Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Kjenne jeg har litt mens murringer. Er jeg ikke gravid gjør det ingenting om den kommer nå :)

Nå, revenge :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

humm... er det ikke normalt å kjenne litt mensmurringer om man er gravid? hihi.. ser du venter mens 15...

jeg kjente endel mensmurringer for noen dager siden... og venter mens 9 juni..

ææ..

detta blir spennende!! aller første pp for meg da... så er kanskje mer gira og forventningsfull .. huff... kommer til å bli superskuffa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

humm... er det ikke normalt å kjenne litt mensmurringer om man er gravid? hihi.. ser du venter mens 15...

jeg kjente endel mensmurringer for noen dager siden... og venter mens 9 juni..

ææ..

detta blir spennende!! aller første pp for meg da... så er kanskje mer gira og forventningsfull .. huff... kommer til å bli superskuffa..

joda, jeg kjente en del mens murringer da jeg var gravid. Men det trur jeg kom etter jeg fikk posetiv test om jeg husker riktig. Kan vær for at da visste jeg at jeg ikke skulle ha mensen :fnise:

det er kjempe spennende. Å en blir selvfølgelig skuffet.. Men, da er det ikke lenge til en kan prøve igjen heldigvis ;)

jeg prøver å være litt nøytral, å ta det litt som det kommer. Men det er ikke lett hele tiden det heller :) Jeg tenker hvertfall mye på det om jeg er gravid, når blir jeg det, når vil terminen bli osv :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst 13 jeg kan forvente mens. Kjennes virkeligt ut som den skal komme inatt/imorgen. Jeg pleier kun å få mensmurringer timer før mensen melder sin ankomst. Å den pleier aldri å komme så lenge før den skal.. Jaja.. Sånn er det vell. Da er det bare å vente til den dukker opp :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje greit å være forberedt "på det værste" (mensen).. slik at skuffelsen ikke blir så stor...

:sjenert:

Jeg skal følge med deg!! Dette er så spennende syns jeg!!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje greit å være forberedt "på det værste" (mensen).. slik at skuffelsen ikke blir så stor...

:sjenert:

Jeg skal følge med deg!! Dette er så spennende syns jeg!!! :popcorn:

Hehe, jo du har helt rett :) Kommer den, så kan den komme nå, så vi hvertfall får hoppet litt i høyet før sambo reiser på jobb igjen. Bare han ikke reiser etter EL da :fnise:

--

Ellers, ingen mensen her idag heller... Å mens murringene er borte :sjenert:

Idag kommer pappa å min kjære lillebror på besøk :) Kommer til og bli en koselig helg. Å heldigvis kan vi gjerne bli ferdig på soverommet våres. Vi har malt det, å byttet kles skapene. Så skal vi ta lik stein på pipa som vi tok på stua rett før jul (ja, soverommet har vore klar for å få stein på seg siden jul :fnise: ) Så dette kommer vell gjerne til å bli gjort idag. Det skal bli så mye finere :rodmer:

Sambo har hele tiden sagt at han kan gjøre det, så slepper pappa (pappa har arbeidet som flislegger, så dette kan han) Derfor vil jeg at pappa skal gjøre det, selvom sambo er kjempe flink :fnise:

Nå sitter jeg på jobb, å er kjempesulten. Så trur rett og slett jeg må gå å lage meg litt frokost :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en helg. Pappa å bror kom på fredag. Vi koste oss med god mat og film. Lørdag skulle vi på shopping. Å mens vi kjørte, så stoppet bilen våres :kjefte: Jeg kjente jeg ble kjempe lei meg. Vi kjøpte bilen i februar (bruktbil, å privat), da våres bil ble knust. Så skulle denne også stoppe. Vi satt i bilen øve 1,5 timer og ventet på viking. Å da de kom kjørte han oss til møller, å vi måtte ta taxi til flyplassen for å få leiebilen våres. Da hadde det allerede gått 3 timer, å jeg skulle en tur på jobb.

