Envy Skrevet 15. januar 2012 #21 Skrevet 15. januar 2012 Da jeg jobbet som servitør hadde vi en stor bankett hvor Madcon underholdt. Jeg ble selvfølgelig beordret av min sjef til å gå backstage og servere gutta dessert. Jeg banker på og går nølende inn til dem. Yosef var sur, frekk og motbydelig. Jeg spurte om hvor jeg skulle sette desserten, og fikk bare beskjed av han om å "se å komme meg ut, de skulle for faen ikke ha noen dessert". Hyggelig i grunn Tshawe sa ingenting da. Mistet litt respekten for gutta da gitt. Liker Tshawe da, synes han virker som en morsom og egen type. Yosef har jeg aldri skjønt meg på. Synes alltid han virker så sur 2
Gjest badeand1 Skrevet 15. januar 2012 #22 Skrevet 15. januar 2012 Søren og... Hvorfor var jeg anonym? Første gang noensinne jeg skriver et innlegg med så mange plusser TS:P Da kan du jo si hvem du er nå da.
altflyter Skrevet 15. januar 2012 #23 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Da kan du jo si hvem du er nå da. Haha. Da blir jeg feig, og jeg vil ikke oppnå noen plusser på det uansett :gjeiper: FAIL. Jeg skulle trykke anonym Snakk om å drite seg ut Endret 15. januar 2012 av altflyter 36
Hm.. Skrevet 15. januar 2012 #25 Skrevet 15. januar 2012 Søren og... Hvorfor var jeg anonym? Første gang noensinne jeg skriver et innlegg med så mange plusser TS:P Bare kom ut av skapet, du! Vi skal ta godt i mot deg med stående applaus og trampeklapp. 1
Gjest True Khaleesi Skrevet 15. januar 2012 #26 Skrevet 15. januar 2012 Haha. Da blir jeg feig, og jeg vil ikke oppnå noen plusser på det uansett :gjeiper: FAIL. Jeg skulle trykke anonym xD
Gjest rabrabara Skrevet 15. januar 2012 #27 Skrevet 15. januar 2012 Rasshøl kommer i alle farger og størrelser...
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #28 Skrevet 15. januar 2012 Jaja altflyter. Du får pluss av meg for det innlegget der uansett Både ABen din og du :gjeiper: 1
Gjest NerdMedSverd Skrevet 15. januar 2012 #29 Skrevet 15. januar 2012 Akkurat som jeg trengte enda en grunn til å misslike Madcon gutta. Det kjipeste er selvfølgelig at de lager begredelig dårlig musikk 8
Haddy Skrevet 15. januar 2012 #30 Skrevet 15. januar 2012 Da har alle de involverte beklaget. Kan vi gå videre nå?? 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #31 Skrevet 15. januar 2012 Da har alle de involverte beklaget. Kan vi gå videre nå?? Og hvor har så Madcon beklaget at de sa jævla fittehøl? 5
Envy Skrevet 15. januar 2012 #32 Skrevet 15. januar 2012 Og hvor har så Madcon beklaget at de sa jævla fittehøl? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10075583 De beklaget også på nyhetene.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. januar 2012 #33 Skrevet 15. januar 2012 Fordi du er feig? Jeg er forresten enig med HI. Jeg var i begynnelsen meget forarget ovenfor Plumbo, men jeg ser nå at denne saken rett og slett er blitt idiotisk. Fra alle kanter. Enig!
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #34 Skrevet 15. januar 2012 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10075583 De beklaget også på nyhetene. de har ikke beklaget. De har sagt at de TILGIR plumbo... GUD 5
Haddy Skrevet 15. januar 2012 #35 Skrevet 15. januar 2012 Og hvor har så Madcon beklaget at de sa jævla fittehøl? Madcon har i kveld lagt ut følgende kommentar på sin Facebook-side: "Det var en uheldig kommentar som vi alle, inkludert Plumbo, skulle vært foruten. En dum ting ble sagt, og dessverre fulgte vi opp med å si noen dumme ting vi også. La oss bruke tiden fremover på å være litt smartere. Saken er avsluttet, og det er ingen feide mellom Plumbo og Madcon! "
Gjest NerdMedSverd Skrevet 15. januar 2012 #36 Skrevet 15. januar 2012 Den egentlige skandalen under Spellemansprisen er jo at Ring Meg var nominert til årets hit. 21
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #37 Skrevet 15. januar 2012 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10075583 De beklaget også på nyhetene. dessverre fulgte vi opp med å si noen dumme ting vi også er dette en beklagelse? 2
Envy Skrevet 15. januar 2012 #38 Skrevet 15. januar 2012 de har ikke beklaget. De har sagt at de TILGIR plumbo... GUD De har nå i allefall innrømmet at de har sagt dumme ting. Ingen vits i å dra dette lenger nå. 1
Gjest SemperFi Skrevet 15. januar 2012 #39 Skrevet 15. januar 2012 Da jeg jobbet som servitør hadde vi en stor bankett hvor Madcon underholdt. Jeg ble selvfølgelig beordret av min sjef til å gå backstage og servere gutta dessert. Jeg banker på og går nølende inn til dem. Yosef var sur, frekk og motbydelig. Jeg spurte om hvor jeg skulle sette desserten, og fikk bare beskjed av han om å "se å komme meg ut, de skulle for faen ikke ha noen dessert". Hyggelig i grunn Tshawe sa ingenting da. Mistet litt respekten for gutta da gitt. Liker Tshawe da, synes han virker som en morsom og egen type. Yosef har jeg aldri skjønt meg på. Synes alltid han virker så sur Har jobbet på et utested en sommer, der Madcon var VIP gjester. Jeg syntes de var fine karer og oppførte seg helt greit. Men alle har sine dager, det var idiotisk av plumbo, det var idiotisk av madcon og det var idiotisk av kaizers fyren. La ballen ligge død. 1
Envy Skrevet 15. januar 2012 #40 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Den egentlige skandalen under Spellemansprisen er jo at Ring Meg var nominert til årets hit. Beste poenget jeg har lest noe sted på KG i kveld! Endret 15. januar 2012 av Envy 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå