Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Typisk. Slutta jo før tia idag. Å sambo hadde ikke mulighet til å hente meg, pga han var på noen erend osv. Så jeg tok bussen hjem. Men har ikke nøkkel. De som bur unne oss er selvfølgelig heller ikke hjemme :sukk: så her sitter jeg på trappa, i håp om at de har tenkt seg hjem snart.. Kunne vore litt varmere i det minste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typisk. Slutta jo før tia idag. Å sambo hadde ikke mulighet til å hente meg, pga han var på noen erend osv. Så jeg tok bussen hjem. Men har ikke nøkkel. De som bur unne oss er selvfølgelig heller ikke hjemme :sukk: så her sitter jeg på trappa, i håp om at de har tenkt seg hjem snart.. Kunne vore litt varmere i det minste..

Usjda, det hørtes ikke særlig ut, også er det såååå typisk! :vetikke:

Håper det kommer noen snart!

Vært glad at du ikke har østlands-været idag, for det er skikkelig vind og regn. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å glemme nøkkelen da! :sjenert: Håper du ikke måtte vente altfor lenge før samboer kom hjem. Lykke til i morgen, gleder meg til å høre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usjda, det hørtes ikke særlig ut, også er det såååå typisk! :vetikke:

Håper det kommer noen snart!

Vært glad at du ikke har østlands-været idag, for det er skikkelig vind og regn. :blomst:

2 timer endte det med at jeg ventet. Da fikk jeg mld at de nede hadde komt hjem :fnise: så mye for å slutte tidligere. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å glemme nøkkelen da! :sjenert: Håper du ikke måtte vente altfor lenge før samboer kom hjem. Lykke til i morgen, gleder meg til å høre! :klemmer:

2 timer ble det :fnise:

Takk så masse for det søte! :) Skal oppdatere når jeg kommer hjem om hvordan det var/gikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Skikkelig kjipt vær i dag da,så typisk værgudene ikke gav deg sol og et par fregner i det minste :)!

Dagens tips er og alltid ha en reservenøkkel liggende ute :)

Men dere får ha masse lykke til og rolig behagelig tur i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig å måtte sitte ute i høstværet så lenge! :kose: Ja, du må oppdatere med en gang, skal følge med i morgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk for lykke-ønskninger, jenter :klem:

Klokka er satt på til 8, å vi skal kjøre rundt 10. Da er vi der jo en god stund før timen 13.30. (om vi når ferga er vi der til 12)

Men det er greit å være tidlig og. Da kan vi kikke litt i byn, ta en kaffe :)

Når jeg tenker på timen får jeg de sommerfuglene i magen :fnise:

Kjenner jeg er glad det er sambo som kjører imorgen, vet jo aldri hvor lite jeg sover inatt.

Ellers kommer jeg med oppdatering når vi har kommet hjem ;) Så da er det bare å vente i spenning ( inkludert megselv :hoho: )

Foresten, dere som har vært til sånn time. Der tar de innvendig ul. Noen spesielle klær dere velgte ta på dere på forhond?

Jeg syntes det er såå kleint å gå helt "bar" der nede bort og tilbake fra stolen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag! :duskedame:

Ta en kaffe på MM på kaien, de har den beste. :sikle: Det er dessuten best å bare gå ned etter at dere har funnet parkering på sykehuset. Den må dere tviholde på. :daane:

Innvendig ultralyd, ja. Du får et grønt håndkle/pledd til å ha rundt deg når du tar av deg klærne, og så kan du ha det over deg når du ligger på benken. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi på sykehuset. Var ett herk med å få parkering. Men det gjekk til slutt :)

Sambo er å tar prøven, mens jeg sitter på venterommet å venter :)

Kommer med oppdatering etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende! :hoppe:

Men parkering, ja. :balltre: Jeg var der nå nettopp (bassengtrening) og måtte parkere på kjøpesenteret nede i byen. Å gå en del hundre meter i oppoverbakke er ikke akkurat heldig for en bekkenløs gravid. :lol:

Masse, masse lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort oppdatering: nasespray start dag 20 i syklusen, så en type sprøyte i 2-3 uker :)

Glad vi er ferdig med samtalen, selvom det ikke var gale :fnise:

Nå er vi på minutten å skal ha oss en burger før vi skal på besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønt håndkle?? Det fikk aldri jeg!! :ler: To på meg lange topper jeg.... :fnise:

Så fint det gikk bra!! :tommelsmil: Prøven til mannen var bra også?

Tvi tvi tvi tviiiii! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ting gikk fint i dag! :) Når begynner dere forsøkene? Og fikk dere vite noe om kvaliteten til mannen?

Blir spennende fremover! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okey, da skal jeg fortelle om dagen idag :)

Vi kom til sykehuset i 13 tiden. Skulle parkere, å det var jo nesten håpløst. Til en gammel mann å dame skulle dra, å han vinket oss bort til deres parkering, så vi kunne ta deres plass, søte paret :rodmer:

Så siden vi var der bare rundt 30 min før timen våres, bestemte vi oss for å dra inn med en gang å bare vente der. Da vi kom var jeg så nervøs så jeg måtte jo selvsagt en tur på do. Mannen snakket med damen i skranken. Å fikk beskjed om at han bare kunne gå på rommet å ta prøven.

5 min var han tilbake, jeg ble overasket over hvor kort tid han trengte :skratte:

Så satt vi å ventet i ca 30 min fra prøven var levert. Sykepleieren kom å hentet oss, for legen var litt opptatt. Hun forklarte litt om medikamentene, hvordan de skulle taes osv, å hvordan det var med uthenting å den prosessen der ( i bilder ).

Så kom legen. Vi gjekk inn til han, snakket litt. Han spurte hvor lenge vi hadde prøvd, om vi hadde barn fra før, om jeg hadde vore gravid før, om vi røyket. Ja det var igrunn det. Så var det innvendig UL. Det var det han som skulle ta. Jeg ble litt nervøs da :fnise:

Det lå en grønn duk klar der, å jeg kledde av meg, satte meg i stolen. Å han viste meg litt hva som var hva. Å at alt så helt fint ut, å jeg hadde normalt med egg?eggposer?

Så var det inn til sykepleier igjen, å fortsette samtalen. Vi fikk resultatet ang kvaliteten til mannen. Den var noe redusert. Men ikke for galen. I følge prøven idag, så holdt det med IVF, men om den var dårligere når vi skal inn å ta ut egg åsånt, så måtte vi nok med ISCI(?).

Jeg skal som sagt begynne på nesespray dag 20 i syklusen. Skulle ringe inn mens da jeg får den, som er rundt 8 oktober. Så skulle jeg få dette i posten.

Den skulle jeg gå på 3 ganger dagen, i 2-3 uker. Jeg skulle begynne på sprøyten en onsdag, så det kom an på hvilken dag jeg fikk mensen, iforhold til hvor lenge jeg skal på sprayen.

Så skulle jeg gå på spray å sprøyte i ei uke, så UL, åså ta det derfra om når det blir egguttak :duskedame:

Dette var igrunn dagen på sykehuset :fnise:

På vei hjem så hørte vi på radioen at det var tilbud på baby bilsete, med base til 2499, som var 1000(?) kr billigere, å vi fant ut at dette er jo ett kupp ( Kanskje det var det du kjøpte mala? :) ). Så vi dro bare til babyshop å handlet det like så greit det :fnise: Forhåpentligvis så vil vi jo få bruk for det en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at dere har kommet i gang og har en plan fremover :jepp:

Blir spennende tider nå ;)

Det er den stolen og basen vi har kjøpt ja, kommer nok ikke til å angre på det kjøpet! Kjempebra stol og det er lurt å benytte seg av slike tilbud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ganske greit, selvom jeg vil begynne nå ;) Hehe..

Nå vet vi hvertfall at det skjer noe om ikke lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...