Lilywhite Skrevet 7. august 2013 #1641 Del Skrevet 7. august 2013 Så fint magebilde! Håper du finner et par amme-bh-er, men du må nok uansett ut og kjøpe større størrelse når melken kommer for fullt, har hørt det er vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 7. august 2013 #1642 Del Skrevet 7. august 2013 Nå er det ikke lenge igjen! Blir så soennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 7. august 2013 #1643 Del Skrevet 7. august 2013 Ååh, for en fin mage Spennende dager her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 10. august 2013 #1644 Del Skrevet 10. august 2013 Hvordan går det med deg? Har du fått sladris forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 11. august 2013 Forfatter #1645 Del Skrevet 11. august 2013 Takk for fine kommentarer om magen Her er det enda ingen baby å se. Men nå har sambo koblet isofixen i bilen å satt babysete i, så da er det klart Jeg har også gjort vogn og seng klart, å vasket alle de minste klærne. Så det begynner å bli klart for baby nå Jeg fant jo en litt liten ammebh her en dag. Så jeg skulle ta den på å prøve den for å legge i fødebagen, var den aaaalt for liten Så nå må jeg ut på jakt imorgen og rett å slett bare prøve i butikk De vokser vell mest etter fødsel så er vell ikke så hast om jeg ikke får tak i før Jeg har så skrekkelig vondt for å gå idag.. Var såvidt jeg kom meg ut av senga å inn på badet for å gå på do alle gangene inatt. Det var så vondt at jeg ville grine rett å slett... Hvorfor får jeg plutselig så vondt i underlivet nå? Jeg har jo hatt det lenge bekkenløysning der men aldri(!!!!) Så vondt.... Så vil jeg jo ikke klage heller siden vi sleit så lenge med å bli gravid. Å jeg er så glad for at vi fikk det til... Lilywhite: nei det har jeg helt glæmt ut Men kanskje du vil være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. august 2013 #1646 Del Skrevet 12. august 2013 Så bra at alt er klart for babyen <3 Leit at du har vondt, håper du er bedre i dag! Jeg vil gjerne være sladris! Hvis du sender meg mobilnr ditt på pm her eller på Facebook skal jeg sørge for å holde kg-erne oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 12. august 2013 #1647 Del Skrevet 12. august 2013 Haha, det er jo seff jeg som må sende mitt, tenkte helt feil! Sender deg nr nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 13. august 2013 #1648 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg hadde også veldig nedpress og vondt den siste tiden. Plutselig er du igang og alt er glemt! OG - du har da lov til å klage litt! For det gjør jo f*** mæ vondt!! Stor stor klem fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 14. august 2013 Forfatter #1649 Del Skrevet 14. august 2013 Så bra at alt er klart for babyen <3 Leit at du har vondt, håper du er bedre i dag! Jeg vil gjerne være sladris! Hvis du sender meg mobilnr ditt på pm her eller på Facebook skal jeg sørge for å holde kg-erne oppdatert Haha, det er jo seff jeg som må sende mitt, tenkte helt feil! Sender deg nr nå! Så kjekt at du vil være sladris Det er nok du som må gi meg nr ja Hihi.... Det er lagret, så du skal få beskjed med en gang det skjer noe Jeg hadde også veldig nedpress og vondt den siste tiden. Plutselig er du igang og alt er glemt! OG - du har da lov til å klage litt! For det gjør jo f*** mæ vondt!! Stor stor klem fra meg til deg Jeg vet ikke helt om jeg har nedpress jeg? Vet liksom ikke helt hvordan det føles? Det er sant, det er lov å klage litt når en har så vondt Hihi... Takk for klem, å jeg sender en klem tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 14. august 2013 #1650 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg er klar jeg Håper du koste deg på cafe i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. august 2013 #1651 Del Skrevet 14. august 2013 Gratulerer med 40 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 15. august 2013 #1652 Del Skrevet 15. august 2013 Gratulerer med 40 uker!! Spennende dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 15. august 2013 #1653 Del Skrevet 15. august 2013 Gratulere med 40 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. august 2013 #1654 Del Skrevet 15. august 2013 Gratulerer med 40 uker! Nå er det ikke lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 18. august 2013 Forfatter #1655 Del Skrevet 18. august 2013 Hurra for overtid! Men nå ligger jeg i senga faktisk å trur jeg har rier. Det starta i 9 tiden med mensensmerter i nedre del av magen og hver gang de kommer strammer magen seg sånn som med kynnere. Har også vært på do å gjort nr 2. Det kom kjapt når jeg satte meg (vi deler vell alt? jeg var to små ganger inatt men fikk liksom ikke ut så mye). Så ista for rundt 30 min siden tok jeg to paracet. Foreløbig har de ikke funket. Men det er vell gjerne for kort tid siden jeg tok de enda. Dette er sååå spennende, om det skjer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. august 2013 #1656 Del Skrevet 18. august 2013 Rier!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. august 2013 #1657 Del Skrevet 18. august 2013 Spennende, Cathrine! Håper det tar seg opp fort! Skal følge med her idag, ja!! Masse lykke til, søta! Husk å puste gooooodt og heeelt ned i magen når riene kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. august 2013 #1658 Del Skrevet 18. august 2013 Oioi, her er det ting på gang Masse lykke til, nå er det virkelig siste innspurt til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. august 2013 #1659 Del Skrevet 18. august 2013 Spennende! Fikk en kort update fra Cathrine på Facebook i 19-tiden om at hun straks skulle ringe Føden og se om hun fikk komme inn Har ikke hørt noe mer, men oppdaterer dere så fort jeg vet noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. august 2013 #1660 Del Skrevet 18. august 2013 Dette er så innmari spennende! Kommer ikke til å få sove i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå