Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Herlig med sol og varme :sol:

Lykke til med prøvingen de kommende dagene :klemmer:

Nå er det ikke kjempe varmt her idag, noe som er litt greit. Trenger å rydde å vaske litt. Har jo ikke orket det de siste dagene når d har vore overnattingbesøk å rett ut da vi har våknet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdaterte nettopp egen dagbok, her går alt fint, godt i gang med forsøk 4, og humøret er tipp topp.

Egentlig var det bare godt at det var litt kjøligere og skyer, har brukt noen timer innendørs i dag og fått unna husvask og annen dårlig samvittighet.

Åh, det har jeg ikke fått med meg. Er på nettbrettet, å da viser ikke linkene til dagbøkene. Med eg gang jeg kommer på data skal jeg innom deg og følge med :D kjempe spennende at dere er igang igjen!! Jeg krysser fingrene for at dette er gullegget og at det klamrer seg fast i 9 mnd :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hele dag har jeg hatt leamus i venstre side på magen nede på ribbeinet.. MEGET irriterene... hvorfor skal det vare så lenge!?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ble det litt :sengekos: ja :fnise: Håper ikke det var for seint, men jeg har en følelse på det..

Idag har jeg masse "bobler" i magen.. Det føles helt rart. Har hatt det før også, men gjerne ikke like mye som idag.

Noen som har opplevd dette?

Ikke så kult å ha det når jeg er på jobb :filer::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åårh.. Igår kveld hadde vi :sengekos: Å da jeg gjekk på do etterpå, så var det litt blod på papiret. Første jeg tenkte at det gjerne var festeblødning, fra :sengekos: på tirsdag. Meen, så tenkte jeg at det må jo sikkert ha vore fra denne gang, i å me at det kom etter sex. Ikke at det var festeblødning fra igår asså... :fnise:

Hva trur dere? At det er etter vi hadde sex, eler festeblødning?

Det var bare litt rødt som kom på papiret når jeg tørket meg..

Ellers er det fredag, å jeg har arbeidshelg :) Egentli skulle jeg få besøk av min far og bror. Men pga streiken på flyplassene, ville ikke far min ta sjangs på å reise idag, hvis han ikke kommer seg hjem på søndag, da han skal på jobb på mandag. Så da kommer de neste helg :)

Håper ellers alle får en fantastisk helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åårh.. Igår kveld hadde vi :sengekos: Å da jeg gjekk på do etterpå, så var det litt blod på papiret. Første jeg tenkte at det gjerne var festeblødning, fra :sengekos: på tirsdag. Meen, så tenkte jeg at det må jo sikkert ha vore fra denne gang, i å me at det kom etter sex. Ikke at det var festeblødning fra igår asså... :fnise:

Hva trur dere? At det er etter vi hadde sex, eler festeblødning?

Det var bare litt rødt som kom på papiret når jeg tørket meg..

Ellers er det fredag, å jeg har arbeidshelg :) Egentli skulle jeg få besøk av min far og bror. Men pga streiken på flyplassene, ville ikke far min ta sjangs på å reise idag, hvis han ikke kommer seg hjem på søndag, da han skal på jobb på mandag. Så da kommer de neste helg :)

Håper ellers alle får en fantastisk helg :D

Vanskelig å si, tror egentlig at det er litt tidlig for en eventuelt festeblødning, men det hadde jo vært morsom om det hadde vært det :jepp:

Blir spennende å se frem mot ikm nå :popcorn:

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å si, tror egentlig at det er litt tidlig for en eventuelt festeblødning, men det hadde jo vært morsom om det hadde vært det :jepp:

Blir spennende å se frem mot ikm nå :popcorn:

God helg :klemmer:

Åååårhh.. Jeg trur egentli ikke det er festeblødning asså. Ikke vet jeg hvor mye det er!? Jeg kan ikke huske at jeg fikk det forje gang :fnise:

Jaa, det hadde vore såååå greit om det hadde blitt en spire ut av dette. Jeg er igrunn sikker på at vi ikke rakk det. Vi hadde sex på tirsdag, å igår. Meen, igår hadde jeg mer utflod/slim. Så hadde det vore opp til meg, hadde jeg trudd jeg hadde El igår :fnise:

God helg til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååårhh.. Jeg trur egentli ikke det er festeblødning asså. Ikke vet jeg hvor mye det er!? Jeg kan ikke huske at jeg fikk det forje gang :fnise:

Jaa, det hadde vore såååå greit om det hadde blitt en spire ut av dette. Jeg er igrunn sikker på at vi ikke rakk det. Vi hadde sex på tirsdag, å igår. Meen, igår hadde jeg mer utflod/slim. Så hadde det vore opp til meg, hadde jeg trudd jeg hadde El igår :fnise:

God helg til deg også :klemmer:

Det er jo ikke umulig at EL var litt forsinket også da!

