Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Margit Spat

En sånn status som man ser fordi en venn har kommentert:

"Har ikke vært meg selv i dag.!! Det skjer så mye trist rundt meg.!! Ha en god natt venner" (pluss hjerter og smilefjes)

Når folk spør hva det er, svarer hun: "Kan ikke skrive det på åpen Facebook."

Jeg klikket meg inn på profilen hennes, og jammen hadde hun ikke utdannelsen sin fra "Livets harde skole", også.

Full pakke m.a.o...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En på vennelista mi la nettopp ut dette bildet:post-76924-0-26683600-1418048707_thumb.j

Nå er ikke jeg veldig prippen, men jeg synes seksuelt innhold på newsfeeden min er over grensa.

Samme fyren la ut nakenbilde av kompisen på fest, og begge ble fly forbanna da noen hadde rapportert bildet (kremt, meg) og det ble sletta.

"Folk har så dårlig humor". Eh, nei, jeg bare har ikke behov for å få opp bilde av penisen din på min newsfeed.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på lista mi har stadig slike hintestatuser hvor hun svarer "kan ikke snakke om det på FB" etterpå. Noen har nok sett seg litt lei på det, og postet en link på veggen hennes med hvilke FB statuser som ikke settes pris på. Fler skulle gjort slik.

Anonymous poster hash: d30a9...bfd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNIVERSITETET har selv flere ganger lagt ut linker på veggen sin om hva som er greit og ikke greit å poste på fb. Tror ikke hun leser linkene, for den ene handlet om de som legger ut om verdens beste mann i hytt og pine :fnise:

Men hun har hatt en travel periode. På facebook.

Verdens beste mann har hatt bursdag og det var ikke måte på klissete status: Du er det beste som har hendt meg <3 Du er verdens beste mann og pappa <3 <3 Min beste venn og min elskede <3<3<3

Også forsvant vannet igjen. Og da var det en rasende status med store bokstaver. Husker ikke igjen hva som sto der, hun sletter etter hvert.

Så har hun selvsagt pyntet sitt "vakre hjem" som hun selv sier, med det flotteste av det flotte. Og tagger seg med adressen sin.

Hun har også vært passe FORBANNA på Brennpunkt og NRK som sender en film de har filmet ulovlig. Og skrytt av gullungene sine som aldri i hele sitt liv har gjort noe som likner på galt en gang.

Innimellom spill har hun selvsagt lest til EKSAMEN og highjacket (var det det man kalte det?) andre sine statuser om sin EKSAMEN. Ingenting nytt hos UNIVERSITETET altså :D

I dag hadde hun sin siste EKSAMEN dette semesteret, så nå får vi se hva som kommer til å oppta henne fremover. Julegaver skal hun i allefall ikke handle inn, i følge en tidligere status, så da er det vel verdens beste mann som kommer til å pryde hennes statuser til over nyttår :wow:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Hva?!

Handler ikke UNIVERSITETET inn verdens flotteste julegaver til verdens besteste mann, beste barn og fineste venner? Eller er det verdens beste mann som gjør det, mens hun er opptatt av EKSAMEN?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på vennelista mi la nettopp ut dette bildet:attachicon.gif1512652_1529244773976196_8019176575280393003_n.jpg

Nå er ikke jeg veldig prippen, men jeg synes seksuelt innhold på newsfeeden min er over grensa.

Samme fyren la ut nakenbilde av kompisen på fest, og begge ble fly forbanna da noen hadde rapportert bildet (kremt, meg) og det ble sletta.

"Folk har så dårlig humor". Eh, nei, jeg bare har ikke behov for å få opp bilde av penisen din på min newsfeed.

Ufint bilde

Anonymous poster hash: 87825...dbf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et bilde som dukket opp i feeden min med teksten:
The best sex is usually with the person you shouldn't be fucking.

.. takk for informasjonen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNIVERSITETET proklamerte tidligere at hun ikke skulle kjøpe julegaver, men heller gi pengene til vann til de fattige. Senere forsvant vannet hjemme hos henne, og siden hun måtte vente i to DAGER på rørlegger, så synes hun livet var urettferdig. Så vi får se hvem som får gaver i år :D

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...)

I dag hadde hun sin siste EKSAMEN dette semesteret, så nå får vi se hva som kommer til å oppta henne fremover. Julegaver skal hun i allefall ikke handle inn, i følge en tidligere status, så da er det vel verdens beste mann som kommer til å pryde hennes statuser til over nyttår :wow:

Det komme vel masse statuser om hvordan hun forbereder seg til et nytt semester på UNIVERSITETET da? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det trist at jeg gleder meg til første juledag bare fordi jeg får vite om UNIVERSITETET kjøpte gaver eller ikke? :fnise:



Anonymous poster hash: 9644b...530
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et bilde som dukket opp i feeden min med teksten:

The best sex is usually with the person you shouldn't be fucking.

