Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest True Khaleesi
Skrevet

Og jeg som synes mocca er så godt...

Er det "rasistisk" det nå da? :(

Kanskje de begynner å lage hvit mocca heretter? Eller i ulike farger? Alt for å ikke fremstå som rasistisk. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror Plumbo har kommet svært godt ut av det. Nå har jo "alle" hørt om de og leste at de har fått 2000 nye facebookfans i etterkant - alle PR er god PR :)

Skrevet

Fordi jeg skrev det?:s jeg postet det på min egen facebook i går, og la det ut her nå:s

Sier du at du er forfatteren, som presenterte den først, den som hadde idéen? Det er ditt "opphavsrettslige" verk, altså?

Gjest Thessie!
Skrevet

Skjønner ikke helt oppstyret Madcon laget. Det har blitt sagt at man ikke kan finne meg igjen i snøen fordi jeg er så hvit (sagt av utenlandske folk), var det rasistisk? Jeg tok det som en spøk, men skulle visst fyrt noen snøballer på dem. Eller rasisme kan kanskje kun brukes mot svarte?

Har virkelig ikke folk selvironi? Det var en VITS. Stakkars mann. Han mente det da ikke rasistisk. Han var bare nervøs og kom med en (dum) vits.

Skrevet

Søren og... Hvorfor var jeg anonym? Første gang noensinne jeg skriver et innlegg med så mange plusser :tristbla:

TS:P

Hehe. Du får begynne å skrive under nicket ditt heretter, så har du fort 120 plusser skjønner du.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror Plumbo har kommet svært godt ut av det. Nå har jo "alle" hørt om de og leste at de har fått 2000 nye facebookfans i etterkant - alle PR er god PR :)

Hadde aldri hørt om Plumbo, og de to sangene jeg har søktopp etter Spellemannsprisen, kan jeg ikke utstå. Likevel har jeg "likt" plumbo på FB.

Utstår heller ikke Melodi Grand Prix heller, men vurderer nå å stemme på Plumbo bare som hevn over den trangsynte Twitter-gjengen bestående av den selvutnevnte kultureliten, kvasikjendiser og journalistdilterne...

• Liker 2
Skrevet

Hadde aldri hørt om Plumbo, og de to sangene jeg har søktopp etter Spellemannsprisen, kan jeg ikke utstå. Likevel har jeg "likt" plumbo på FB.

Utstår heller ikke Melodi Grand Prix heller, men vurderer nå å stemme på Plumbo bare som hevn over den trangsynte Twitter-gjengen bestående av den selvutnevnte kultureliten, kvasikjendiser og journalistdilterne...

Shit at man ikke kan redigere dvs. korrigere skrivefeil i AB-innlegg.. :klaske:

Skrevet

Vi hadde så klart om denne hendelsen i forelesningen i dag, der foreleseren brukte dette som et klart eksempel på rasisme :filer:

I fare for å stryke på eksamen holdt jeg kjeft, men kan trygt si det kokte litt inni meg.

Når ble Madcon, noen av de fremste artistene i Norge, sååå sårbare og stakkarslige?

Tror de kupper 1.plassen over "Norges mest selvhøytidlige" (hard kamp mellom dem og Fotballfruen).

Jeg liker musikken til Madcon, men fikk kraftig avsmak nå. Herregud...

• Liker 4
Skrevet

AB#86 her igjen. Her er GP-bidraget fra Plumbo:

:haar:

Helt grusomt, det gjør vondt å høre på den, men jeg vurderer likevel å se det forferdelige TV-programmet og stemme for dem. :ler:

Skrevet

Vi hadde så klart om denne hendelsen i forelesningen i dag, der foreleseren brukte dette som et klart eksempel på rasisme :filer:

I fare for å stryke på eksamen holdt jeg kjeft, men kan trygt si det kokte litt inni meg.

Når ble Madcon, noen av de fremste artistene i Norge, sååå sårbare og stakkarslige?

Tror de kupper 1.plassen over "Norges mest selvhøytidlige" (hard kamp mellom dem og Fotballfruen).

Du skulle vist din empati med Madcon og foreslått at dere alle skulle joine denne støttegruppen:

Tenn et lys for Madcon

• Liker 1
Skrevet

Syns dere det er greit å stjele på Slottet? Er det greit å kalle kongen en hviting? Er det greit å kjøre uten førerkort, og samtidig sette fyr på dritten? Er det greit å kalle mennesker med Downs syndrom for "Mongoer"? Er det greit å være rasistiske ovenfor hvite mennesker? Er det ok å kalle seg selv for mocca farget, men "ta til tårene" når andre gjør det? Er det greit å kalle hvite for bleikfiser, og skrike hysterisk om noen kaller dere svart? Og med dere som snakker før dere tenker selv, stopper listen aldri...I frykt for å bli kalt rasist, får jeg bare si: Rasshøl!

Tiltredes, noe så inni h*****e.

Skrevet

Du skulle vist din empati med Madcon og foreslått at dere alle skulle joine denne støttegruppen:

Tenn et lys for Madcon

Herlig ironi! :)

• Liker 1
Skrevet

Du skulle spilt Livin' La Vida Loca av Ricky Martin, hvor han synger om den mokkafarvede.

And her skin's the color mocha / She will wear you out / Livin' la vida loca / Livin' la vida loca

Foreleseren din hadde sikkert begynt å grine.

• Liker 2
Skrevet

Idiotisk foreleser, det verste her er dog at du føler du må være politisk korrekt for å ikke stryke på eksamen.

Det er tragisk og gir lite håp om fritenkning og innovasjon i fremtiden.

• Liker 1
Skrevet

Sier du at du er forfatteren, som presenterte den først, den som hadde idéen? Det er ditt "opphavsrettslige" verk, altså?

Det er en mann som har skrevet det. Så hvis ts er en mann så kan det være han :)

Skrevet

Du skulle spilt Livin' La Vida Loca av Ricky Martin, hvor han synger om den mokkafarvede.

And her skin's the color mocha / She will wear you out / Livin' la vida loca / Livin' la vida loca

Tar den neste forelesning ;)

Skrevet

Den egentlige skandalen under Spellemansprisen er jo at Ring Meg var nominert til årets hit.

Vel, i forhold til bondeknøllåta Møkkamann, er Ring meg en hit i verdensklasse

Skrevet

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...