Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Håper sommeren har gjort deg godt, og at det vonde har bleknet litt! Jeg fortsetter å heie på dere, og ønsker dere en frisk start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hei'ing. Det trenger vi :)

sommerferi var bra. Nå gjenstår det bare å se hvordan det resulterer seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen mensen, og negativ test idag også.. Det gjør meg igrunn phngenting om mensen er forsinket, for er jeg ikke gravid denne mnd heller, og mensen hadde komt når den sku, hadde vi ikke rekket EL. Mannen reiste jo på jobb i nordsjøen på mandag. Men, jeg begynner jo og få et lite håp når den enda ikke har komt. Selvom jeg bare får negative tester...

Men, idag ble det jo litt blå himmel og :sol: deiligt! Nå mangler bare varmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trur jeg blir gal!!! Jeg får på en måte såå mye håp når mensen aldri dukker opp. Men så er det jo bare negative tester! Hva skjer med det liksom!? Å jeg vet jo at mangen ikke får posetiv før flerne dager etter, men, jeg vil jo bare vite det nå! Er det noe der, eller ikke...

Vell, idag er det drittvær.. Så når jeg er ferdig på jobb, så skal jeg hjem, og sove... Hater når jeg har tidlig vakt, jeg klarer jo aldri å legge meg tidlig på kvelden. Så jeg er jo så fryktelig trøtt. Å jeg klarer ikke styre meg med sovingen på dagen heller. For øynene ramler jo bare igjen, så har jeg plutseligt sove i flerne timer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg sånn til mannen kommer hjem fra jobb! 9 dager igjen. Av og til så går tiden så fort, men igjen så sakte..

Kjenner jeg kjeder meg mer nå når det fortsatt er sommerferie, å mannen er på jobb.. Er så mangen så er vekkreiste.. Så ikveld blir det til at jeg sitter hjemme alene! Noen som har noe film å anbefale? Ikke noe skummelt, da jeg plutseligt har begynt å fele når jeg er hjemme alene nå, å sliter skikkeligt med søvnen. Våkner av de rareste drømmene ever!

Her en natt så drømte jeg at jeg så det hang en dame i løse luften inne på soverommet mitt. Det var kjempe ekkelt, å når jeg våkntet tørte jeg ikke åpne øynene. Natten etter drømte jeg at det var noen som lå oppå meg og holdt meg fast. Jeg klarte ikke le'e meg eller noe. Det var kjempe ekkelt. Å da jeg våkntet var jeg helt gjennomvåt..

Hver kveld når jeg legger meg er det akkoratt som jeg hører ett bankene hjerte på en måte.. (kjempe teit, jeg vet :overrasket: ) Dette er så ekkelt at jeg må legge meg med tv'en på (har tv på soverommet) , å sove. Da hører jeg ikke så godt lydene å "hjerte" :fnise:

Ellers fortsatt ingen mens, å negativ test.. Jeg begynner å bli sååå fortvilet :kjefte: Enten så kan vell den dustetanta komme, eller så kan jeg vell i det minste få en posetiv test!!!

Å jeg tenker. Jeg kan da vell ikke klare å utsette den så lenge? Jeg skulle fått den mellom rundt lørdag/søndag. Seinest tirsdag. Idag er det LØRDAG!

Dette er til og bli sliten av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å der kom mensen. En uke forsinket!! Jeg var på en måte forbredt på at den skulle komme. Likvell kjente jeg at jeg ble skuffet etter en uke med håp.. Jaja. Det er jo ikke akkoratt noe å gjøre med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da sitter jeg her på jobb da, i dette fantastiske været som er her! 24 grader i skyggen var det da jeg kjørte hjemmenfra. Likevell skal jeg være på jobb til ikveld :( Å det samme imorgen. Heldigvis skal jeg på langfri etter det da happy.png

Kjenner jeg er litt sulten, meen, for giddalaus til og orke å gå på butikken enda :fnise:

Håper alle får en kjempe fin dag i :sol: å nyter den!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at TR kom allikevel... Håper det klaffer av seg selv for dere snart! Hvis ikke er det jo heldigvis ikke så lenge til oktober...

Håper dere også har fint vær i dag, også må du ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at TR kom allikevel... Håper det klaffer av seg selv for dere snart! Hvis ikke er det jo heldigvis ikke så lenge til oktober...

Håper dere også har fint vær i dag, også må du ha en fin dag!

Hei og :velkommen:

Ja, var kjempe kjedeligt at TR kom alikevell. Men, jeg var vell igrunn forbredt på det! Nei, nå er det ikke lenge til oktober! :smilorange: Kjenner jeg gleder meg!

Idag er været dritt. Men, det gjør ingenting at det er stygt vær idag, når jeg sitter på jobb i hele kveld :)

Håper dere har fint vær idag, å at du også får en fantastisk dag! :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heey:) Takk for en tur innom dagboka mi!! Jeg håper sånn at det snart klaffer for dere!!! Krysser alle fingrene mine! Bruker du EL-tester?? Jeg syntes det var veldig greit for da har du mer kontroll på syklusen og vet du når du har EL.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at tr dukka opp! Men det er som FruLilla sier, ikke lenge igjen til oktober! :)

Ønsker deg en fin helg jeg, den er jo like rundt hjørnet nå! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heey:) Takk for en tur innom dagboka mi!! Jeg håper sånn at det snart klaffer for dere!!! Krysser alle fingrene mine! Bruker du EL-tester?? Jeg syntes det var veldig greit for da har du mer kontroll på syklusen og vet du når du har EL.. :)

Hei :klemmer:

Ja, det hender jeg bruker EL-tester. Men, jeg merker somregel når jeg har EL, + vi pleier jo ha sex rundt aenhver dag, så vi vil jo alltid treffe, så lenge mannen ikker er på jobb i nordsjøen da. Vi mister jo en del muligheter pga det også :sukk: Men jeg noterer ned i en kalender når jeg får TR (å hvor lenge den varer :fnise: ) Dette begynte jeg med i februar. Å nå har jeg jo en app på tlf også, så jeg fyller alt inn i. Så har jo ganske så kontroll på ting føler jeg da..

Så kjedelig at tr dukka opp! Men det er som FruLilla sier, ikke lenge igjen til oktober! :)

Ønsker deg en fin helg jeg, den er jo like rundt hjørnet nå! :blomst:

Heldigvis ikke lenge til oktober nei. Så er det jo 4 også. Så da er det hvertfall ikke lenge til. Nå er det jo bare samtale da. Men når jeg ringte der sist for å utsette timen. Sa hun damen jeg snakket med at det pleide ikke ta lang tid fra du var på samtale til du var igang. Det var liksom det å få time som ville ta litt tid da.. Å jeg tviler igrunn på at det skal gå fram til da, når det ikke har gjort det til nå :)

Men, jeg føler jo at sannsynligheten er større for at jeg skal bli gravid da, når de setter svømmeren inn i egget (regner med at det er det de gjør i og meg at sambo har fått påvist dårlig kvalitet åsånt)..

Jeg kan jo ikke gjøre annet enn å holde motet oppe. Selvom ingenting hadde vært bedre og klare dette på egenhond, da :)

Takk for det mala, og iligeså til deg :):smilyblomst: Jaggu ikke lenge til helg for min del nei :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :) Åssen går det med dere og prøvinga nå? Har TR stikki av enda?

TR har heldigvis blitt ferdig her hos meg, for denne gang :smilorange:

Nå er det hvertfall ikke lenge til vil skal til Haugesund. Først på samtale da, vel å merke :) Jeg kjenner jeg gru/gleder meg! Det blir spennende framover. :hoppendeglad: Trur tiden kommer til og gå kjempefort!

