterer i prinsipp ikke på offentlige åpne sider på Facebook. Og det kan jo komme opp ved googling og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

For en time siden: Da kan mor være fornøyd, fiskesuppe med torsk til middag. Blir jo nesten sunt jo.

For 26 min siden: Delvis suksess med middagen. Suppa smaker godt nok den, men fisken ble strimler og krepsehalene er litt som gummi. Men ellers ok.

Sier i fra om jeg blir syk i løpet av morgendagen.

........

Jeg venter i spenning på morgendagens oppdatering, har hun blitt syk eller ikke? Bra hun forteller at hun skal si ifra, jeg var redd jeg aldri skulle få vite.

Shitttt påmfritt, jeg har nesten ikke fått sove i natt, har vært så spent selv :bond:

Får vi no svar Fame?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

........

Shitttt påmfritt, jeg har nesten ikke fått sove i natt, har vært så spent selv :bond:

Får vi no svar Fame?

Dårlig med oppdatering. Så han holdt seg vel frisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en bekjent(hun som var i bryllup i Gambia...) som har fått seg en ny hårsveis.

Og lagt ut påfølgende fire bilder av den nye hårsveisen.

Med teksten "SUPERFORNØYD med min nye, ultrakule hårsveis!! Deilig å føle seg ung igjen"

Dama er 23 :daane:

Tja, om mam uironisk bruker uttrykk som "ultrakult" så er man i hvertfall olding til sinns.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk greit med magen da med andre ord. Kan ikke du kommentere på gårsdagens status "hvordan gikk det med magen? Ble du syk?"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker aldri med han, egentlig. Veldig kjekt å vite hva han spiser til middag hver dag, da.

Inspirasjon! Wiener og stappe på deg i morgen, eller? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper at det ikke var fordi man så noen spredte, nakne knær på bildet :ler:

Og gynekologen i midten :P

Anonymous poster hash: 08f5d...b96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trist egentlig. Men. Har en bekjent som var forlovet, begge to har gått livets harde skole og er vel kanskje alkoholikere. De var sammen i to år, og man fikk oppdateringer hver dag, flere ganger om dagen om hvor høyt de elsket hverandre/ evt kranglet. De hadde nettopp flyttet til en ny leilighet, før hun hang seg i skogen bak huset ved juletider. da var det slutt på de daglige visdomsordene, hjertene og kjærlighetserklæringene og feeden var isteden full av RIPs.

Litt over en måned etter at hun døde hvor mannen har fått utrolig mye sympati har han funnet seg en ny dame. Den forrige snakkes aldri om lenger, men han og den nye konkurrerer om å elske hverandre høyest på face. De er nå forlovet og skal flytte sammen straks.

Altså, fint for han at livet hans går videre, men er det bare meg som er gammeldags og synes dette er litt usmakelig? Dødsboet osv er ikke i orden enda, han finner seg ny og spammer face med kjærlighetserklæringer. synes det er så utrolig trist bare. De kunne vel kanskje tatt det litt med ro til hun første hadde blitt kald?

Anonymous poster hash: c6962...717

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på face, men på instagram feeden min dukket det her om dagen opp et bilde av en katt tatt mellom beina på en dame og teksten "this isn't tuna" :kvalm:

Det pleier å komme mye fine bilder fra den kanten, men av og til dukker det opp sånt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke på face, men på instagram feeden min dukket det her om dagen opp et bilde av en katt tatt mellom beina på en dame og teksten "this isn't tuna" :kvalm:

Det pleier å komme mye fine bilder fra den kanten, men av og til dukker det opp sånt.

Fy faen, det var bare æsj :kvalm:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nøyaktig 4 år siden kroppen min begynte å si ifra at veslesøta syntes det var på tide å komme ut <3 For et fantastisk, magisk, spennede og vondt eventyr! Bare 23 timer etter hadde jeg verdens nydeligste dukke i hendene mine, tenk hvor fantastisk livet kan være <3 !!!! Mammahjertet SMELTER! Jeg elsker ungene mine så utrolig mye! <3 Man kan aldri kjenne dypere kjærlighet enn til sine barn!<3 Ønsker alle mine facebookvenner en fantastisk dag, her i huset får vi besøk av mommo og moffa <3 Ta vare på ungene deres, KJÆRLIGHET!!! <3



Anonymous poster hash: 5e126...7a0
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"tiny peanuts on my boy"-dama fortsetter.... (hun er helt norsk, men har bodd i utlandet og kjæresten er utenlandsk etter hva jeg har forstått).

"J***(kjærestens navn) is doing great with his norwegian, but I am gonna stop speaking english to him now poor old sod, to really step it into high gear.. unless the house is on fire or there is a polarbear behind him I'll only communicate in norwegian ;) sorry babe, it's for your own good :D"

:daane:

Har går vi ikke glipp av noe som helst! Kan noen fortelle meg hvorfor dette trenger sin egen statusoppdatering?!?!

Endret av LaurenC
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeenda en fra dama.....!

Hva skulle man ha gjort uten fantastiske støttespillere <3 Min nydeligste familie har trosset osloshopping kaoset for å handle mammaklær til meg! Min supre svigersøster har bidratt med sin enestående stylistevne for å finne det som hun tror jeg liker best, min vakre mamma har bidratt med lommeboka for å legge ut og hennes tid på fastlandet, og min flotte storebror har helt klart (slik som jeg kjenner han) vært ute med det kritiske øyet og passet på at klærne er fine nok (og også et lite snev påpassing av effektivitet <3 <3 <3 Dere er best og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere <3 <3 Tusen takk for at dere passer på meg og gir av tia deres <3 <3

:daane:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...