Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vasket soverommet, nå skal jeg vaske stuen <3

Ok..

UNIVERSITETET der altså ...

Å Gud! "Hvil i fred mamma" / "julekortdama" har ofte lignende statuser.

De må jo være i slekt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

<blockquote class='ipsBlockquote' data-author="Kvist" data-cid="15539750" data-time="1418130959"><p>På feeden min dukket det akkurat opp bilde av et håndskrevet brev. Den stolte moren forteller om sønnen på åtte år som har fått kjærlighetsbrev fra en på skolen. Hun skriver teksten fra brevet og svaret fra sin sønn. (Som jeg ikke vil gjengi her fordi jeg mener det er et overtramp mot brevskriver og mottager) Så kommenterer hun med " De er jo gode og søte de småTror jeg har hu på Facebook ! Begynner navnet hennes på D? Anonymous poster hash: 708da...e9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette er oversharing. Trenger virkelig ikke å vite at folk har dårlig mage. (Flonsa betyr influensa. Ikke spør meg hvorfor hun kaller det flonsa...)

Utennavn.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg syns dette er oversharing. Trenger virkelig ikke å vite at folk har dårlig mage. (Flonsa betyr influensa. Ikke spør meg hvorfor hun kaller det flonsa...)

Utennavn.jpg

:fnise: Men i all verden.....ehh nei...Det er ikke alt man trenger å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paramount

Kanskje hun tror det heter flonsa? :klo:

Sikkert sånn dialektord...Og når vi snakker om rare/morsomme dialektord...I skjåk heter det å pule ...å pille...Kan tenke deg hvor sjokkert jeg ble da jeg flyttet derifra og snakket flytende skjækvær...og så så jeg et skilt for nypillede reker....ehhh altså...neitakk :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

"Føler du deg stolt?! Føler du deg virkelig stolt over å banke en som ikke har gjort noe som helst!?!? Kanskje jeg var i veien. Jeg gjorde som du sa. Jeg holdt meg unna dere når du sa jeg skulle gjøre det, og jeg svarte henne da jeg fikk lov til det. Jeg spurte noen få ganger om hva hun gjorde og hvordan det gikk. That's it!!!! Nå synes jeg at du skal få deg en jobb, skaffe deg en CV, men det nytter ikke å si noe som helst til deg!! Du kan komme å true meg med bank så mye du vil, men det er ikke jeg som ødelegger for meg selv. Jeg kan ikke noe for at hun vil ha MEG, ikke DEG! Vi hadde sex samme kveld som dere slo opp, men det ville hun selv. Hun prøvde i et halvt år å finne følelser for deg, men hun ga opp. Det er ingen andre enn din sin feil!!"

..... face your problems, not facebook them :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert sånn dialektord...Og når vi snakker om rare/morsomme dialektord...I skjåk heter det å pule ...å pille...Kan tenke deg hvor sjokkert jeg ble da jeg flyttet derifra og snakket flytende skjækvær...og så så jeg et skilt for nypillede reker....ehhh altså...neitakk :)

:ler:

Kan jo hende du har spist nypulte reker uten at du vet om det! Aldri godt å vite hva reker har funnet på før de blir fisket opp av havet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

:ler:

Kan jo hende du har spist nypulte reker uten at du vet om det! Aldri godt å vite hva reker har funnet på før de blir fisket opp av havet :fnise:

Hahahaaa....delete....stygge bilder på netthinnen her*.... :fnise: Sexlivet til rekene er ikke det jeg trenger å vite om gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^

Har vedkommende gått på livets harde skole?

Helt sikkert! Angrer på at jeg ikke gikk inn på profilen, det hadde nok vært mye artig der(var en bekjent som likte eller kommenterte på dette, og jeg finner det ikke igjen :frown: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^
Fant igjen profilen! Vedkommende skriver ikke noe om utdannelsen, men har mistet et barn og "henger ut" legen til barnet med navn. Fikk ganske vondt av h*n, men det var veldig mye oversharing der, blant annet veien til røykfri, mye om julepynt og disse bollene som ble bakt, og denne

Da kom endelig de nye gifteringene,i rosegull jeg fridde jo til **** på Minnemarkeringen foran vår kjære sønns grav,,♥ håpet på 30 nye år med verdens beste mann å fikk et JA så i dag satt vi de på å spiste hver vår hamburger på On The Run hehe Romantisk var jo det Nå er det freddan å livet går sin gang ,håper dere får en spennende helg ABSOLUTT ALLE mine kjære venner,Alltid en ekstra hilsen går til mine kreftsyke venner her på FB,,,de er fantastiske mennesker som kjemper er kamp♥

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

^

Fant igjen profilen! Vedkommende skriver ikke noe om utdannelsen, men har mistet et barn og "henger ut" legen til barnet med navn. Fikk ganske vondt av h*n, men det var veldig mye oversharing der, blant annet veien til røykfri, mye om julepynt og disse bollene som ble bakt, og denne

Da kom endelig de nye gifteringene,i rosegull jeg fridde jo til **** på Minnemarkeringen foran vår kjære sønns grav,,♥ håpet på 30 nye år med verdens beste mann å fikk et JA så i dag satt vi de på å spiste hver vår hamburger på On The Run hehe Romantisk var jo det Nå er det freddan å livet går sin gang ,håper dere får en spennende helg ABSOLUTT ALLE mine kjære venner,Alltid en ekstra hilsen går til mine kreftsyke venner her på FB,,,de er fantastiske mennesker som kjemper er kamp♥

Guri.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi! Jeg flirte da jeg leste "litt diabetes", men da jeg leste "litt cølliaki" måtte jeg le høyt, gitt" :hoho:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi! Jeg flirte da jeg leste "litt diabetes", men da jeg leste "litt cølliaki" måtte jeg le høyt, gitt" :hoho:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Man tar det man kan få for å høste hjerter og "tenker på deg"'er. Du hadde høye verdier men ikke cøliaki blir til nesten og litt cøliaki. (Vet ikke hvordan dette testes men kanskje noe i den duren)

Har så lyst til å poste en skikkelig ironisk status med en kombinasjon av "verdens beste mann", "kan ikke ta det på veggen", "UNIVERSITETET", "ikke alle vil dele denne til støtte for *det og det* men jeg håper og tror noen vil", "sammen med NN igjen etter han var utro med NN, OSS MOT VERDEN<3", "Barnevernet må stoppes", "JUSTISMORD!!!!!" og "Politiet var på døren igjen".

Problemet er bare at mange av de jeg har på vennelisten hadde tatt det seriøst, og det er vel ikke alle som bruker denne tråden som lørdagskos istedenfor film :fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...