.. takk for informasjonen.

Nå er det jo en viss sannhet i dette da :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo en viss sannhet i dette da :plystre:

Helt klart, men vil helst ikke vite akkurat dette om den 16 år gamle lillesøsteren til en venninne :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, er spent selv jeg :) Tipper på at det kommer noen bilder av verdens beste julegave fra verdens beste kosemomsemann og barn <3

Men man har da flere oversharere på fb! Har en som til stadighet spør etter gratis ditt og datt. Han er flink til å fremstille seg selv som godheten selv. Her en dag var det noen som hadde vært utsatt for innbrudd. Da skriver han på statusen sin: Da fikk jeg anledning til å gjøre nok en god gjerning :) Pakker klær i poser nå :)

2 timer senere: Den følelsen når man har gjort noe godt for andre <3

Men, men, men?? Klær?? Det var innbrudd! Du burde nok heller pakket smykker og pc i posen din :D

Nå er fyren sykemeldt pga en "kranglete arm". Vi har nå i 3 uker vært så heldige å få bilder av armen fra de mest utenkelige vinkler. Røntgen viste ingenting galt. Og da er det selvsagt rake veien til pasientombudet for å klage på legen.

Nå har UNIVERSITETET slettet statusene sine igjen. Det er jammen meg ikke enkelt for en i arbeid å holde følge :) Lurer på hvorfor hun gjør det?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på vennelista som er forhandler av sånn Forever Living-opplegg (eller hva det nå hetere), som bombarderer alle på lista med "fantastisk tilbud" på det ene og det andre. Hver måned legger hun ut screenshot av hvor mye hun tjener på dette...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart, men vil helst ikke vite akkurat dette om den 16 år gamle lillesøsteren til en venninne :fnise:

:skratte: Så virkelig ikke for meg at dette var fra en 16 åring, så for meg noen i tredveåra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, er spent selv jeg :) Tipper på at det kommer noen bilder av verdens beste julegave fra verdens beste kosemomsemann og barn <3

Men man har da flere oversharere på fb! Har en som til stadighet spør etter gratis ditt og datt. Han er flink til å fremstille seg selv som godheten selv. Her en dag var det noen som hadde vært utsatt for innbrudd. Da skriver han på statusen sin: Da fikk jeg anledning til å gjøre nok en god gjerning :) Pakker klær i poser nå :)

2 timer senere: Den følelsen når man har gjort noe godt for andre <3

Men, men, men?? Klær?? Det var innbrudd! Du burde nok heller pakket smykker og pc i posen din :D

Nå er fyren sykemeldt pga en "kranglete arm". Vi har nå i 3 uker vært så heldige å få bilder av armen fra de mest utenkelige vinkler. Røntgen viste ingenting galt. Og da er det selvsagt rake veien til pasientombudet for å klage på legen.

Nå har UNIVERSITETET slettet statusene sine igjen. Det er jammen meg ikke enkelt for en i arbeid å holde følge :) Lurer på hvorfor hun gjør det?

Dette er det værste jeg vet om. Må være helt grusomt å jobbe som lege når en stor andel av pasientene er ute etter å ødelegge livet ditt når noe går ''galt.''

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle mulige merkelige bivirkninger jeg har fått av medisiner, så tar denne, som jeg oppdaget i kveld, definitivt kaka: melk i puppene! Jeg klemmer og klemmer slik at det renner ut, mens jeg ler meg skakk! Ganske surrealistisk!

Skulle jeg le, eller gråte?!?!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Så virkelig ikke for meg at dette var fra en 16 åring, så for meg noen i tredveåra.

Hun har forøvrig både besteforeldre, tanter, onkler og foreldre på vennelista! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke enkelte mennesker!

Dere vet programmet Nattpatruljen? Om man er med der, blir man sladdet av hensyn til privatlivet, men jeg har ei på vennelista som TO ganger har tagget samme personen i bilder fra en Nattpatruljen-episode og skrevet ting som "din linselus" eller "på tvn igjen du da". Dama som er gjenganger i episodene prøver å tulle det bort, men jeg merker hun ikke setter pris på å bli "outet".

Og det er ikke tull, det er faktisk identifisering av vedkommende. Fatter ikke at enkelte kan finne på noe sånt!

Endret av Poppie
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...