Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 Populært innlegg #1 Skrevet 15. januar 2012 Syns dere det er greit å stjele på Slottet? Er det greit å kalle kongen en hviting? Er det greit å kjøre uten førerkort, og samtidig sette fyr på dritten? Er det greit å kalle mennesker med Downs syndrom for "Mongoer"? Er det greit å være rasistiske ovenfor hvite mennesker? Er det ok å kalle seg selv for mocca farget, men "ta til tårene" når andre gjør det? Er det greit å kalle hvite for bleikfiser, og skrike hysterisk om noen kaller dere svart? Og med dere som snakker før dere tenker selv, stopper listen aldri...I frykt for å bli kalt rasist, får jeg bare si: Rasshøl! 134
altflyter Skrevet 15. januar 2012 #5 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Likte at dette tråden har like mange pluss som folk som har vært inne på den Endret 15. januar 2012 av altflyter 3
Gjest Survival Skrevet 15. januar 2012 #6 Skrevet 15. januar 2012 http://rabiatius.com/2012/01/15/dere-er-fittehol-alle-sammen/ 2
Gjest "gjest" Skrevet 15. januar 2012 #7 Skrevet 15. januar 2012 Madcon har rykte på seg for å være primadonner på festivaler rundt omkring også. 4
The Kitten Skrevet 15. januar 2012 #8 Skrevet 15. januar 2012 Jeg tviler på at Madcon er på kg, men well said. 5
Brunhilde Skrevet 15. januar 2012 #10 Skrevet 15. januar 2012 Likte at dette tråden har like mange pluss som folk som har vært inne på den Jeg kunne ikke vært mer enig! Det har den ikke. Jeg har vært innom 2 ganger og har ikke plusset i det hele tatt. Idiotisk tråd, men det er bare min mening. 4
Gjest badeand1 Skrevet 15. januar 2012 #11 Skrevet 15. januar 2012 send det der på twitteren til madcon 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #12 Skrevet 15. januar 2012 Søren og... Hvorfor var jeg anonym? Første gang noensinne jeg skriver et innlegg med så mange plusser TS:P 12
Orchideae Skrevet 15. januar 2012 #13 Skrevet 15. januar 2012 Synes virkelig denne saken har tatt helt av. Plumbo sin vokalist sa noe dumt, men Alle har da sagt noe dumt en gang. Kanskje ikke så hele Norge så det, men allikevel. Synes faktisk veldig synd på han. 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #14 Skrevet 15. januar 2012 send det der på twitteren til madcon Har gått på face i hele kveld...... 2
Jolene Skrevet 15. januar 2012 #15 Skrevet 15. januar 2012 De kommer ofte for seint til konserter også, og avslutter tidligere enn forventet. Gidder ikke engang å beklage seg liksom! Takk for et fantastisk innlegg TS
Gjest badeand1 Skrevet 15. januar 2012 #16 Skrevet 15. januar 2012 Synes virkelig denne saken har tatt helt av. Plumbo sin vokalist sa noe dumt, men Alle har da sagt noe dumt en gang. Kanskje ikke så hele Norge så det, men allikevel. Synes faktisk veldig synd på han. Syns også synd på han. =( 1
Gjest badeand1 Skrevet 15. januar 2012 #17 Skrevet 15. januar 2012 Har gått på face i hele kveld...... Er ikke face jeg prater om.
Gjest "gjest" Skrevet 15. januar 2012 #18 Skrevet 15. januar 2012 De kommer ofte for seint til konserter også, og avslutter tidligere enn forventet. Gidder ikke engang å beklage seg liksom! Takk for et fantastisk innlegg TS Ja, vi hadde et helvete med å få dem opp på scenen til rett tid, her i hvertfall. Han der Yosef nektet pga han hadde glemt sine solbriller... 2
Gjest True Khaleesi Skrevet 15. januar 2012 #19 Skrevet 15. januar 2012 Søren og... Hvorfor var jeg anonym? Første gang noensinne jeg skriver et innlegg med så mange plusser TS:P Fordi du er feig? Jeg er forresten enig med HI. Jeg var i begynnelsen meget forarget ovenfor Plumbo, men jeg ser nå at denne saken rett og slett er blitt idiotisk. Fra alle kanter. 1
altflyter Skrevet 15. januar 2012 #20 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Jeg syntes det er fantastisk utrolig at pressen klarer på hause opp noe så idiotisk. En litt for glad og litt for brisen unggutt sier noe litt lite gjennomtenkt, og så skal hele norge engasjere seg i en rasismedebatt. Snakk om å lage storm i et vannglass. Dette har ingenting med rasisme å gjøre. Det var lite gjennomtenkt, og DET er madcon de siste i verden til å klage over at noen er. Endret 15. januar 2012 av altflyter 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå