Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som en fin helg, Cathrine! Alltid koselig med "sjeldent" besøk Happy.png

Ha en flotters mandag!

Det var en fin helg, også! :)

Idag blir det tilbringt tid på jobb, men det er helt greit det også ;)

--

Idag tidlig ringte Haugesund fertilitesklinikk. De lurte på om vi hadde mulighet å komme nå på torsdag, istedefor neste torsdag.

Det hadde jeg sagt ja til, hadde det ikke vært for at sambo er fortsatt på jobb da :(

Men men, litt over en uke igjen nå!

Jeg lurer litt på.

Nårtid i syklusen er det vi skal begynne på medisinene?

Vi reiser jo der den 4. Å jeg skal ha mensen rundt 8. Er det fuste dag i mensen eller? For da får vi muligens begynne ganske kjapt, å det hadde passet meg utmerket :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi bestilt Thai-mat på jobb :) Det var godt det. Men kjente det ble "litt for mye" av det. Men det er greit å spise en gang i blandt ;) Kjente jeg ble trøtt, å kunne tenkt meg å tatt en liten hvil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så kjedelig at det ikke passet nå da. Men sånn er det å ha mannfolk på sjøen. :gjeiper: Nå husker jeg ikke akkurat når vi startet, men jeg mener det er på dag 2-4 av syklusen og det passer jo kjempefint med deg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så kjedelig at det ikke passet nå da. Men sånn er det å ha mannfolk på sjøen. :gjeiper: Nå husker jeg ikke akkurat når vi startet, men jeg mener det er på dag 2-4 av syklusen og det passer jo kjempefint med deg! :nigo:

Oh yes! Jeg husker en gang det var skikkeligt dårlig vær på havet. Å de måtte stå overtid. Sambo hadde bestilt surfe-gutte-tur til Mexico en uke etter han egentlig skulle kommet hjem, å han ene kollegaen hans skulle ha barnedåp. De endte med at det gikk ett helikopter på lørdagen, å barnedåpen var jo på søndagen. Så han fikk dra hjem til den da. Sambo derimot, nådde ikke turen med kompisene. Akkoratt sånne ting er litt stress å risikere å gå glipp av pga dårlig vær eller at riggen skal flytte seg.

Det hadde vore såååå fint om vi fikk oppstart med en gang etter vi har vore der. Men igjen, så må det jo også passe med jobb til sambo, med uttak av egg osv da. Sååå det spørs jo om det går. Jeg har ikke sett på kalenderen nårtid han jobber enda. For det kan jo hende at det kan skje før han reiser eller når han kommer hjem :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh. Kjenner jeg brygger på noe. Føler meg ikke i form i det hele tatt. Er "ekkel" i bihulene/nesen, og rar i halsen :( Det var akkoratt sånn så dette det startet da jeg hadde halsbetennelse i sommer før vi reiste på feri. Å jeg har lite lyst å bli syk igjen allerede. Jeg som bare pleier å være syk en gang i året, hva skjedde med det? :rasende::forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så spennende den tida dere har foran dere! Håper det klaffer med jobben til samboeren din, sånn at dere ikke trenger å forsyve oppstarten av ting, men kan starte så fort som mulig etter samtalen :)

God bedring/håper du ikke blir syk! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så spennende den tida dere har foran dere! Håper det klaffer med jobben til samboeren din, sånn at dere ikke trenger å forsyve oppstarten av ting, men kan starte så fort som mulig etter samtalen :)

God bedring/håper du ikke blir syk! :hug:

Hehe, ja, ikke sant :) jeg håper også ganske mye at det klaffer med jobben til sambo, Å at vi får starte rett etter samtalen :nigo:

Litt for sent å ønske at jeg ikke sku bli syk, ble sent hjem fra jobb å føler meg helt ødelagt. Jeg var jo syk i slutten av juli, det er jo ikke lenge siden :(

Det har vært veldig mye som har skjedd det siste året, så kan jo være en liten kombinasjon av det også.

Nå har jeg plassert meg forann tv med home and away, greys og privat praktis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes! Jeg husker en gang det var skikkeligt dårlig vær på havet. Å de måtte stå overtid. Sambo hadde bestilt surfe-gutte-tur til Mexico en uke etter han egentlig skulle kommet hjem, å han ene kollegaen hans skulle ha barnedåp. De endte med at det gikk ett helikopter på lørdagen, å barnedåpen var jo på søndagen. Så han fikk dra hjem til den da. Sambo derimot, nådde ikke turen med kompisene. Akkoratt sånne ting er litt stress å risikere å gå glipp av pga dårlig vær eller at riggen skal flytte seg.

