Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Spennende den 4.okt!

Kikket innom blackdesign, masse kult!! :jepp:

Ja, jeg gleder meg til den 4 :)

Jeg syntes de har kjempe masse kjekt der, å det er overkommelige priser også! :D jeg må dra i butikker der de selger noe å kikke, når jeg får lønn :fnise:

Nei, nå må jeg legge meg. Opp 05.30 for å dra på jobb imorgen!

God natt alle dere jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nå er det ikke lenge igjen! Jeg syntes det var så lenge til da jeg ringte å utsatte timen i april. Men tiden går jo så fort nå tildags, så nå er det under en mnd igjen :) nå er det jo bare samtale vi skal på nå den 4. Men damen i tlf sa når vi hadde vært inne til det, gjekk det fort. Men tiden kan vell aldri gå for fort i sånne sammenhenger :fnise:

Vi skal til Haugesund. Hvor er det dere går? :)

Jeg synes tiden går både fort og sakte samtidig i denne venteprosessen.. Haugesund skal visst være bra :) Vi skal til Trondheim, ventetiden her vi bor er helt syk :sjenert: Men Trondheim skal visstnok være veldig bra, så får håpe det klaffer denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tiden går både fort og sakte samtidig i denne venteprosessen.. Haugesund skal visst være bra :) Vi skal til Trondheim, ventetiden her vi bor er helt syk :sjenert: Men Trondheim skal visstnok være veldig bra, så får håpe det klaffer denne gangen!

Trondheim ja. Jeg har lest det er flerne som skal der husker jeg. Det er ikke så mangen jeg har kommet over som skal til Haugesund.

Ja, jeg krysser fingrene for at det går for dere denne gang :smilorange: Ingenting hadde vore bedre enn det hvertfall! Nårtid va det dere hadde time igjen? Sååå spennende hvertfall :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheim ja. Jeg har lest det er flerne som skal der husker jeg. Det er ikke så mangen jeg har kommet over som skal til Haugesund.

Ja, jeg krysser fingrene for at det går for dere denne gang :smilorange: Ingenting hadde vore bedre enn det hvertfall! Nårtid va det dere hadde time igjen? Sååå spennende hvertfall :smilorange:

Vi var jo i Haugesund sist, men på privat klinikk. Men jeg kjenner til folk som har vært på sykehuset i Haugesund også, som har vært veldig fornøyd, så det er nok bra :)

Nøyaktig dato får vi vel først når jeg begynner på medisinene, men blir en gang i begynnelsen/midten av november i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var jo i Haugesund sist, men på privat klinikk. Men jeg kjenner til folk som har vært på sykehuset i Haugesund også, som har vært veldig fornøyd, så det er nok bra :)

Nøyaktig dato får vi vel først når jeg begynner på medisinene, men blir en gang i begynnelsen/midten av november i allefall :)

Åh, var dere det. Hausken da eller? Stor forskjell fra der til der dere går nå?

Ikke så lenge til det da, håper tiden går fort for deg! :)

Det er så deiligt å sitte inne, med stearinlys og tv når det er såå stygt vær ute :) elsker å være inne med kos når det regner sånn og blåser. Nå har jeg plassert meg i sengen med tv'en på. Altibox har problemer, så tv'en i stua sluttet å funke for evigheter siden. Jeg ventet nesten to timer før jeg plasserte meg i sengen..

Fri imorgen også, deiligt! :D

Å idag har jeg heller ikke hatt en powernap, noe jeg alltid har etter tidligvakt. Meget fornøyd med meg selv da ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg ryddet alle rom i hele leiligheten, lagt sammen klær, sett på tv, vasket badet, ta ut av oppvaskemaskinen, sotte inni, sett på tv, kjørte å handla mat, laget taco.

Så nå spiser jeg taco å ser tv igjen :fnise:

Imorgen kommer sambo tilbake også. Synn jeg skal jobbe heele helgen :(

Kanskje vi drar på kino på lørdag, og koser oss. Han reiser jo på jobb på mandag..

... Jo, jeg handlet også hårfarge. Så iløpet av de neste dagene må jeg farge vekk de grå håra jeg har fått i toppen :fnise: de er så vonde og nappe :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg plassert i kontorstolen på jobb, og (ikke) klar for arbeidshelg!

Det regner såå masse for tiden, at det er jo til og bli deprimert av!! :regn::overrasket:

Gla jeg ikke har arbeid ute med andre ord..

Jeg har jo såå lyst til å handle barneutstyr, som vogn osv osv.. Men gjerne litt dumt å handle det uten å være gravid kanskje :fnise:

Ellers har jeg fått tilbake forlovelse-ringen min fra gullsmeden. Det tok nesten 3 uker å sette inn en diamant og gravere den! Siden det hadde tatt så lang tid uten at vi fikk vite at det ville ta så lang tid på forhånd, pga gullsmeden var vekke. Så fikk vi gravert begge ringene våres og diamant i min for 1900 kr. Bare diamanten min skulle de ha 2500 for. Så det var jo greit da hvertfall. Selv om jeg føler det bare skulle mangle da vi ringte der flerne ganger uten å få vite noe som helst, bare at den ikke var klar..

