Gå til innhold

Spiller kristne og troende rullett med sine barns helse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke i nærheten av riktig. Opplysningstiden kom da kirken begynte å miste makt, og naturvitenskapen begynte å ta over.

Og hvem er så denne naturvitenskapen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvem er så denne naturvitenskapen?

For ikke å snakke om disse hr. Opplysningstid og hr. Kirke? Jeg kan ikke erindre å ha møtt dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi atter et eksempel på kristne foreldre som regelrett dreper barna sine på grunn av overtro:

http://www.dagbladet.no/2012/02/13/nyheter/sor_korea/utenriks/20221842/

Flere hundre slike tilfeller verden over hvert eneste år. Tro heller ikke at barn i Norge ikke misshandles grovt i troens navn.

Fysisk og mental misshandling innen religiøse miljøer er meget utbredt, men dessverre veldig skjult. Katolske kirken er et lite eksempel sådann.

Siden 1/4 av norske barn og ungdom her i landet har psykiske problemer, tror jeg det er helt andre årsaker enn kristendom som ligger til grunn for dette. Hadde det vært slik, da hadde avisene hatt svære overskrifter om det.

I motsetning til deg, så vet nok de fleste at det er stor forskjell på kristendom og psykopatiske maktmenneskers sekterisme.

Endret av KR-øst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om disse hr. Opplysningstid og hr. Kirke? Jeg kan ikke erindre å ha møtt dem.

Er du ordblind?

Jeg skrev kirkens ledere, ikke det tullet du har ramset opp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ordblind?

Jeg skrev kirkens ledere, ikke det tullet du har ramset opp her.

Det står "kirken" og ikke "kirkens ledere" i innlegget du siterte, så jeg bare hjelper deg med å kverulere. Jeg gikk ut ifra at du ikke har så tungt for det at du ikke skjønner at det er det du gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jeg må si at jeg liker veldig dårlig å diskutere med anonyme personer, for jeg vet aldri hvem som kommer til å svare meg, eller om vedkommende i det hele tatt fortsetter en diskusjon, idet dette dreier seg om temmelig mange.

Hvorfor ikke gi seg tilkjenne med et oppdiktet navn?

I så fall kan jeg forsøke å stille nysgjerrigheten din, selv om jeg har fortalt om dette ved flere anledninger tdligere, og som du sikkert kan finne igjen ved å bla bakover, da jeg aldri opptrer anonymt.

 

Hvordan høres stemmen hans ut? Hvordan kommer det til deg?? I am super curious! Jeg har aldri oppnådd denne kontakten med Gud, og jeg har spurt og gravd.

Anonymous poster hash: f73ea...f0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge troende ikke presser sin tro over på barna sine og heller bruker vitenskap og leger til å kurere barnas sykdommer og ikke bønn. Så er ikke den biten skadelig.

Endret av Neidu!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer dere å finne så gamle tråder?



Anonymous poster hash: fc4d0...949
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...