Det hadde vore såååå fint om vi fikk oppstart med en gang etter vi har vore der. Men igjen, så må det jo også passe med jobb til sambo, med uttak av egg osv da. Sååå det spørs jo om det går. Jeg har ikke sett på kalenderen nårtid han jobber enda. For det kan jo hende at det kan skje før han reiser eller når han kommer hjem :nigo:

:fnise: Kjenner godt til den problemstillingen. Tåke er gøy, vettu... :roll: Vi holdt nesten på å gå glipp av den etterlengtede Barcelona-turen vår pga. tåke. Heldigvis ordnet det seg! :)

Det kommer vel gjerne også an på hvor travelt de har det på klinikken. Men heldigvis kan de styre hele syklusen din når du går på medisiner da, så dere kan time det til når kjæresten er hjemme. :jepp: Vi har ihvertfall aldri hatt noen problemer med at mannen jobber i Nordsjøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kjenner godt til den problemstillingen. Tåke er gøy, vettu... :roll: Vi holdt nesten på å gå glipp av den etterlengtede Barcelona-turen vår pga. tåke. Heldigvis ordnet det seg! :)

Det kommer vel gjerne også an på hvor travelt de har det på klinikken. Men heldigvis kan de styre hele syklusen din når du går på medisiner da, så dere kan time det til når kjæresten er hjemme. :jepp: Vi har ihvertfall aldri hatt noen problemer med at mannen jobber i Nordsjøen.

Ja, ikke sant :)

Jeg syntes igrunn det er litt godt at han jobber der. Får liksom mulighet til og savne hverandre, å blir gjerne ikke like fort lei ;) å om vi sku trengt litt mer penger en tid, så er det overtid ei uke ; cash$$ng :fnise:

Ja, jeg håper såå at vi kan begynne med en gang vi kommer hjem fra samtalen :nigo:

Idag er jeg hjemme fra jobb, syk :( jeg bare Hater å være syk. Å når jeg reiste meg ista fra senga, gjorde nakken seg helt vrang, å nå kan jeg kun ha hodet en bestemt måte ellers kjenner det ut som den blir vrengt av :(:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigviis har vi tv i sånne tilfeller som dette. At jeg ikke klarer å reise meg fra senga med denne nakken, å syk i tilegg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd med hvordan vi har det nå. :Nikke: Etter 4 uker er man liksom ''lei'' hverandre og det er godt med litt alenetid og tid til å savne hverandre. Han har jo gått hjemme en stund nå (ikke permittert, bare lite jobb) og jeg merker at vi går hverandre mye mer på nervene enn vi pleier å gjøre. Det hjelper jo heller ikke at jeg er hormonell og sur store deler av tiden heller. :flau: Han begynner i ny jobb på mandag og det skal bli godt for oss begge nå. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd med hvordan vi har det nå. :Nikke: Etter 4 uker er man liksom ''lei'' hverandre og det er godt med litt alenetid og tid til å savne hverandre. Han har jo gått hjemme en stund nå (ikke permittert, bare lite jobb) og jeg merker at vi går hverandre mye mer på nervene enn vi pleier å gjøre. Det hjelper jo heller ikke at jeg er hormonell og sur store deler av tiden heller. :flau: Han begynner i ny jobb på mandag og det skal bli godt for oss begge nå. :jepp:

Ja, ikke sant :) jeg prøver å nye alenetiden når han er på jobb :fnise:

Hvor er det mannen begynner på mandag? Er det den jobben han var på intervju i stavanger? :) kjekt med nye forandringer da ;D

--

Jeg er jo så glad i fiskegrateng. Så jeg lagde det til middag igår og iforgårs. Nå trur jeg at jeg må varme meg restene fra igår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant :) jeg prøver å nye alenetiden når han er på jobb :fnise:

Hvor er det mannen begynner på mandag? Er det den jobben han var på intervju i stavanger? :) kjekt med nye forandringer da ;D

Ja, det er viktig å fokusere på det positive i at han er borte. Som å spise akkurat hva man vil til middag, eller se jenteserier på tv'en dagen lang. :ler:

Det er den jobben, ja. Halliburton. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood bedring! Håper du snart føler deg bedre igjen.. Det er jo så kjedelig å være syk! Det er deilig å være hjemme noen dager men ikke når man ikke er i form.

Skikkelig spennende det kommer til å bli nå i de månedene som kommer! Håper det klaffer med engang :) Ei venninne av meg har akkurat blitt gravid på første forsøk med IVF.. Så jeg håper det klaffer like fort hos dere!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er viktig å fokusere på det positive i at han er borte. Som å spise akkurat hva man vil til middag, eller se jenteserier på tv'en dagen lang. :ler:

Det er den jobben, ja. Halliburton. :happy:

Ja, ikke sant :fnise: Samboeren min sier at FEM og bliss er så jentekanaler, å at hvis en ser for mye på det, så vil det ende med at han gror vagina :hoho:

Så greit da, hvordan blir jobbingen da? I og med at den er her i Stavanger? :)

Nå er det ikke lenge igjen til 4. oktober! :danse:

God bedring til deg, bli fort frisk!

Ei uke idag gitt :hoppendeglad::hoppe: litt ekstra for det, gitt!

Gooood bedring! Håper du snart føler deg bedre igjen.. Det er jo så kjedelig å være syk! Det er deilig å være hjemme noen dager men ikke når man ikke er i form.

