Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi hadde så klart om denne hendelsen i forelesningen i dag, der foreleseren brukte dette som et klart eksempel på rasisme :filer:

Dette må vi få mer informasjon om. Den drittsekken der burde ikke få fortsette som lærer/foreleser! Har du rapportert svinet til sjefen hans?

Skjønner ikke helt oppstyret Madcon laget. Det har blitt sagt at man ikke kan finne meg igjen i snøen fordi jeg er så hvit (sagt av utenlandske folk), var det rasistisk? Jeg tok det som en spøk, men skulle visst fyrt noen snøballer på dem. Eller rasisme kan kanskje kun brukes mot svarte?

Har virkelig ikke folk selvironi? Det var en VITS. Stakkars mann. Han mente det da ikke rasistisk. Han var bare nervøs og kom med en (dum) vits.

Jeg tror at også Madcon ble et offer for medias iver etter å lage en stor sak av det. De blåste opp saken for å få en reaksjon fra Madcon, og det gjorde de.

Videoannonse
Annonse
Gjest Thessie!
Skrevet

Jeg tror at også Madcon ble et offer for medias iver etter å lage en stor sak av det. De blåste opp saken for å få en reaksjon fra Madcon, og det gjorde de.

Men hadde ikke Madcon reagert på det, så hadde heller ikke media fått en sak ut av det uansett hvor hardt de prøvde. Det er ikke sånn at man plutselig blir forbanna fordi man blir konfrontert med det i pressen, eller fordi media prøver å fortelle deg at det vokalisten i Plumbo gjorde faktisk var galt.

Skrevet
Men hadde ikke Madcon reagert på det, så hadde heller ikke media fått en sak ut av det uansett hvor hardt de prøvde. Det er ikke sånn at man plutselig blir forbanna fordi man blir konfrontert med det i pressen, eller fordi media prøver å fortelle deg at det vokalisten i Plumbo gjorde faktisk var galt.

Joda, media lager saker selv. Uten Madcon hadde man fortsatt hylekoret på Twitter, for eksempel.

Hvorfor blir man ikke plutselig forbanna hvis man ikke visste hva som skjedde før? Og hva om pressen smurte på kraftig for å nettopp lokke frem en reaksjon?

Vi vet hvor løgnaktig pressen i Norge er. Vi vet også at de blåste denne saken noe voldsomt opp.

Gjest Thessie!
Skrevet

Joda, media lager saker selv. Uten Madcon hadde man fortsatt hylekoret på Twitter, for eksempel.

Hvorfor blir man ikke plutselig forbanna hvis man ikke visste hva som skjedde før? Og hva om pressen smurte på kraftig for å nettopp lokke frem en reaksjon?

Vi vet hvor løgnaktig pressen i Norge er. Vi vet også at de blåste denne saken noe voldsomt opp.

Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde, da jeg ikke så det på tv. Men stod ikke Madcon på scenen når han sa det? Da må han jo ha visst hva som ble sagt? Og Madcon av alle burde jo vite hvordan media oppfører seg.

Jeg synes uansett ingenting om reaksjonen til Tshawe. Uansett hva Tshawe trodde at Plumbo-vokalisten sa, så oppfører man seg ikke sånn.

Skrevet
Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde, da jeg ikke så det på tv. Men stod ikke Madcon på scenen når han sa det? Da må han jo ha visst hva som ble sagt? Og Madcon av alle burde jo vite hvordan media oppfører seg.

De sa han ikke hørte hva han sa. Tshawe sa han nettopp hadde blitt fortalt det da Dagbladet eller VG kom for å intervjue ham.

Jeg synes uansett ingenting om reaksjonen til Tshawe. Uansett hva Tshawe trodde at Plumbo-vokalisten sa, så oppfører man seg ikke sånn.

Selvsagt, men det kan ha vært et resultat av enda flere løgner fra ekle journalistrotter.

Skrevet

Do not feed the trolls, kan fint brukes på aviser også. Ikke kjøp dem. :opplyser:

Skrevet

Vel, i forhold til bondeknøllåta Møkkamann, er Ring meg en hit i verdensklasse

Det var en STERK overdivelse. Ring meg må være en av de jævligste sangene jeg har hørt.

• Liker 2
Skrevet

Søren og... Hvorfor var jeg anonym? Første gang noensinne jeg skriver et innlegg med så mange plusser :tristbla:

TS:P

Ett innlegg som lenge har vært på facebook rundt om kring?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...