Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi sann! Spart opp lenge?

• Liker 6
Skrevet (endret)

Likte at dette tråden har like mange pluss som folk som har vært inne på den :)

Endret av altflyter
  • Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Madcon har rykte på seg for å være primadonner på festivaler rundt omkring også.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tviler på at Madcon er på kg, men well said. :klappe:

• Liker 5
Skrevet

Likte at dette tråden har like mange pluss som folk som har vært inne på den :)

Jeg kunne ikke vært mer enig!

Det har den ikke. Jeg har vært innom 2 ganger og har ikke plusset i det hele tatt.

Idiotisk tråd, men det er bare min mening.

:heks:

• Liker 4
Skrevet

Søren og... Hvorfor var jeg anonym? Første gang noensinne jeg skriver et innlegg med så mange plusser :tristbla:

TS:P

• Liker 12
Skrevet

Synes virkelig denne saken har tatt helt av. Plumbo sin vokalist sa noe dumt, men Alle har da sagt noe dumt en gang. Kanskje ikke så hele Norge så det, men allikevel. Synes faktisk veldig synd på han.

• Liker 5
Skrevet

send det der på twitteren til madcon :jepp:

Har gått på face i hele kveld......

• Liker 2
Skrevet

De kommer ofte for seint til konserter også, og avslutter tidligere enn forventet. Gidder ikke engang å beklage seg liksom!

Takk for et fantastisk innlegg TS :kyss::jepp::tommelopp::klappe:

Gjest badeand1
Skrevet

Synes virkelig denne saken har tatt helt av. Plumbo sin vokalist sa noe dumt, men Alle har da sagt noe dumt en gang. Kanskje ikke så hele Norge så det, men allikevel. Synes faktisk veldig synd på han.

Syns også synd på han. =(

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Har gått på face i hele kveld......

Er ikke face jeg prater om.

Gjest "gjest"
Skrevet

De kommer ofte for seint til konserter også, og avslutter tidligere enn forventet. Gidder ikke engang å beklage seg liksom!

Takk for et fantastisk innlegg TS :kyss::jepp::tommelopp::klappe:

Ja, vi hadde et helvete med å få dem opp på scenen til rett tid, her i hvertfall. Han der Yosef nektet pga han hadde glemt sine solbriller...

• Liker 2
Gjest True Khaleesi
Skrevet

Søren og... Hvorfor var jeg anonym? Første gang noensinne jeg skriver et innlegg med så mange plusser :tristbla:

TS:P

Fordi du er feig?

Jeg er forresten enig med HI. Jeg var i begynnelsen meget forarget ovenfor Plumbo, men jeg ser nå at denne saken rett og slett er blitt idiotisk. Fra alle kanter.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg syntes det er fantastisk utrolig at pressen klarer på hause opp noe så idiotisk. En litt for glad og litt for brisen unggutt sier noe litt lite gjennomtenkt, og så skal hele norge engasjere seg i en rasismedebatt. Snakk om å lage storm i et vannglass.

Dette har ingenting med rasisme å gjøre. Det var lite gjennomtenkt, og DET er madcon de siste i verden til å klage over at noen er.

Endret av altflyter
  • Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...