Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da jeg jobbet som servitør hadde vi en stor bankett hvor Madcon underholdt. Jeg ble selvfølgelig beordret av min sjef til å gå backstage og servere gutta dessert.

Jeg banker på og går nølende inn til dem.

Yosef var sur, frekk og motbydelig. Jeg spurte om hvor jeg skulle sette desserten, og fikk bare beskjed av han om å "se å komme meg ut, de skulle for faen ikke ha noen dessert". Hyggelig i grunn :(

Tshawe sa ingenting da.

Mistet litt respekten for gutta da gitt. Liker Tshawe da, synes han virker som en morsom og egen type. Yosef har jeg aldri skjønt meg på. Synes alltid han virker så sur :sur:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Søren og... Hvorfor var jeg anonym? Første gang noensinne jeg skriver et innlegg med så mange plusser :tristbla:

TS:P

Da kan du jo si hvem du er nå da.:)

Skrevet (endret)

Da kan du jo si hvem du er nå da.:)

Haha. Da blir jeg feig, og jeg vil ikke oppnå noen plusser på det uansett :gjeiper:

FAIL. Jeg skulle trykke anonym :fnise: Snakk om å drite seg ut :flau:

Endret av altflyter
  • Liker 36
Skrevet

Søren og... Hvorfor var jeg anonym? Første gang noensinne jeg skriver et innlegg med så mange plusser :tristbla:

TS:P

Bare kom ut av skapet, du!

Vi skal ta godt i mot deg med stående applaus og trampeklapp.

• Liker 1
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Haha. Da blir jeg feig, og jeg vil ikke oppnå noen plusser på det uansett :gjeiper:

FAIL. Jeg skulle trykke anonym xD

:skratte:

Gjest rabrabara
Skrevet

Rasshøl kommer i alle farger og størrelser...

Skrevet

Jaja altflyter. Du får pluss av meg for det innlegget der uansett :fnise: Både ABen din og du :gjeiper:

• Liker 1
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Akkurat som jeg trengte enda en grunn til å misslike Madcon gutta. Det kjipeste er selvfølgelig at de lager begredelig dårlig musikk

• Liker 8
Skrevet

Da har alle de involverte beklaget. Kan vi gå videre nå??

• Liker 3
Skrevet

Da har alle de involverte beklaget. Kan vi gå videre nå??

Og hvor har så Madcon beklaget at de sa jævla fittehøl?

• Liker 5
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Fordi du er feig?

Jeg er forresten enig med HI. Jeg var i begynnelsen meget forarget ovenfor Plumbo, men jeg ser nå at denne saken rett og slett er blitt idiotisk. Fra alle kanter.

Enig!

Skrevet

Og hvor har så Madcon beklaget at de sa jævla fittehøl?

Madcon har i kveld lagt ut følgende kommentar på sin Facebook-side: "Det var en uheldig kommentar som vi alle, inkludert Plumbo, skulle vært foruten. En dum ting ble sagt, og dessverre fulgte vi opp med å si noen dumme ting vi også. La oss bruke tiden fremover på å være litt smartere. Saken er avsluttet, og det er ingen feide mellom Plumbo og Madcon! "

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Den egentlige skandalen under Spellemansprisen er jo at Ring Meg var nominert til årets hit.

• Liker 21
Skrevet

de har ikke beklaget. De har sagt at de TILGIR plumbo... GUD

De har nå i allefall innrømmet at de har sagt dumme ting. Ingen vits i å dra dette lenger nå.

• Liker 1
Gjest SemperFi
Skrevet

Da jeg jobbet som servitør hadde vi en stor bankett hvor Madcon underholdt. Jeg ble selvfølgelig beordret av min sjef til å gå backstage og servere gutta dessert.

Jeg banker på og går nølende inn til dem.

Yosef var sur, frekk og motbydelig. Jeg spurte om hvor jeg skulle sette desserten, og fikk bare beskjed av han om å "se å komme meg ut, de skulle for faen ikke ha noen dessert". Hyggelig i grunn :(

Tshawe sa ingenting da.

Mistet litt respekten for gutta da gitt. Liker Tshawe da, synes han virker som en morsom og egen type. Yosef har jeg aldri skjønt meg på. Synes alltid han virker så sur :sur:

Har jobbet på et utested en sommer, der Madcon var VIP gjester.

Jeg syntes de var fine karer og oppførte seg helt greit.

Men alle har sine dager, det var idiotisk av plumbo, det var idiotisk av madcon og det var idiotisk av kaizers fyren.

La ballen ligge død.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Den egentlige skandalen under Spellemansprisen er jo at Ring Meg var nominert til årets hit.

:skratte:

Beste poenget jeg har lest noe sted på KG i kveld!

Endret av Envy
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...