2-4 september skal vi på Kiel båten, fra Oslo. Meg og sambo + bestevenninden min, bror hennes, foreldrene deres, og ett vennepar av de igjen :) Å etter det så er det jo jobbing, å så er vi plutseligt på hjul, retning H-town!

Jeg er tilbake på arbeid, å det var hardt! Jeg har sovet maks 3 timer. Når vi la oss igår, så begynte jo selvfølgelig alle tankene. Om samtalen vi skal til. Når vi begynner med alt osv osv... Det var ikke håp for meg å sovne med andre ord :fnise: Plutseligt våknet jeg av alarmen idag, kjempetrøtt... :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir koselig med tur til Kiel, da :) Hjelper sikkert på for å få tida til å gå fortere og ;)

Har dere tenkt å fortsette å prøve fram til samtalen, eller legger dere det litt på is for å være sikre på at dere får den samtalen nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir koselig med tur til Kiel, da :) Hjelper sikkert på for å få tida til å gå fortere og ;)

Har dere tenkt å fortsette å prøve fram til samtalen, eller legger dere det litt på is for å være sikre på at dere får den samtalen nå?

Vi hadde egentli time i juni, men den utsatte jeg tilfelle jeg skulle bli rask gravid igjen, siden det er mangen som blir det etter SA. Men vi kommer jo til og prøve fordeom vi skal på samtale, å etter. Ingeting hadde jo vore bedre enn at vi hadde klart det selv, da ;)

---

Igår ringte jeg å bestilte time til tannlegen. Jeg har jo skikkelig tannlegeskrekk. Så etter jeg la på, ville jeg jo helst ringe tilbake og avbestille. Nå er det noen år siden jeg har vært hos tannlege sist, for hver gang jeg bestiller, avbestiller jeg.. Men, denne gang har jeg bestemt meg for at jeg MÅ gå. Jeg vil jo ikke akkoratt risikere å miste tennene eller noe. Så nå ringte jeg nettopp til tannlegen og spurte om de har noe beroligene. Å da ville jo tannlegen jeg skulle komme innom imorgen, og snakke litt med han. Det gjør det jo ikke akkoratt bedre at jeg må på tannlegekontoret to ganger på to dager akkoratt :fnise:

Ellers kom jo sambo hjem på mandag. Det var bare så fantastiskt å få han hjem igjen. :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går sikkert kjempebra til tannlegen.. er det en du kjenner fra før? Dersom du har dårlige erfaringer fra tidligere - bytt! Jeg har funnet en fantastisk tannlege som gjør at jeg ikke gruer meg lenger, men det tok fem år etter skoletannlegen før jeg turte å prøve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sikkert kjempebra til tannlegen.. er det en du kjenner fra før? Dersom du har dårlige erfaringer fra tidligere - bytt! Jeg har funnet en fantastisk tannlege som gjør at jeg ikke gruer meg lenger, men det tok fem år etter skoletannlegen før jeg turte å prøve ;)

Det er en jeg aldri har vore hos før. Men ei tidligere venninne av meg har anbefalt han. Så får teste han ut da tenker jeg :) Jeg er livredd sprøyter, så tør ikke ta bedøvelse når jeg har hatt hål, det er jo noe av grunnen for at jeg ikke vil dra.

Men mamma har fortelt meg at det alltid har blitt mye styr og drama når jeg skal til tannlegen. Så trur ikke jeg har hatt så mye dårlig erfaring. Bare generelt veldig redd/stressa/nervøs rundt de :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til jeg skal til tannlegen nå. Har time 14.30, men han sa jeg skulle komme kl.14. Skrekk og gru.. Jeg kjenner jeg er så nervøs innvendig :fnise:

Angrer meg i hel at jeg bestilte denne timen nå ja...

Så bærer det rett til jobb etterpå..

*krysser fingrer og tær for at alt er som det skal i munnen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg tannlegetimen er vel overstått, og at alt har gått bra! :) Rakk visst ikke å si lykke til på forhånd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...