Idag fikk vi tlf fra verkstedet at de hadde funne feilen, å at bilen ville bli klar til imorgen, å vi skulle ikke betale noe (HELDIGVIS, da vi ikke hadde lust å bruke penger på bilen nå)

Ellers er alt bare fint. Ingen mensen enda, men det er jo fortsatt 2 dager til den skal komme da :) *Krysser fingrene for at den ikke kommer*

Ellers er det :sol: og fint vær, jeg sitter på jobb, å skal jobbe kveld hver dag til torsdag :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Var nettopp på do, å der kom jaggu mensen :( Jaja. Greit at den kom to dager før tiden da hvertfall, så jeg slepper å vente lenger enn jeg må :)

Så da regner jeg med at vi hvertfall skal kunne treffe denne gang, da mannen reiser på jobb om to uker, i morgen. så vi får bare kjøre på hver dag fram til han reiser, så om det skulle hatt seg slik at jeg ikke har EL før etter han har reist, ligger det gjerne noe inni meg å venter på at ett egg skal slippes :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Jeg tar og slenger meg på her jeg! Spennende:)

:velkommen: skal du være! :) Koseligt med nye annsikter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg SÅ til å få den gode (god så lenge den ikke stopper selvsagt :gjeiper: )bilen min(våres bil, men liker bare å si min bil :fnise: ) tilbake imorgen!!! :nigo: Det skal bli så godt å bli kvitt leigebilen!

Ellers gleder jeg meg allerde til mensen forsvinner om forhåpentligvis ikke så mangen dagene, er jeg heldig, om 4 dager :nigo:

Snart hjem til min kjære, glo litt tv, kose litt med mine to fantastiske katter :rodmer: og gjerne spise noe middag min kjære har laget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at tr dukka opp, men det er som du sier bedre at den kommer før tiden enn om man må pines etter IKM for å se om tr kommer eller ikke :)

Da vet dere hva som står på timeplanen før samboeren din drar på jobb igjen i allefall :lur:

Veldig kjedelig med biler som ikke funker som de skal!

Jeg ønsker deg en fin uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at tr dukka opp, men det er som du sier bedre at den kommer før tiden enn om man må pines etter IKM for å se om tr kommer eller ikke :)

Da vet dere hva som står på timeplanen før samboeren din drar på jobb igjen i allefall :lur:

Veldig kjedelig med biler som ikke funker som de skal!

Jeg ønsker deg en fin uke :klemmer:

Oh yes! :lur: Skal love deg det at det skal bli en del :sengekos: før han reiser på jobb igjen, så det skal jaggu ikke stå på det denne pp ;):fnise:

Hvordan går det med deg? Er det noen symptomer? ;)

Ønsker deg også en kjempefin uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh yes! :lur: Skal love deg det at det skal bli en del :sengekos: før han reiser på jobb igjen, så det skal jaggu ikke stå på det denne pp ;):fnise:

Hvordan går det med deg? Er det noen symptomer? ;)

Ønsker deg også en kjempefin uke :klemmer:

Hehe, det er bra det ikke står på innsatsen ;)

Har litt stikninger nederst i magen og veldig ømme pupper, men det kan være både både tegn på mensen og frø i magen. Og selv om jeg håper på det siste så velger jeg å ikke tenke så mye på det :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er bra det ikke står på innsatsen ;)

Har litt stikninger nederst i magen og veldig ømme pupper, men det kan være både både tegn på mensen og frø i magen. Og selv om jeg håper på det siste så velger jeg å ikke tenke så mye på det :)

:klemmer:

Dette er jo spennende, for både deg og meg :fnise:

Jeg krysser jo som vanlig for deg at det er en liten spire :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er så lei av å ikke bli gravid... :(

Nesten som jeg angrer på at jeg utsatte IVF timen jeg hadde 7 juni..

:rope: VIL BLI GRAVID SNAREST!!!! Håper svømmerene til mannen fikk med seg det denne gang, å gir meg en skikkelig spire som er der i 9 mnd :rodmer: (Etter mensen forsvinner nå da selvsagt :fnise: )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor mange PP har dere hatt nå Cathrine?

Vi har vell prøvd i rundt 2,5 år nå.. Tiden går fort, men samtidig sakte.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi bare krysse fingrene ekstra hardt,da!!! Lykke,lykke til:)

Takker for kryssing :D Samtidig krysser jeg alt jeg kan selv også :fnise:

Hadde vore såå mye bedre om alle bare kunne fått denne spiren vi alle lengter sånn etter!!!! :popcorn:

--

Ellers var ikke bilen ferdig idag heller! Jeg savner bilen min :( Jeg vil jo ikke kjøre denne nye bilen våres. Føler meg ikke helt komfortabel med den.. Å når det er en leigebil i tilegg, UTEN sensor OG stasjonsvogn :fnise: Ikke så lett når du kommer fra en stasjonsvogn MED sensor :gjeiper:

Jeg kjenner jeg gleder meg til helg. Jeg skal drikke med god samvittighet, å rikke så mye på dansefoten som jeg bare orker :fnise::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...