Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

The Vampire Diaries tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det ingen som nevner Jeremy?? Lillebroren til Elena. Han er jo sykt kjekk han også! Litt ung, men fortsatt veldig kjekk å se på... (han er vel ikke så ung irl) :gjeiper:

Personlig syns jeg Damon er heitest av alle mennene i den serien, men jeg heier likevel på Stefan (han er jo heit han å) men jeg heier på Stefan fordi det var han som elsket Elena først. Det var han som kapret henne først og han som har behandlet henne best hele tiden. Så jeg syns det er Stefan som fortjener Elena tilslutt. Damon kan finne seg sin egen for å si det sånn. Gjerne meg! hehehehe :popcorn:

Jeg er på sesong 1, episode 19. Men har forhåndsnedlastet 10 episoder i sesong 2, så det ligger klart på pcen når jeg er ferdig med sesong 1. Gleder meg! På tre dager har jeg blitt totally avhenig! :natti:

Skrevet

Skikkelig teit at de har gjort Elena til vampyr :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det ingen som nevner Jeremy?? Lillebroren til Elena. Han er jo sykt kjekk han også! Litt ung, men fortsatt veldig kjekk å se på... (han er vel ikke så ung irl) :gjeiper:

Han er eldre enn hun som spiller Elena ;) Han er født i 88.

AnonymBruker
Skrevet
Personlig syns jeg Damon er heitest av alle mennene i den serien, men jeg heier likevel på Stefan (han er jo heit han å) men jeg heier på Stefan fordi det var han som elsket Elena først. Det var han som kapret henne først og han som har behandlet henne best hele tiden. Så jeg syns det er Stefan som fortjener Elena tilslutt. Damon kan finne seg sin egen for å si det sånn. Gjerne meg! hehehehe

Neei, Damon traff jo Elena først, men han fikk ho til å glemme det! Gleder meg til ho blir vampyr og husker det :D :rodmer:

Skrevet

Neei, Damon traff jo Elena først, men han fikk ho til å glemme det! Gleder meg til ho blir vampyr og husker det :D :rodmer:

Ikke ifølge det jeg husker i første episode.. Kan du vise meg link til det? Det jeg husker er at Elena og Bonnie beundrer rumpa til den nye fyren (som da er stefan) og så når hun skal ut av guttedoen (etter å ha konfrontert broren sin med noe) så støter hun på Stefan.

Så dermed har jeg forståt det slik at det var Stefan som så hun først og at alt begynte derfra..

Gjest badeand1
Skrevet

Ikke ifølge det jeg husker i første episode.. Kan du vise meg link til det? Det jeg husker er at Elena og Bonnie beundrer rumpa til den nye fyren (som da er stefan) og så når hun skal ut av guttedoen (etter å ha konfrontert broren sin med noe) så støter hun på Stefan.

Så dermed har jeg forståt det slik at det var Stefan som så hun først og at alt begynte derfra..

Men tydeligvis ikke ifølge siste episode.

• Liker 3
Skrevet

Nei Damon traff henne først, men han fikk henne til å glemme hele samtalen deres. Dette fikk vi vite i finalen av sesong 3. Noe Elena også kommer til å huske i sesong 4.

Skrevet

Skikkelig teit at de har gjort Elena til vampyr :kjefte:

Det var jo egentlig bra, basert på bøkene så skulle hun blitt vampyr allerede tidlig i sesong 1.

Skrevet

Mrs. Morgan har ikke sett mer enn sesong 1, så ikke noe vits i å fortelle henne hva vi får vite i sesong 3 :)

Skrevet

Mrs. Morgan har ikke sett mer enn sesong 1, så ikke noe vits i å fortelle henne hva vi får vite i sesong 3 :)

Det er jo spoiling i denne tråden, så hvis hun ikke vil vite noe om hva som skjer, er jo ikke dette rette stedet for henne. :-)

Skrevet

Ja det er jeg enig i, men det er ikke noe vits i å skrive direkte til henne i tråden hva som skjer og at vi har fått vite det og det :) Men hun ser her på egen risiko :)

Skrevet

SPOILER SESONG 4

(Fra Facebook gruppen vampire diaries norge)

spoiler about season 4:

1.Elena will complete the transition.

2.Matt does survive the car accident.

3.Damon would have saved Elena first.

4.The Salvatore brothers will not be as close as they were in season 3 because of what happened to Elena.

5.Elena will remember everything that Damon said to her & compelled her to forget it.

6.Stefan and Elena will be together “as a couple” for a little while.

7.The magic that Bonnie did with Klaus is the same as the magic that was able to put Klaus into Alaric’s body and Esther into Rebekah’s.

8.Klaus’s body was not 100% burned, so Jomo will probably be appearing in season 4 “not in flashbacks”.

9.Damon, Stefan, and Caroline’s all come from Klaus’s bloodline.

10.Tyler will survive.

11.Caroline is going to be pissed at Klaus, who is doing some and will continue to do some subterfuge as far as who he’s pretending to be inside of Tyler’s body.

12.The focus of the first episode will be about the council members who now know what Caroline and Tyler really are.

13.We will be introduced to new interesting council members.

14.Bonnie will get a BIG storyline in season 4.

15.The Originals, Tyler and Caroline, whichever Salvatores will NOT be leaving town after what happened to Elena.

16.Everyone will be hating Rebekah after what she did, Including Klaus.

17.Elijah will be sticking around but not as a regular.

18.There will be a new villain.

Skrevet

Jeg har ingen problemer med spoilers. Ellers hadde jeg vel ikke lest videre her etter mitt første besøk liksom... :gjeiper:

Vet dere hvor mange sesonger det vil bli?

Skrevet

Håper Kol kommer tilbake i sesong 4. Var jeg den eneste som digga han? :gjeiper:

• 2 uker senere...
Skrevet

Klarer nesten ikke å vente til sesong fire!!! :popcorn: Holdte på å spise opp fingrene mine i den siste episoden, GUD så spennende! Og ja, som samtlige her inne, så har jeg også falt totalt for Damon :rodmer:

Annonse
Skrevet

Håper Kol kommer tilbake i sesong 4. Var jeg den eneste som digga han? :gjeiper:

Hvem er han igjen?

Skrevet

Heter ikke han Cole?

Gjest badeand1
Skrevet

Heter ikke han Cole?

Skrives Kol.

Skrevet

Helloou! Vet noen når sesong 4 kommer ut på nettet? Eller er den ute på tv nå kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...