Gå til innhold

Rare ting folk gjør på kollektivtransport


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ung, ruset mann snur seg plutselig mot den like rusa kameraten og sier følgende:

"Du, hvis jeg var homofil så ville jeg ikke ha pult deg, altså. Jeg ville bare ha oppført meg helt vanlig mot deg"

De stakkars ørene mine!



Anonymous poster hash: 4ec22...22b
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heter jo at ungdommen er så fæl..

Men synes det gjelder enkelt personer jeg og ikke aldersbetinget..

"Gamle" damen som satt med beina på setet...post-32216-0-21716500-1407871296_thumb.j

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde en som skiftet bleie i setet på flybussen. Forstår at det må gjøres, men hun la ingenting under! Skiftet en drittbleie rett på setet. Det ble søl på setet. Prøvde å kommentere det, men hun lot som om hun ikke skjønte norsk... Bleien lot hun bli liggende da hun gikk av. Vurderte å kaste den etter henne

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I dag var det et par besteforeldre med en liten unge på t-banen. Ungen hadde en leketromme som hun fikk lov til å sitte å slå på hele turen. Jeg trodde jeg skulle bli gal! :sjokkert:



Anonymous poster hash: d2e9f...156
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittkjerring som lakket neglene sine på bussen. Ikke en kort busstur heller dessverre.



Anonymous poster hash: 17f18...5e6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ojojoj, for en morsom tråd :D

Kollektivtransport er jo en klassisk arena for merkelige/morsomme/irriterende ting folk gjør!! :)

Alltid komisk når folk reiser seg før holdeplassen på bussen, og bussen bråbremser når den er framme og de blir stående og sjangle og holde seg fast som om det sto om livet i midtgangen. Har måttet le av meg selv mange ganger også, det er jo så teit! XD

Trodde også jeg skulle daue på toget en gang, da jeg og ei venninne skulle til Drammen. Vi kom ikke ved siden av hverandre, hun satt rett foran meg og ved siden av henne satt en snodig type med kontordress, briller på nesen og håret i krans rundt hodet med fullmåne på toppen.

Han var veldig sur og alvorlig, men så utrooolig klønete. Startet med at han skulle åpne en pose peanøtter, og det endte med at han reiv opp hele posen så nøttene skvatt over alt!

Deretter prøvde han å helle i kaffi, men bomma på koppen så det sølte over alt!

Så tok han fram nista si med gulost, og mista den på gulvet med pålegget ned.

Da han toppet det hele med å spraye nesesprayen rett i fleisen på venninna mi fordi han bomma på nesa, hadde jeg store problemer med å holde meg alvorlig!

Anonymous poster hash: 80611...3bb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drittkjerring som lakket neglene sine på bussen. Ikke en kort busstur heller dessverre.

Anonymous poster hash: 17f18...5e6

Ja det er hensynsløst!

Anonymous poster hash: 80611...3bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På buss/bybane i Bergen:

Spiser varme fiskekaker og stinker til HELE bussen/bybanen. Ene gangen måtte jeg gå av fordi det var så kvalmt... Dette er det MANGE som gjør. HVORFOR!!!!!!! :grine:

Ellers så har de på kollektivtransporten i Bergen (helst eldre menn riktignok) en lei tendens til å skulle kommentere ALT. Ene gangen stid jeg der med filofaxen i armene fordi jeg kom rett fra et møte, og en eldre mann lo og spurte om det ver konfirmasjonsboken, og gravde og spurte om hva det var :dry: En annen gang skulle en eldre mann absolutt kommentere den røde kåpen jeg gikk med :overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På buss/bybane i Bergen:

Spiser varme fiskekaker og stinker til HELE bussen/bybanen. Ene gangen måtte jeg gå av fordi det var så kvalmt... Dette er det MANGE som gjør. HVORFOR!!!!!!! :grine:

Ellers så har de på kollektivtransporten i Bergen (helst eldre menn riktignok) en lei tendens til å skulle kommentere ALT. Ene gangen stid jeg der med filofaxen i armene fordi jeg kom rett fra et møte, og en eldre mann lo og spurte om det ver konfirmasjonsboken, og gravde og spurte om hva det var :dry: En annen gang skulle en eldre mann absolutt kommentere den røde kåpen jeg gikk med :overrasket:

Bybanen i Bergen har jeg hørt noen historier om ja ;) Aldri vært der selv, men ei venninne av meg har aldri spist fiskekaker siden hehe !

Anonymous poster hash: 80611...3bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bybanen i Bergen har jeg hørt noen historier om ja ;) Aldri vært der selv, men ei venninne av meg har aldri spist fiskekaker siden hehe !

Anonymous poster hash: 80611...3bb

Var ikke spesielt glad i fiskekaker fra før av, men nå brekker jeg meg nesten bare av tanken. Grusomt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på t-banen da noen ringte meg med et dødsbudskap. Jeg var veldig glad for at det bare var en person til i vogna (en eldre dame).

Og mens jeg sitter der og prøver å gråte så stille og umerkelig som jeg kan, så vipper den eldre dama frem ei gitar og roper (selv om det bare var tre meter mellom oss) "IKKE VÆR LEI DEG DU JENTA MI, FOR JESUS ELSKER DEG". Så satt hun i gang med en grusom gla'salme mens hun klimret på den ustemte gitaren. Innimellom ropte hun "BLI MED Å SYNG".

