Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Da var jeg på jobb igjen :) Idag trengte jeg visst litt ekstra søvn, for jeg våkna når jeg skulle begynt. Med andre ord, jeg kom 20 min forsinka. Men, det gjekk heldigvis fint :) Ikke så ofte det skjer akkoratt at jeg forsover meg så :)

Igår smakte jeg sushi for første gang. Det jeg smakte igår, likte jeg ikke. Men nå er jeg jo ikke direkte glad i fisk fra før av da, å skal jeg ha det, må det være stekt fisk. Kan jo vær at det er litt av grunnen for at jeg ikke hoppet av denne fisken pakket med ris rundt. Så da fant jeg ut at da likte jeg hvertfall ikke den andre greien med fisk oppå å ris under.

Men, jeg gir meg ikke forde, jeg får bare smake flerne retter :tommelsmil: Jeg har sååå lust å like det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sies at det kan ta et par/tre ganger før man får teken og smaken på sushi.

Jeg ELSKER sushi!!! :sikle:

Ha en fin dag, Cathrine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke sushi før jeg heller, men nå synes jeg det er veldig godt! Jeg er ikke så veldig glad i de bitene med masse ris, men jeg liker sashimi veldig godt! Kun fisk:) Vi pleier å lage det slik: litt ruccola på het fat, litt vårløk i biter strødd oppa, avocadobiter og så tyne skiver med laks og så strø vi alltid litt sesamfrø over det hele. Det syns jeg er veldig godt. Ofte kan jeg også bare spise laks med avocado og soya. Det er skikkelig godt:D Og sunt er det også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vil ikke gi opp enda, for jeg har virkelig lust å like det! :smilorange: De fleste jeg også har hørt som har snakket om sushi, har sagt de har spist det noen ganger før det ble godt ja.. Så det er bare å bite i det sure eple mens det pågår :fnise:

Ellers, idag skal jeg i retten :overrasket:

For 1,5 år siden, så hadde det vore en så hadde stjelt i butikken jeg jobba i. Så jeg skal visst vitne på dette idag.. Selvom jeg har fortelt dem at jeg ikke kan huske denne hendelsen. Jeg tok folk i å stjele ganske så ofte. Å når de kommer med dette i så lang tid etter, kan de jo ikke forvente at folk som arbeider i butikker skal klare å huske hendelsen akkoratt :pisk: Så jeg sa det at eneste jeg kan fortelle er det at jeg har skrevet under på anmeldelsen. Ellers må jeg bare si jeg ikke vet eller husker. Da fikk jeg beksjed om at da måtte jeg bare si det, for jeg måtte komme..

Igår ringte en ny politijurist, å sa han skulle høre med dem idag, om jeg kansje kunne sleppe i og med at det ikke ville hatt noe poeng med at jeg skal sitte der og si jeg ikke husker dette... Så jeg håper jeg slepper for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slapp ikke nei, men det gjekk greit :) Jeg fikk tlf om å komme tidligere, så da gjorde jeg det :)

Advokaten hans stilte ingen spørsmål, så det var jo veldig greit :)

Når jeg skulle gå, sier han tiltalte til meg : Takk for at du kom :)

Jeg kjente jeg ble litt paff, å sa bare jo værsegod :)

Ikke noe jeg trudde var vanligt å si at til noen som vitner mot at han har gjort noe alvorligt akkoratt :fnise:

Nå skal jeg straks hjem fra jobb. Jeg ble klissblaut da jeg skulle bort der. Plutseligt PØS regnet det når jeg ikke var kommet halveis engang, og jeg tok jo ikke med paraply selvfølgelig. Så jeg orker ikke sitte blaut på jobb akkoratt :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe det var no en litt merkelig ting å si til deg da:P Takk for at du kom liksom? hehe Ja, men nå har du i hvert fall opplevd å være i retten! Det er jo litt kult da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det var no en litt merkelig ting å si til deg da:P Takk for at du kom liksom? hehe Ja, men nå har du i hvert fall opplevd å være i retten! Det er jo litt kult da!

Ja, ikke sant :fnise: Han var vell glad for at jeg ikke kunne fortelle så mye tenker jeg :fnise:

--

Ellers har vi komt hjem fra en kjekk båt-tur til Kiel! Ble en del :shoppe: og :skaal: . I ett veldig godt selskap :)

Kom hjem med en god del alkohol. Det var jo kjempebilligt for ei flaske absolut vodka. Så det ble jo fort 3 flasker mer enn kvoten :fnise: Selv håper jeg at jeg ikke får bruk for de på over 1 år. Men da har jeg det hvertfall. Slepper jeg å betale over 400 kr på polet for 1L.

Så ble det jo også en del kler, sko, parfyme og sminke :)

Ellers jobb ikveld, kurs imorgen. Så fri til onsdag :hoppe:

Igår kom broren til sambo på besøk, og skal være her til tirsdag, så blir sambo med han hjem i noen dager :) Koseligt med besøk, men jaggu like godt hver gang dem drar :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en Kiel-tur :) Hvordan ligger det an ifht. prøverør nå da, vet du når dere starter med behandling osv? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en Kiel-tur :) Hvordan ligger det an ifht. prøverør nå da, vet du når dere starter med behandling osv? :klem:

Vi reiser inn på samtale 4 oktober :)når jeg pratet med dem for å utsette timen, sa hun i tlf at da tok det ikke lang tid før det hele var igang. Det var å få time til samtale som tok tid. Så vi gleder oss til og komme igang å forhåpentligvis begynne i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Cathrine! Her krysses det som krysses kan!!! :jepp:

Ha ei goood natt :)

Her krysses også det som kan krysses :)

Tiden går så fort for tiden. Vi har hatt besøk av bror til sambo i ei uke. Imorgen reiser de til hjembyen, å Sambo kommer tilbake på fredag! :)

På lørdag røyk selvfølgelig turboen til bilen!!! Jeg er så lei av at ingenting kan gå våres vei snart... Jeg begynner nesten å lure på hva gale vi har gjort å om det er karmaen som tar oss igjen.

Vi kjøpte denne bilen på nyåret, da den vi hadde ble ødelagt. I sommer røyk den ene dysa(?) osv! Det er noe hele tiden!! *sliten*

Men ellers er alt fint, inkludert helgen, utenom bilen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo å broren dro for en stund siden. Jeg har bare sotte i sofaen å slappet av. Har en del husarbeid å gjøre, men det er så mye bedre å slappe av å nyte fridagen :fnise:

Ellers er det sol og regn om enaen, så blir nok bare inne idag :)

Er det noen som vet hvor de selger black design ting? I hvilke butikker liksom? De har sååå mye fint syntes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. oktober er jo ikke lenge til! Litt nysgjerrig på hvor dere skal til behandling? Hvis du ikke vil legge det ut her kan du evt sende en PM? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja! Black design har veldig mange fine ting:) Jeg vet ikke hvor de selger det men det finnes en black design butikk i bergen og ellers kan du sikkert se her: http://www.blackdesign.no/butikker/ :)

Takk takk :D jaggu hadde de butikk/ting her i stavanger også! :) det har jeg ikke fått med meg!

Jeg syntes de har så mangen kjekke ting der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. oktober er jo ikke lenge til! Litt nysgjerrig på hvor dere skal til behandling? Hvis du ikke vil legge det ut her kan du evt sende en PM? :)

Nei, nå er det ikke lenge igjen! Jeg syntes det var så lenge til da jeg ringte å utsatte timen i april. Men tiden går jo så fort nå tildags, så nå er det under en mnd igjen :) nå er det jo bare samtale vi skal på nå den 4. Men damen i tlf sa når vi hadde vært inne til det, gjekk det fort. Men tiden kan vell aldri gå for fort i sånne sammenhenger :fnise:

Vi skal til Haugesund. Hvor er det dere går? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og brenner lys til den store gullmedaljen :fnise: jeg handler nye lys hele tiden. Så sambo sier jeg ikke får handle mer før jeg har brent opp alle jeg har. Så nå brenner jeg alle de gamle stygge lysene, istedenfor å kaste dem. Gleder meg til å begynne med de nye fine, som står litt mer i stil med stua :fnise::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...