Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Gjest Adeline*Jouvin

Ja!!! Leter etter spirer som ikke har bolig!

Jeg har klart å miste vaktlisten min! Så jrg vet ikke om jeg ksn glede meg til helgen før i morgen, hehe.. Skal du ut på byn? Eller er fest best?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!!! Leter etter spirer som ikke har bolig!

Jeg har klart å miste vaktlisten min! Så jrg vet ikke om jeg ksn glede meg til helgen før i morgen, hehe.. Skal du ut på byn? Eller er fest best?:)

Rett og slett lete etter spiren som ikke har bolig ja ;)

Ååårh, nedtur! Jeg har heldigvis fast turnus, så om jeg ikke vet hvordan jeg jobber, kan jeg bare sette meg ned litt å bruke litt hjerneceller :fnise:

Det blir nok først fest, så byn tenker jeg. Litt lettere å rikke på dansefoten der, med høy musikk, og stor plass :jepp:

Hjemme har en jo ikke lov å ha høy musikk etter kl.23 :sukk:

Hva er planen din i helgen om du har fri da? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å kunne ta seg en fest uten å skulle få dårlig samvittighet :Nikke:

Syns "Leter etter en spire som ikke har bolig" var en veldig god setning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å kunne ta seg en fest uten å skulle få dårlig samvittighet :Nikke:

Syns "Leter etter en spire som ikke har bolig" var en veldig god setning! :)

Jepp, jeg skal nyte det med god samvittighet. Hvem vet, kanskje blir det siste gang ;) Derfor veldig greit å utnytte det maksimalt :jepp:

Ja, jeg likte også det setningen var bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt å nyte det til det fulle når det kan være (forhåpentligvis) siste gang på mange måneder :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt å nyte det til det fulle når det kan være (forhåpentligvis) siste gang på mange måneder :biggrin:

Jepp, greit å være forbredt hvertfall :)

--

Idag ble bilen våres klar :biggrin: Det var fantastisk å få den hjem igjen. Ikke det at jeg har fått kjørt den enda da, i og med at jeg ble kjørt rett til jobb etter vi hentet den. Men, imorgen :rodmer:

Jeg er såå fornøyd med bilen vi har. Utenom at den stoppet på lørdag, og at det har vore litt her og der :)

Nå har vi bestilt kinamat på jobb her, så venter bare på den. Det skal bli godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adeline*Jouvin

Deilig med bilen tilbake,kan jeg tenke meg! Jeg vil også ha biiil!

Kinamat på jobben høres forresten mye bedre ut enn pizza på jobben! Det har jeg. Hveeeer dag. Fordi jeg lager den,hehe:p

Ønsker deg en god natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med bilen tilbake,kan jeg tenke meg! Jeg vil også ha biiil!

Kinamat på jobben høres forresten mye bedre ut enn pizza på jobben! Det har jeg. Hveeeer dag. Fordi jeg lager den,hehe:p

Ønsker deg en god natt:)

Kjempegodt og få bilen tilbake ja! Hihi, du får skaffe deg en bil da ;)

Pizza er jo også kjempegodt! Hvilken plass jobber du?

Jeg hadde en kjempefin natt, og morgen, vi sov helt til halv 1 :O Dette er jo helt uvanligt for oss. Men gu så godt det var :jepp:

Håper du også hadde en fin natt, og morgen :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Ja, vi tenker å skaffe oss bil i kristiansand. For da har vi litt mer frihet til å reise hjem på ferier og sånn:)

Jeg jobber på Peppes,faktisk:)

Nattet min var god, morningen var slit...sover så godt om natten etter jeg har dusjet at jeg misliker sterkt å stå opp for tiden:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi tenker å skaffe oss bil i kristiansand. For da har vi litt mer frihet til å reise hjem på ferier og sånn:)

Jeg jobber på Peppes,faktisk:)

Nattet min var god, morningen var slit...sover så godt om natten etter jeg har dusjet at jeg misliker sterkt å stå opp for tiden:p

Ja, det er heilt sant. En føler seg mye friere med bil, det vet jeg alt om ;)

peppes er jo ikke galen plass da :jepp:

For å se det sånn, jeg er glad jeg har ettermiddag/kveld skift denne uken, jeg elsker og legge meg seint, og sove lenge :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adeline*Jouvin

Da er vi to!!! Men er ikke så glad i sove FOR lenge....for da føler jeg at dagen har forsvunnet... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koste deg skikkelig på fest i helgen og at dette var siste gang på veldig lenge for din del :klemmer:

Nå er det bare å satse alt rundt EL! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var koseligt på festen ja, å jeg håper også det blir lenge til neste gang! :)

--

Jeg har prøvd å holde meg litt vekke herfra, da jeg somregel sitter ganske mye inne her å leser, når jeg er på jobb. Å merker at jeg har ikke godt av det.

Jeg kjenner jeg blir fryktelig sjalu på alle som blir så lett gravid, å så fort ikke minst ( ikke misforstå meg jenter, jeg er kjempe gla på deres vegner :) ) Men så skjærer det seg inni meg, å jeg blir igrunn trist, å skulle ønske det var meg :tristbla:

Så jeg kommer til å prøve å holde meg litt vekke fra her framover, kommer nok til å titte innom i ny å ne :)

Vi kommer til å fortsette prøvingen til oktober, da jeg har time til forsamtale om IVF, så skjer det ikke før da, håper jeg vi klarer det da i det minste :)

Det har blitt mye hopping i høyet i det siste. Selv om kalkulatoren sier jeg ikke har EL før på onsdag, og mannen reiser på tirsdag. Jeg skal også på jobb på tirsdag, tidligvakt, så jeg drar hjemmennfra 06.00. Så det spørs om det blir noe hopping i høye den dagen. Men ikveld, imorgen, og på mandag blir det nok :)

Ellers ønsker jeg alle lykke til med graviditeten og forsøket på og bli gravid =) :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får litt vondt av deg nå Cathrinemic! Er ikke rart du føler det sånn, er jo naturlig å bli både trist og misunnelig...

Jeg håper forresten dere treffer på EL og du en spire klamrer seg fast!

Unner deg det!

Jeg for min del har dårlig samvittighet overfor de som ikke får ønsket sitt oppfylt, men at jeg ble fort gravid igjen etter SA, så vi har alle forskjellige følelser og tanker, gravid eller ikke...

Sender deg en god :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Da er jeg tilbake i arbeid etter 3 gode uker med ferie! Det var skikkeligt godt med ferie nå kjenner jeg! Da vi var i Bulgaria hadde jeg EL og det ble jo selvsagt en del :sengekos:

Men, det jeg merket, var at (beklager detaljer) i ca 3(!!!) dager så var det kjempe masse slim. Det rett å slett "hang" ned fra der nede. Å jeg kunne tørke meg så masse jeg nesten ville å d var der fortsatt liksom. Jeg har ALDRI opplevd dette før. Jeg har kun merket det på utfloden i trusa liksom. Noen som har opplevd dette eller? Er det en super EL?? :fnise:

Ellers trudde jeg at jeg skulle hatt mensen på lørdag, men den dukka ikke opp, men negativ test.. Nå har jeg tenkt å vente til imorgen, å har den ikke komt da, tenker jeg å ta en ny test. Jeg husker jo sist at det ble negativ test på dagen jeg skulle hatt mens.

Det ble jo selvsagt litt prating om baby osv på ferie. Å noen dager etter EL var ferdig, så spurte sambo om jeg ikke skulle bestille meg en drink, så sa jeg at det vil jeg jo ikke gjøre tilfelle jeg er gravid. Han trudde det var noe jeg fikk vite med en gang :fnise: Trur det er litt mye for han å forstå med utregning å nårtid en har EL og skal vente mensen osv... Noe som også er veldig forståeligt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på. Kjenner meg igjen i det lille stikket av misunnelse over at andre blir gravid lett som bare det, og redselen for at jeg skal gå på PP med PP uten hell. Vil så gjerne ha en liten lykkespire nå jeg :hjerter_rundt: . Jeg har jo nettopp startet da, men redselen er der lell. Ser liksom ikke helt for meg at det skal klaffe i løpet av de første forsøkene. Virker så alt for enkelt.

