Lilywhite Skrevet 18. august 2013 #1661 Del Skrevet 18. august 2013 Melding fra Cathrine for en liten time siden: 6 cm og venter på epidural! Nuttapia: Jeg sa det samme til Cathrine nå, for spennende til å sove nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. august 2013 #1662 Del Skrevet 18. august 2013 Oioioi!!! Blir det en liten tass rett over midnatt da, kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. august 2013 #1663 Del Skrevet 19. august 2013 Venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 19. august 2013 #1664 Del Skrevet 19. august 2013 Siste melding jeg har fått var kl 0020, og da hadde ting roet seg litt ned og hun hadde fått beskjed om å prøve og sove litt, har ikke hørt noe mer etter det, men blir forhåpentligvis en oppdatering snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 19. august 2013 #1665 Del Skrevet 19. august 2013 Da har Cathrine fått prinsessen sin: hun kom kl 0447, 52 cm og 4210 g! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. august 2013 #1666 Del Skrevet 19. august 2013 Åh, gratulerer så utrolig mye! Stor og fin jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. august 2013 #1667 Del Skrevet 19. august 2013 Gratulerer så mye Cathrine Håper fødselen gikk bra og at du nå koser deg med den lille familien din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 19. august 2013 #1668 Del Skrevet 19. august 2013 Gratulerer så masse! Flott stor prinsesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. august 2013 #1669 Del Skrevet 19. august 2013 Så god og fin jente, Cathrine! Gratulerer så masse! Ååh, alle hjerter gleder seg med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 19. august 2013 #1670 Del Skrevet 19. august 2013 Gratulerer så mye med prinsessa!! Nyt den fine tiden sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 19. august 2013 #1671 Del Skrevet 19. august 2013 Gratulerer så mye, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 21. august 2013 #1672 Del Skrevet 21. august 2013 Åh, håper alt går bra med dere, Cathrine Gleder meg til du har tid, lyst og overskudd til å oppdatere oss om den lille prinsessa di! Kos deg masse Klem fra Ed og meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 22. august 2013 #1673 Del Skrevet 22. august 2013 Gratulere så masse med jenta di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 23. august 2013 #1674 Del Skrevet 23. august 2013 Gratulerer så masse med jenta di! Kos dere masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 30. august 2013 Forfatter #1675 Del Skrevet 30. august 2013 Tusen takk for alle gratulasjoner Huff, det går visst litt tid før jeg klarer å få oppdatert her inne Men jeg er inne å leser av og til! Det er så godt å ha henne på utsiden, selvom jeg av og til skulle ønske hun fortsatt var i magen Orker ikke skrive om hele fødselen nå. Men kan skrive at første rie kom ca kl.09 på søndags måren 18 august. Vi kjørte til sykehuset i 20 tiden, da hadde jeg så sinnsykt vondt under hver rie. Men fikk beskjed når jeg ringte inn at jeg godt kunne vente en stund til, til jeg hvertfall hadde 2-3 rier på 10 min. Jeg klarte bare vente 30 min... Da vi kom inn på sykehuset ble jeg lagt på registrering en stund. Der slo riene inn på 100% med en gang (takk og lov at det ikke bare var jeg som hadde lav smerteterskel ). Da hun skulle skjekke åpningen, var det 6(!!!)cm (in your face bitch som jeg snakket med på tlf!!! ) Jeg gidde beskjed med en gang at jeg ville ha epidural, for nå var smertene så vonde. Så vi ble sendt ned på føden i 21 tiden. Å 23 kom epiduralen. Smertene forsvant helt. Jeg kunne ikke kjenne de litt engang. Det er det sprøeste jeg har vært med på! I 3 tiden om natten kjente jeg skikkelig pressing, men hadde bare 9 cm, så fikk ikke lov til og presse enda. Fikk beskjed om å vente til kl.4... Halv 4 begynte jeg å grine for jeg måtte sånn presse. Det var rett og slett grusomt. Å rett før 4 skreik jeg at nå presser jeg, og begynte å presse Jm bestemte jeg skulle prøve å sette meg på en gammeldags metallfødekrakk. Satt der noen press, før det var tilbake til sengen. Jeg husker det var så grusomt vondt... Jeg var så sliten, hadde nesten ikke spist hele søndagen, bare litt frokost. Jeg hadde nesten ikke sovet natt til søndag, å alle de andre nettene før det.. Så jeg var så sliten å trudde ikke jeg skulle komme i mål... Men etter ca 50 min med pressing, så kom jenta vår Det var en fantastisk følelse å kjenne hun komme ut, å vondtene forsvant Stor jente på 52 cm og 4210 gr. Ingen såg den komme, da jeg er så liten å tynn (50 kg, og 160 høg ) Ellers blir vi kjent med lille jenta vår. Sambo skal på skulen hele neste uke. Så da blir jeg alene for første gang en hel dag, og ikke bare noen timer Kjenner jeg gruer meg litt til det Og i slutten av mnd reiser han på jobb, etter å ha vært hjemme siden juni Og blir da vekke i 2 uker.. Hvordan skal jeg klare meg alene i 2 uker!?!? Han har vært så fantastisk. Er våken med meg om natten når jeg må amme eller pumpe. Har jeg pumpet, hjelper han å mate med enten flaske eller kopp (har slitt med ekstremt såre brystvorter- AUAU). Han bytter bleie om natten, og får henne til og rape Jeg er så forelsket i den mannen!!! Igår var vi på nyfødtfotografering. Gleder meg til og se bildene om over ei uke, og håper det ble mangen bra! Det var hvertfall litt oppdatering om livet våres akkoratt nå Plutselig tilbake med ny oppdatering! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. august 2013 #1676 Del Skrevet 30. august 2013 Gratulerer igjen, Cathrine! Moro å lese hvordan du opplevde det! Og selvfølgelig hvor dedikert mannen din er Det kommer til å gå fint når du er alene. Du har vel folk i nærheten som kan komme innom hvis du trenger det? De fleste er jo overlykkelige om de får komme på besøk til en søt mamma og ei nyfødt nydelighet Flinke du! Åhh, så moro å ha fulgt deg hele veien, og jeg følger absolutt med videre - selvom oppdateringene blir sjeldnere. Kos deg, nyt øyeblikkene, ta masse bilder og film Megastor klem fra Ed og meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 31. august 2013 #1677 Del Skrevet 31. august 2013 Det kommer nok til å gå veldig fint å være alene. Man blir fort vant til det. Tilslutt blir du vel som meg, det er lettere når samboeren er på jobb. Et mindre barn å passe på. Samboeren din høres veldig lik min egen. Det var null problem å få hjelp om netterne, og ofte satt han våken bare for å holde meg med selskap. Det sitter ennå i selv om at vi sover hele netter, når han er hjemme på friperiodene sine så er han flink å stå opp med vesla så jeg får sove ekstra. Satser på at din blir lik der også. Kos dere masse! Morsomt å ha følgt med hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. september 2013 #1678 Del Skrevet 3. september 2013 Så kjekt med en oppdatering! Synd vi ikke fikk truffet hverandre i helgen, men skjønner at det er travelt med en ny, liten sjef Håper du får tid å oppdatere mer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 3. september 2013 #1679 Del Skrevet 3. september 2013 Åååh Fødselen hørtes helt j..... ut, men premien du sitter igjen med er nydelig da Gruer meg veldig til fødselen, men må liksom igjennom det så ikke så mye å gjøre med det Jeg er helt sikker på at du fikser det alene Du må være flink å be om hjelp om du trenger noe så kan sikkert venner hjelpe til. Besøk, handle for deg eller hva det måtte være. Nyt den lille jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 4. september 2013 Forfatter #1680 Del Skrevet 4. september 2013 Denne uka har vært litt tøff.. Vi lurer på om hun kan ha kolikk... Hun skriker hele tiden, kan ikke ligge på sofaen/i lekegrinda eller noe når hun er våken. Da er det skriking.. Skriker somregel hele tiden når hun er våken, så lenge hun ikke blir busset på.. Kjenenr det er utrolig tøft og ha henne alene fra 08-17 når det er sånn... Igår og idag fikk jeg besøk av bestis-søskenbarn. Så hun har hjulpet til her. Igår laget hun middag, hun hjelper å busser når babyen er våken og griner osv. Det har hjulpet meg også. Men hun har jo ikke vært her før i 16 tiden, så jeg har jo vært alene til da.. Igår fikk vi hjemmebesøk av hs, og babyen går bare ned i vekt, uten at vi vet/forstår hvorfor Da vi vekte hennen år hun var ei uke, så hadde hun heldigvis lagt på seg en del fra vi reiste fra sykehuset. Men når vi var der noen dager senere hadde hun gått ned 50 gr, og når hs var igår å vekte så var hun gått ned 40 gr. Så vi må tilbake imorgen å veie henne på ny for å se om hun har gått opp noe. Ikveld amme jeg, og hun virket litt mer sulten, så vi gidde mme, 90 ml. Det er jo kjempemasse, men hun slukte alt sammen. Så ikke forstår jeg det. Men rett før hadde hun den basje bleien. Så kan jo være derfor.. Kjenner jaggu det skal bli godt når sambo er ferdig på kurset denne uka. Skal bli godt å få kjæresten sin tilbake, på en måte Når han er hjemme har han så masse "lekser" de har fått, å det er så vanskelig tema de driver med. Så det er jo noe han faktisk MÅ prioritere.. Jo, også var vi jo på nyfødtfotografering på torsdag som var. Får se bildene på tirsdag, gleder meg Nei nå får jeg legge meg. Babyen sover fint i senga si, etter all melka, så jeg håper på en god natt søvn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå