Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tipper det er noe som egentlig skal sanke inn informasjon mtp. spesialtilpasset reklame..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke makabert. Døden er en naturlig ting. Alle skal dø og mest sannsynelig få en egen gravsten. Synes det er en fin gest jeg.

Anonymous poster hash: 42a8a...106

Jeg bæsjer hver dag. Vil du se?

Anonymous poster hash: 9644b...530

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som har tatovert armen en masse, nå sist med en gravstein med et spørsmålstegn inni, med teksten RIP over. I kommentaren skriver han: Og til deg jr. Som aldri fikk muligheten til å få oppleve livet <\3

Jadda... :sprettoy:

Over sharing på armen, og over sharing på Facebook.



Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme fyr som over:" Wohooooooo. Pappa fikk svar av legen i dag. Jeg har rene urimprøver!! Og fikk brev av politi. Saken er henlagt!! Nå kan jeg få se deg *navn*!:D ååååh pappa gleder seg til å se deg nå:D:D !!! Hahahahaha er så glaad:D ntz ntz ntZ \o/"



Anonymous poster hash: 9535f...a69

Endret av Niennas
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei dame på 45-50 år som deler absolutt alt av tanker, følelser og meninger. Hun deler hele dagen lang. Snakker om angsten sin, hvor langt nede hun er, så plutselig - ti minutter senere - skriver hun lange statuser om hvor flott livet er og hvordan hun har angrepet angsten sin den dagen.

Så det å gå i fra å ikke orke hverdagen, til å løpe i fjellet og drikke vin med venner på kvelden - litt underholdning tenker jeg. Om det hjelper henne å skrive slikt for sine venner på facebook. For all del.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cevita

I dag dukket det opp noe på newsfeeden min, en person jeg ikke vet hvem er, men som ei fjern venninne av meg hadde likt.

Det var ei jente som hadde sjekket inn på et sykehus, og skrevet statusen "Halveis i mål!"

Ut i fra kommentarene under skjønte jeg raskt at dette dreide seg om en fødsel som hun holdt på med... Heldigvis ingen bilder, men uansett, man skulle da vel tro at under en fødsel så tenker man på andre ting enn å oppdatere facebook...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den verste oversharingen jeg har sett må være mine egne ord.

Jeg var dritings, forbanna og hadde nettopp fått vite at min store kjærlighet hadde løyet og sveket meg på en helt utenkelig måte, og han var på den tiden så f*cked up selv at han ga seg blaffen.

Skrev vel noe som "jadda, koselig å leve i løgn. Utroskap er noe dritt." Slettet det dagen derpå, men angrer fortsatt den dag i dag.



Anonymous poster hash: a52ff...319
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eny fyr i 60-åra på vennelista mi:

Har hat lus en gang i 72,men det var ikke hodelus.Moro å få,men ikke lett å bli kvitt.

Ok. :sprettoy:



Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei som stolt la ut bilde av sin nye dildo, med teksten "Gjett hvem som skal kose seg litt ekstra i kveld!"

Anonymous poster hash: 2d540...e5f

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ei som stolt la ut bilde av sin nye dildo, med teksten "Gjett hvem som skal kose seg litt ekstra i kveld!"

Anonymous poster hash: 2d540...e5f

Hæææ? Neei? :overrasket:

Det kan jeg ikke tro!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hæææ? Neei? :overrasket:

Det kan jeg ikke tro!?

Åjoda. Men tror jenta er litt... enkel. Da hun fylte 18 kjøpte hun penisformede lys som hun hadde på kaka si (og la ut bilder av). Hun er så penis/sexfiksert at det er helt ille.

Anonymous poster hash: 2d540...e5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Ei som stolt la ut bilde av sin nye dildo, med teksten "Gjett hvem som skal kose seg litt ekstra i kveld!"

Anonymous poster hash: 2d540...e5f

Du kødder?! Altså, man skal ikke skjemmes over sitt eget sexliv, men man trenger vel strengt tatt ikke publisere det på facebook

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en på FB som tydeligvis har fått foten operert. Den siste uka har det vært bilder eller statuser så godt som hver dag. Bilder av den opererte foten både med og uten bandasje. Personen måtte reise et stykke for å få operert den, og sjekket inn så og si overalt den dagen operasjonen skulle skje, for å virkelig få vist at h*n skulle opereres. Synes sånt blir litt i overkant, en ting er en oppdatering eller to, men en sånn mengde?


Anonymous poster hash: d8c6c...929



Anonymous poster hash: d8c6c...929
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en på FB som tydeligvis har fått foten operert. Den siste uka har det vært bilder eller statuser så godt som hver dag. Bilder av den opererte foten både med og uten bandasje. Personen måtte reise et stykke for å få operert den, og sjekket inn så og si overalt den dagen operasjonen skulle skje, for å virkelig få vist at h*n skulle opereres. Synes sånt blir litt i overkant, en ting er en oppdatering eller to, men en sånn mengde?

Anonymous poster hash: d8c6c...929

Anonymous poster hash: d8c6c...929

Vi har samme venn :P

Anonymous poster hash: 95048...3d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...