Satser på at det er tilfelle ;)

Er bare å vente i spenning :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke umulig at EL var litt forsinket også da!

Satser på at det er tilfelle ;)

Er bare å vente i spenning :popcorn:

Det er det jeg også tenker at det kan være, meeen, testen viste jo ett smilefjes på søndag var det vell? Å det kan jo ikke være så forsinket, kan den vell? :forvirret:

Det er vell bare å vente om to uker, så finner vi jo fort ut om vi har lykkes denne gang eller ikke :popcorn::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det ja... :sjenert:

Håper på at det ble full klaff uansett :klemmer:

:fnise: Ja, det er bare å vente å se om to uker om det er noe som skjer :popcorn:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Klage innlegg)

Jeg kjenner jeg gleder meg sånn til jeg skal reise vekk på ferie om litt over en mnd!

Mamma og pappa er jo skilt, å har vore det i 6 år nå. Å det var ikke ett fint brudd, for å si det sånn.

Men jeg kjenner jeg er så sliten å høre på min mor. Hun hadde jo en mann på si, å ble jo ilag med han rett etter at foreldrene mine gjekk ifra hverandre. Men, for snart to år siden gjorde kjæresten til mamma det slutt. Dette tok mamma kjempetongt, å alt var så gale at det var ikke måte på. Greit nok det, brudd kan vær tongt å lalala. MEN, vi går da videre i livet, å sitter ikke å venter i månedsvis selvom den andre parten har gått videre med ei annen ei.

Greit nok. Så har hun blitt bruker på alle disse dateing sidene. Å det er jo flott det. Men så skal hun jo møte alle disse folkene da. Å Gjerne her som jeg bur, siden hun bur i en litt mindre by, som er langt vekke, (3-4 timers kjøring, rundt to timer med båt) så hun kommer til meg,for å møte alle andre, å vær med de. Å det gjor meg ingenting i begynnelsen. Men nå er det jo sånn at hver gang hun kommer til meg, så har hun planer hele tiden. Jeg blir rett å slett brukt som ett hotell, føler jeg..

Åsså er det ikke nok med det. Men min mor klager over hvor lite penger hun har. Likevell skal hun shoppe, gå ut en del, reise til meg, reise til syden osv.. Hva skjedde med så lite penger??

Min bror bur fortsatt hjemme hos henne, å min far bur i nord. Å han betaler jo det han skal i bidrag. Men likevell går det ikke "rundt".

Jeg føler nesten jeg er en venninde for henne, ikke datteren. Så har jeg så lyst å si noe til henne, men så er jeg redd for at hun skal ta dette "feil" å bli sur eller skuffet! Vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Jeg føler jo at jeg har nok å styre på med mitt/våres, at jeg trenger ikke hennes problemer også..

Noen som har noen tips?

(Dette ble jaggu ett langt innlegg :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår frustrasjonen din! Mine foreldre er også skilte, det var heller ikke noe fint brudd (mildt sagt) da pappa var utro over lengre tid og at denne dama samtidig flyttet inn en mnd etter mamma flyttet ut.

+ mye annet jeg ikke skal kuppe dagboken din med.

Mamma kom mye til meg for å prate, og dette gikk fint i begynnelsen, men etterhvert ble jeg også mer som en venninne, nesten på kanten til samtaleterapeut da det var meg hun kom til om det var noe hun hadde på hjertet.

Dette gjorde ufattelig mye med min leveglede, og en dag måtte jeg si fra om at hun ikke kunne fortsette med å lesse alle sine tanker, følelser og problemer over på meg (for det var jo det hun gjorde)

Etter dette har alt vært veldig bra og jeg er sjeleglad for at tok det opp med henne i stede for å bare fortsette som det var når det påvirket med så negativt som det gjorde.

Så mitt råd er at du absolutt må prate med henne! Si at dette går ikke, og det ikke er ditt problem og at hun må holde deg utafor sine problemer!

Håper det ordner seg for dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det er så synn at foreldre gjør sånne ting! De skal ikke "legge/dele" problemene sine med ungene sine! Bare for at jeg er eldre nå enn da de gjekk ifra hverandre, å eldre enn bror min, har jeg fortsatt ingenting med dette her! :gjeiper:

Jeg håper det ordner seg. Men, må bare komme til der at jeg "tør" å si ifra! Kommer nok til å si litt ifra om at jeg ikke orker at hun skal bruke meg som hotell, neste gang hun spør. :filer:

Ellers, kjempetrøtt idag!! Fikk aldri til å sovne igår, var helt grusomt. Hvertfall når jeg skulle opp halv 6! Så for å si det sånn, så kunne jeg heller ha ligget hjemme i den fantastisk gode sengen min, enn å sitte på jobb :fnise:

Igår, da jeg var ferdig på jobb. Så kom hun nye(hun som er gravid) å tok over etter meg. Å selvfølgelig før jeg kunne få komme meg ut av dørene, så tar hun av seg jakken, å har allerede fått seg en god mage. Å spør han ene om han vil se noe. Å drog opp ultralydbilder... (Hun ene jeg jobber med, sa til henne når jeg mistet, når jeg mistet. Så hun gjerne kunne ta litt hensyn) Men, den gang ei. Der sto hun å snakket med han ene om at de kunne ikke se om det var blå eller rosa enda. (alle forsto jo med en gang at dette var kjønnet det var snakk om) Jeg kunne ikke komme meg fortere enn jeg gjorde fra der!

Hater at jeg føler det sånn!! :sur::(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig feil når foreldre overfører sine problemer på sine barn ja!

Skjønner godt at du følte det slik, virkelig unødvendig av kollegaen din å ikke vise mer hensyn og respekt enn som så!

Du får bare heve deg over det, og forhåpentlig er du snart gravid igjen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig feil når foreldre overfører sine problemer på sine barn ja!

Skjønner godt at du følte det slik, virkelig unødvendig av kollegaen din å ikke vise mer hensyn og respekt enn som så!

Du får bare heve deg over det, og forhåpentlig er du snart gravid igjen :klemmer:

Jeg syntes det er så rart, for jeg føler det ikke sånn når jeg leser/hører andre blir gravid. (eller, det hender jo om det er noen jeg ikke er så god vennine med, bare da blir jeg bare litt sjalu :fnise: )

Men med henne, jeg vet ikke.. Må vell ha at det ikke var så langt mellom oss...

Jeg krysser fingrer for oss begge at vi blir gravid snart igjen :klemmer:

-

Hadde det ikke vært for at jeg ble gravid, skulle vi reist til Haugesund idag, samtale for IVF. Denne timen er nå utsatt til oktober :)

Ellers skulle jeg vært 14 uker idag.. Skulle ønske jeg ikke tenkte så mye på det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes det er så rart, for jeg føler det ikke sånn når jeg leser/hører andre blir gravid. (eller, det hender jo om det er noen jeg ikke er så god vennine med, bare da blir jeg bare litt sjalu :fnise: )

Men med henne, jeg vet ikke.. Må vell ha at det ikke var så langt mellom oss...

Jeg krysser fingrer for oss begge at vi blir gravid snart igjen :klemmer:

-

Hadde det ikke vært for at jeg ble gravid, skulle vi reist til Haugesund idag, samtale for IVF. Denne timen er nå utsatt til oktober :)

Ellers skulle jeg vært 14 uker idag.. Skulle ønske jeg ikke tenkte så mye på det :sjenert:

Det blir vår tur igjen også ;)

Håper du slipper den timen i oktober da :jepp:

Skjønner godt at du tenker på det jeg, hender jeg er inne på tanken jeg også ja og jeg skulle også vært 14 uker i dag...

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne har jeg ikke vært før! Hei og hopp! :vinke:

:fnise: Kjekt at du tok turen innom :) Alltid kjekt å se nye folk :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker nå at jeg har fått en del kviser. Litt tidligt å få nå trudde jeg. Men d er vell bare ett tegn på at mensen kommer når den skal ca 15 juni :/

Nå skal jeg og sambo spille monopol og kose oss resten av kvelden etter en god middag :):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...