Er også litt for opphengt i dette forumet etter jeg og kjæresten begynte å prøve. Leser meg tidvis mer dum, enn klok (alle opplever jo å bli/være gravid helt forskjellig, så på en måte er alt normalt). Men, likevel et fint sted å møte likesinnede.

Bruker TR å være så forsinket forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom og hilser på. Kjenner meg igjen i det lille stikket av misunnelse over at andre blir gravid lett som bare det, og redselen for at jeg skal gå på PP med PP uten hell. Vil så gjerne ha en liten lykkespire nå jeg :hjerter_rundt: . Jeg har jo nettopp startet da, men redselen er der lell. Ser liksom ikke helt for meg at det skal klaffe i løpet av de første forsøkene. Virker så alt for enkelt.

Er også litt for opphengt i dette forumet etter jeg og kjæresten begynte å prøve. Leser meg tidvis mer dum, enn klok (alle opplever jo å bli/være gravid helt forskjellig, så på en måte er alt normalt). Men, likevel et fint sted å møte likesinnede.

Bruker TR å være så forsinket forresten?

Ja, det er rart med alle disse tankene våres.. Det er ikke til og bli klok på, i det hele tatt! Jeg merket at jeg hadde godt av å ha en liten pause herfra. Det hente jeg var innom en gang i blandt å leste i noen dagbøker. Men godt var det likevell å ikke vær her inne =)

Det var den appen jeg har som sa at det var på lørdag jeg skulle hatt mens. Men etter SA'en, så er mensen på noen helt andre datoer, å flytter seg litt i datoene. Før hadde jeg den fast i starten av mnd liksom. Men nå har den gått fra rundt den 13 til rundt 8 osv. Men det er jo ca 30 dager fra første mens. så hvis jeg skal regne sånn så skal jeg ikke ha den før imorgen trur jeg.. Dette er for mye stress :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det blir fort mye stress i dette altså. Jeg leste i diverese forumer om folk som slutter å stresse med å få barn og rett og slett "gir litt opp" plutselig sitter der med en liten spire i magen. Kroppen er rar sånn sett, skulle tro den ville spille på lag når en virkelig ønsker seg noe så sterkt - men nei, i stedet kan den ende med å motarbeide deg helt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det blir fort mye stress i dette altså. Jeg leste i diverese forumer om folk som slutter å stresse med å få barn og rett og slett "gir litt opp" plutselig sitter der med en liten spire i magen. Kroppen er rar sånn sett, skulle tro den ville spille på lag når en virkelig ønsker seg noe så sterkt - men nei, i stedet kan den ende med å motarbeide deg helt, hehe.

Hehe, jeg vet. Det er så utroligt rart det der. Ei jeg vet hvem er, hun å typen hadde prøvd å bli gravid i flerne år. Det var ingenting gale med noen av dem. Så ble de enige om at de tar en pause, å planlegger bryllup å gifter seg i stedet.. Poff, gravid.. Det er så rart sånn sett..

Å jeg sier også til meg selv, at jeg ikke skal tenke så mye på det osv osv... Lettere sagt enn gjort gitt :)

Men, håper det hjalp på å være i sol å varme, ikke tenke så mye på det som skjer hjemme, med jobb åsånt.. Så det gjenstår jo bare å se det om det funker :fnise: Gjør det, så er det det som er trikset. Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å se deg her igjen! Tenkt masse på deg!

Høres ut som dere har hatt det fint på ferie, jeg håper så inderlig det blir deres tur igjen snart!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...