Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hva er greia med at Madcon lo av vitsen helt til de hørte buing fra publikum?! Det virker som de ble fornærmet fordi publikum mener de skulle bli det. Det blir for dumt.

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det er fantastisk utrolig at pressen klarer på hause opp noe så idiotisk. En litt for glad og litt for brisen unggutt sier noe litt lite gjennomtenkt, og så skal hele norge engasjere seg i en rasismedebatt. Snakk om å lage storm i et vannglass.

Dette har ingenting med rasisme å gjøre. Det var lite gjennomtenkt, og DET er madcon de siste i verden til å klage over at noen er.

Haha for noe tull. Madcon kommer med en helt hysterisk og uforholdsmessig reaksjon og anklager de for å være "jævla fittertryner" og skal føle seg så jævla såret og krenket over en uskyldig spøk som de utmerket vet at de selv har gjort i langt grovere grad overfor andre grupper. Hyklere. De hadde muligheten til å vise storsinn umiddelbart om de ønsket, men og lagt saken død etter minutter, men nei. Så kommer de i ettertid og skylder på media nå som de ser at stemningsvinden har snudd. Pinlig!

• Liker 9
Skrevet
Den egentlige skandalen under Spellemansprisen er jo at Ring Meg var nominert til årets hit.

Hva! Den er jo rå :)

• Liker 1
Skrevet

Men hva er greia med at Madcon lo av vitsen helt til de hørte buing fra publikum?! Det virker som de ble fornærmet fordi publikum mener de skulle bli det. Det blir for dumt.

Ja, jeg kjøper ikke historien om at de "ikke hørte" hva han sa. Alle hørte det og de var fullt oppmerksomme på han vokalisten da han sa det. De valgte å bli "krenket" etter oppfordring fra publikum og forsøkte å presse rasisme-appelsinen maks! De burde komme med unnskyldning.

• Liker 7
Skrevet

Hva! Den er jo rå :)

Skarre r'ene hennes skjærer jo langt inn i hjernebarken! *grøss* :redd:

• Liker 2
Gjest SemperFi
Skrevet

Godt at vi er mennesker. For at mennesker har den egenskapen til å gjøre idiotiske ting.

Plumbo driter seg ut, Madcon har all rett til å bli forbanna.

Så skal folk finne noe å pirke på Madcon for, og det blir Tshawes "fittetryne". Hva om han sa pappskalle, idiot, rasshøl, kuk?

Ting har det med å ta av i heat of the moment.

Men de som egentlig har skylden vil jeg påstå er også media, de oppfører seg som drittunger som sladrer, de fyrer og vil at det skal bli drama.

• Liker 1
Skrevet

Skarre r'ene hennes skjærer jo langt inn i hjernebarken! *grøss* :redd:

Den er helt jævlig! Slår over på en annen kanal når den kommer på radioen.

• Liker 2
Skrevet

"Og det er mokkamann som er ute. Han er på leit etter kjerringa si!" Definitivt en slager

• Liker 1
Skrevet

Den egentlige skandalen under Spellemansprisen er jo at Ring Meg var nominert til årets hit.

Eller kanskje at Vreid ikke vant metalkategorien :)

Gjest badeand1
Skrevet

Eller kanskje at Vreid ikke vant metalkategorien :)

Hvem vant?

Skrevet

Godt at vi er mennesker. For at mennesker har den egenskapen til å gjøre idiotiske ting.

Plumbo driter seg ut, Madcon har all rett til å bli forbanna.

Så skal folk finne noe å pirke på Madcon for, og det blir Tshawes "fittetryne". Hva om han sa pappskalle, idiot, rasshøl, kuk?

Ting har det med å ta av i heat of the moment.

Men de som egentlig har skylden vil jeg påstå er også media, de oppfører seg som drittunger som sladrer, de fyrer og vil at det skal bli drama.

Nei, Madcon som slenger med leppa konstant har ikke grunn til å bli forbanna. Plumbo er vant med at slike folk også har et minimum av selvironi og ikke er absurd hårsåre. De har nok aldri opplevd maken til selvhøytidelighet og hykleri noen gang før. Klart de blir sjokkert, men de er i et selskap fullt av PK-kultursnobber som elsker å dyrke sin egen fortreffelighet. Klart det blir kulturkrasj.

• Liker 13
Skrevet

Syns dere det er greit å stjele på Slottet? Er det greit å kalle kongen en hviting? Er det greit å kjøre uten førerkort, og samtidig sette fyr på dritten? Er det greit å kalle mennesker med Downs syndrom for "Mongoer"? Er det greit å være rasistiske ovenfor hvite mennesker? Er det ok å kalle seg selv for mocca farget, men "ta til tårene" når andre gjør det? Er det greit å kalle hvite for bleikfiser, og skrike hysterisk om noen kaller dere svart? Og med dere som snakker før dere tenker selv, stopper listen aldri...I frykt for å bli kalt rasist, får jeg bare si: Rasshøl!

:klappe:

Gjest SemperFi
Skrevet

Nei, Madcon som slenger med leppa konstant har ikke grunn til å bli forbanna. Plumbo er vant med at slike folk også har et minimum av selvironi og ikke er absurd hårsåre. De har nok aldri opplevd maken til selvhøytidelighet og hykleri noen gang før. Klart de blir sjokkert, men de er i et selskap fullt av PK-kultursnobber som elsker å dyrke sin egen fortreffelighet. Klart det blir kulturkrasj.

Du har sikkert videoen fra Dagbladet.

Tshawe sier at han fikk vite hva som ble sagt etter suppa ble ferdig.

Hørte du reaksjonene fra salen? Og reaksjonen fra andre artister, skuespillere, statsråd?

Men det er viktig å skille mellom hvem her. Jeg har drete meg på draget selv og skrevet Madcon, men det er Tshawe og Lars Erik det handler om.

Men jeg vil gjerne dra en linje her.

Hvem startet det hele? Ikke sant?

Selvfølgelig skal vi være tolerante, og det skal være rom for "tull".

Men slikt utsagn burde ikke komme ut på offentlig direktesendt TV.

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Du har sikkert videoen fra Dagbladet.

Tshawe sier at han fikk vite hva som ble sagt etter suppa ble ferdig.

Hørte du reaksjonene fra salen? Og reaksjonen fra andre artister, skuespillere, statsråd?

Men det er viktig å skille mellom hvem her. Jeg har drete meg på draget selv og skrevet Madcon, men det er Tshawe og Lars Erik det handler om.

Men jeg vil gjerne dra en linje her.

Hvem startet det hele? Ikke sant?

Selvfølgelig skal vi være tolerante, og det skal være rom for "tull".

Men slikt utsagn burde ikke komme ut på offentlig direktesendt TV.

Det er svært umodent og irrelevant å konsenterer seg om hvem som begynte når ting har blitt som de har blitt. Det er rett og slett et elendig argument som hører hjemme på en barneskole.

• Liker 6
Gjest SemperFi
Skrevet

Det er svært umodent og irrelevant å konsentrer seg om hvem som begynte når ting har blitt som de har blitt. Det er rett og slett et elendig argument som hører hjemme på en barneskole.

Like umodent som å trekke en slik vits. Utsagnet har ikke bare påført en part, men flere. Ingen av de innlandene har kommet godt ut av dette.

Det er bra at det er rom for slik diskusjon. Og at dette bidrar med erfaring til alle.

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg har erfaring med Madcon og maken til tullinger skal du lete lenge etter i norsk musikkliv.

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes den saken der er litt vell opphauset av media, meningen med det som ble sagt var nok ikke like ille som det ble oppfattet. Synes også Madcon overreagerte på det hele, og gjorde seg til større offer enn hva dem var da det hele bare var en dårlig og lite gjennomtenkt spøk uten ondsinnet mening slik jeg tolker og ser det hele.

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Like umodent som å trekke en slik vits. Utsagnet har ikke bare påført en part, men flere. Ingen av de innlandene har kommet godt ut av dette.

Det er bra at det er rom for slik diskusjon. Og at dette bidrar med erfaring til alle.

Så da sier du at du er like umoden som Plumbo-vokalisten? Jeg er selvsagt enig i at vitsen var tåpelig, ei heller særlig morsom, men egentlig er det litt bra at det skjedde. Det viser hvordan vi mennesker er på det verste. Makan til folk som er skadefro og ute etter å ønske andre vondt (tenker på de som ville fike til han og helte drinker over han!). Forkastelig oppførsel. Faktisk verre enn utgangspunktet.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...