Kjenner jeg kjeder meg litt også. Kunne heller tenkt meg å være hjemme igrunn. Men men, man må jo jobbe for pengene

Håper alle får en fin helg, trass i det dårlige været :regn::smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag klarte jeg selvsagt og forsove meg :kjefte: Etter jeg begynte i denne jobben, har jeg hatt lett for å forsove meg. Å jeg liker det ikke... I forje jobben jeg hadde forsov jeg meg kanskje 3 ganger på 3,5 år. Her har jeg jobbet i 1 år, å forsove meg like mye :overrasket: Forstår ikke hva det er som skjer. Jeg, å noen andre jeg jobber med. Trur det kan ha noe med skifta vi går. Vi jobber jo 9,5 time nesten hver gang vi er på jobb. Så lange vakter, + vi kan jobbe sein kveld, så tidlig morgen dagen etter. ( Sånn jeg hadde det idag )

Hadde jeg bare klart å lagt meg med en gang jeg kommer hjem fra seinvakt, så trur jeg ikke dette hadde skjedd. Men, det klarer jo ikke jeg. Må se litt tv, ha litt kjærestekos åsånt.

Men men. Vi skal ha nye vaktendringer nå fra nyåret hvertfall. Så da håper jeg at det blir bedre.

Sambo mener jeg må bytte ut vekkerklokka for han trur jeg er for vant med lyden :fnise:

Idag har jeg klart å slumre fra kvart på 9 til kvart over 10 :sleeping::sjokk:

Nå sitter jeg og koser meg med en espressochoc :smilorange: Nam nam..

God morgen alle :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i byn for en stund siden å handlet meg garn og strikkepinner, og kjøpte med en oppskrift på babyteppe. Så nå har jeg lagt opp 175 masker, å skal strikke ett.. Hvertfall prøve. Er så roligt på jobb i helger og kveldstid, + sambo reiser på jobb på mandag, så greit å ha noe å gjør :)

Måtte ta ett helt enkelt teppe, så jeg får kommet inni det igjen, har ikke strikket på maaangen år.. :fnise:

Så dette blir brunt åsså skal det bli en lilla kant rundt :) Blir spennende å se hvordan det blir seende ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg egentli legge ut bilde fra mobilen? :) Jeg forstår ikke hvordan jeg får det til :fnise:

Ellers er jeg på jobb. Strikker som bare det, drikker espressochoc og koser meg. Helt greit å være på jobb da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal legge ut direkte fra mobilen, så aner jeg virkelig ikke hvordan man gjør det.. Går det an i det heletatt, mon tro..?

MEN:

1. Overfør bildet til PC´en din.

2. Trykk på "Bruk full editor", så ser du "Velg fil" under boksen man skriver inn teksten i

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal legge ut direkte fra mobilen, så aner jeg virkelig ikke hvordan man gjør det.. Går det an i det heletatt, mon tro..?

MEN:

1. Overfør bildet til PC´en din.

2. Trykk på "Bruk full editor", så ser du "Velg fil" under boksen man skriver inn teksten i

:jepp:

Åååh, må jeg legge det inn på dataen? Det er jo bare stress. Trudde det kunne gjøres via mobilen jeg, men da får det bare være :fnise: Vet ikke hvordan jeg får bilder fra mobilen til pc'en engang. Eller, jeg kan med den kabelen, men det er vell kun det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger inn fra mobilen på akkurat samme måte som beskrevet over, med full editor :)

Får du lagt ut bilde fra mobilen din? Hvorfor får ikke jeg det til? Jeg har til og med trykket på full editor (tur jeg huh.png ) Hm.. At det skulle være så vanskelig å få til da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ahhaaaaa!! Jeg trykket på "full versjon", så nå skjønner jeg også hvordan man gjør det!! :fnise: Deilig å bli litt opplyst på en sen søndagskveld :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det ordnet seg med å legge ut bilder :) Bruker alltid full versjon jeg, synes mobilversjonen er irriterende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk det jo med en gang til når jeg gjorde som du skrev :fnise: Greit at vi kan lære hverandre noe av og til ;)

--

På plass på jobb... Kom for en time siden ca. Å fy så hardt det var å stå opp idag.. :sleeping: Jeg våkna rett før alarmen ringte, men likevell måtte jeg bare sove litt til, og slumre i tilegg :fnise:

Idag reiser også sambo på jobb i 2 uker. Men, når han kommer hjem igjen, skal vi til Haugesund. Herlighet så fort tiden går :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...