Skikkelig spennende det kommer til å bli nå i de månedene som kommer! Håper det klaffer med engang :) Ei venninne av meg har akkurat blitt gravid på første forsøk med IVF.. Så jeg håper det klaffer like fort hos dere! :)

Det er ganske greit å være hjemme ja, så lenge en er frisk :) Igår lå jeg som ett slakt på sofaen, i samme stilling hele dagen. Nakken min var ikke å spilte på mitt lag. Så alt var ett ork rett og slett :vetikke:

Jeg håper også at det klaffer på første forsøk. Søster til en tidligere eks av meg, hun å mannen måtte ha IVF, å der klaffet det på første forsøk begge gangene. Så jeg håper vi er like heldige :) :)

Btw Mariell, jeg så Hellstrøm rydder opp hjemme eller noe sånt - reklame. Der var det folk fra Nederland som skulle være med. Jeg tenkte på deg med en gang, å lurte litt på om det kunne være deg :fnise: Men jeg mener å huske at du har sagt at familien din fortsatt bur der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske greit å være hjemme ja, så lenge en er frisk :) Igår lå jeg som ett slakt på sofaen, i samme stilling hele dagen. Nakken min var ikke å spilte på mitt lag. Så alt var ett ork rett og slett :vetikke:

Jeg håper også at det klaffer på første forsøk. Søster til en tidligere eks av meg, hun å mannen måtte ha IVF, å der klaffet det på første forsøk begge gangene. Så jeg håper vi er like heldige :) :)

Btw Mariell, jeg så Hellstrøm rydder opp hjemme eller noe sånt - reklame. Der var det folk fra Nederland som skulle være med. Jeg tenkte på deg med en gang, å lurte litt på om det kunne være deg :fnise: Men jeg mener å huske at du har sagt at familien din fortsatt bur der?

Da håper jeg virkelig du føler deg bedre snart! Har du noen gode serier/filmer å se på? Det er slik jeg kommer meg gjennom dagen når jeg er syk:)

Jeg krysser fingrene for dere:) Håper virkelig det klaffer med engang!! :hjerte:

hahahaha:P Nå måtte jeg bare le! Det er ikke meg altså, de nederlenderne som skal være med på hellstrøm rydder opp! og jeg har aldri vært sånn som dem heller.. jeg tar med meg litt nederlandsk mat av og til men jeg så de nesten hadde tatt med seg hele matbutikken fra nederland!:P oi oi! Jeg skal se på når de kommer på tv! Syns det er morsomt å se andre som har flyttet fra nederland til norge.. og litt morsomt å høre hvordan de snakker norsk.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg virkelig du føler deg bedre snart! Har du noen gode serier/filmer å se på? Det er slik jeg kommer meg gjennom dagen når jeg er syk:)

Jeg krysser fingrene for dere:) Håper virkelig det klaffer med engang!! :hjerte:

hahahaha:P Nå måtte jeg bare le! Det er ikke meg altså, de nederlenderne som skal være med på hellstrøm rydder opp! og jeg har aldri vært sånn som dem heller.. jeg tar med meg litt nederlandsk mat av og til men jeg så de nesten hadde tatt med seg hele matbutikken fra nederland!:P oi oi! Jeg skal se på når de kommer på tv! Syns det er morsomt å se andre som har flyttet fra nederland til norge.. og litt morsomt å høre hvordan de snakker norsk.. :)

Nei, var ingenting jeg hadde som jeg kunne se. Så det gjekk i det som var på tv. Heldigvis har vi viasat film kanalene ut oktober. Å i tilegg bliss og FEM :fnise:

Hehe, det var ikke deg nei ;) Ja, det var skikkelig mye mat de hadde handlet med seg. Skulle nesten trudd det kun var det det gjekk i :fnise:

Det ble en del strikking igår, for å si det sånn. Så nå har jeg begynt på garn nr 3 :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, var ingenting jeg hadde som jeg kunne se. Så det gjekk i det som var på tv. Heldigvis har vi viasat film kanalene ut oktober. Å i tilegg bliss og FEM :fnise:

Hehe, det var ikke deg nei ;) Ja, det var skikkelig mye mat de hadde handlet med seg. Skulle nesten trudd det kun var det det gjekk i :fnise:

Det ble en del strikking igår, for å si det sånn. Så nå har jeg begynt på garn nr 3 :danse:

hihi bliss er veldig bra underholdning på sånne dager! Privat praksis, greys anatomy, frustrerte fruer :biggrin:

ja! Det var jo nesten kun boksmat de hadde også! :O Ble litt sjokkert! Da jeg flyttet til norge for 3 år siden tok jeg med meg en del mat fra nederland, men nå er jeg jo blitt vant til den norske maten og syns det er bedre enn den nederlandske. Men de folka blir jo aldri vant til den norske maten hvis de alltid har med seg så mye fra nederland! men men:P Kanskje Hellstrøm kan 'fikse' dem :laugh:

Å, kanskje jeg burde gitt mitt strikkeprosjekt til deg sånn at du kan bli ferdig med det:P Jeg er så lei! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...