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Tja. Sigøynerne på t-banen slår alt annet. Herregud for noen folk. Musikken høres ut som en jævlig dårlig versjon av DDE etterfulgt av konstant tigging. Nei jeg klarer meg med sprøytenarkomane. De selger i det minste blader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Jeg satt på t-banen på vei inn til sentrum, på disse sidelengs-setene. Tre-fire jenter i 12-13-års alderen snakket høylydt om Justin Biebers nye album, som enda ikke hadde kommet ut, men hun ene hadde fått tak i. Dagligvarebutikken hennes solgte den visst for tidlig.

Venninnene spurte om de kunne se på den, og eieren sa "Ja, men ikke ta på ansiktet hans!!". Vel, ansiktet var på hele coveret, så de kunne bare ta på sidene. Jeg så at cd-en var i plast enda, og de andre jentene spurte om hun hadde hørt på den. "Nei, hvis jeg hører på den før den egentlig skal bli gitt ut blir Justin lei seg!" i fulleste alvor. Jeg gjorde alt jeg kunne for å ikke le der jeg satt ved siden av dem.

Husker også at jeg skulle ta banen opp til Frognerseteren, og ved et av stoppene på vei opp kom det på en skoleklasse, kanskje ungdomsskolen. Alle var velutstyrt i de dyreste sportsklærene, det var midt på vinteren og de hadde vært i bakken med kjelker. Så sier han ene "Jeg har aldri tatt banen før jeg!" og de fleste andre sa at det hadde ikke de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satt på t-banen på vei inn til sentrum, på disse sidelengs-setene. Tre-fire jenter i 12-13-års alderen snakket høylydt om Justin Biebers nye album, som enda ikke hadde kommet ut, men hun ene hadde fått tak i. Dagligvarebutikken hennes solgte den visst for tidlig.

Venninnene spurte om de kunne se på den, og eieren sa "Ja, men ikke ta på ansiktet hans!!". Vel, ansiktet var på hele coveret, så de kunne bare ta på sidene. Jeg så at cd-en var i plast enda, og de andre jentene spurte om hun hadde hørt på den. "Nei, hvis jeg hører på den før den egentlig skal bli gitt ut blir Justin lei seg!" i fulleste alvor. Jeg gjorde alt jeg kunne for å ikke le der jeg satt ved siden av dem.

Husker også at jeg skulle ta banen opp til Frognerseteren, og ved et av stoppene på vei opp kom det på en skoleklasse, kanskje ungdomsskolen. Alle var velutstyrt i de dyreste sportsklærene, det var midt på vinteren og de hadde vært i bakken med kjelker. Så sier han ene "Jeg har aldri tatt banen før jeg!" og de fleste andre sa at det hadde ikke de heller.

Midtstuen :fnise: Åh, det er morsomt å overhøre det de snakker om på banen! Mange av de barna er ufordragelige, men mange av de er heldigvis ålrighte også :)

Endret av grethe91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christina146

Var ikke spesielt glad i fiskekaker fra før av, men nå brekker jeg meg nesten bare av tanken. Grusomt! :P

hørte av en venn at det var en som utførte morgenstellet sitt på bybanen. :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter jo at ungdommen er så fæl..

Men synes det gjelder enkelt personer jeg og ikke aldersbetinget..

"Gamle" damen som satt med beina på setet...attachicon.gif20140624_122557.jpg

Når du ser på foten hennes så ser du at det er en medisinsk forklaring. Men hun burde hatt noe under, sko i setet er fy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser stadig vekk noe snodig, men jenta som sminket seg - og brukte vippetang - på trikken en ettermiddag stusset jeg litt ekstra på.

Hadde også en episode på t-banen hvor en tilsynelatende normal jente på en 19-20 år spiste Piano riskrem med saus. Med fingrene. Dyppet dem oppi og suttet sølet av fingrene.

Det er da helt vanlig å sminke seg på kollektivtransport? Jeg påførte sminke på toget hver eneste morgen gjennom hele vgs, jeg :fnise: . Så mange jenter som gjorde det samme. Greit å spare tid om morgenen :)

Anonymous poster hash: 09362...97d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang for mange år siden da jeg tok t-banen, satt det ca 114 vietnamesiske damer i samme vogn og snakka høylytt på vietnamesisk, ching chong panl lam bæææ nææ.... osv..

da måtte jeg gå av banen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som spurter inn i tbanen eller bussen før folk har kommet ut, slik at vi som skal ut må vente på at de som skal inn har kommet seg inn før vi kan gå ut. Det er vel egentlig det som irriterer meg mest. Har sikkert sagt 100 ganger nå "Skaff deg folkeskikk, la folk gå av før du løper inn" men de driter i det fordi de MÅ ha et sete, får de ikke det blir de fly forbanna.

Ikke rar historie men, måtte bare få det ut ;)

Endret av Lillia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok trikken her en gang og foran meg satt ei dame som ringte til legekontoret for å bestille time. Hun informerte grundig om hvorfor hun måtte ha legetime, mens alle rundt ufrivillig satt å hørte på.

Jeg tror vi var flere som forstod på det hun beskrev av plagene sine, at hun hadde fått en kjønnsykdom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...