Gjest SemperFi Skrevet 15. januar 2012 #62 Skrevet 15. januar 2012 Så da sier du at du er like umoden som Plumbo-vokalisten? Jeg er selvsagt enig i at vitsen var tåpelig, ei heller særlig morsom, men egentlig er det litt bra at det skjedde. Det viser hvordan vi mennesker er på det verste. Makan til folk som er skadefro og ute etter å ønske andre vondt (tenker på de som ville fike til han og helte drinker over han!). Forkastelig oppførsel. Faktisk verre enn utgangspunktet. Jeg har ikke sagt at jeg er like umoden som Lars Erik, det er du som setter meg i den båsen nå og utrykket det, den meningen har du gjort opp for deg selv. Men det er ikke meg det er snakk om her, vi kan lage egen tråd om meg senere, der vi kan diskutere meg, deg og andre. Den siste delen er jeg enig i. Det er godt å se at Plumbo, Madcon og Kaizers har snakket sammen. De har fått lagt dette bak seg. Alle reagerer forskjellig "in the heat of the moment". Ting som ikke skulle bli sagt blir sagt, og det er mye frustrasjon som kommer ut. Men kanskje på tide å legge dette bak seg? Vi kan alle takke avisene for å blåse dette opp, de er den eneste parten som sitter igjen med fortjeneste av dette.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #64 Skrevet 15. januar 2012 Madcon er på KG? Mulig, kommer ann på om han er for eller imot fitter. 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #65 Skrevet 15. januar 2012 Men uttalelsen er jo folkelig og representerer flertallet av norges befolkning, likegreit at kultureliten og akademikerne ser hvordan det er der ute i det virkelige livet. og at madcom reagerer, det må de vel få lov til, uansett hva de måtte ha gjort tidligere?
Gjest "gjest" Skrevet 15. januar 2012 #66 Skrevet 15. januar 2012 Mulig, kommer ann på om han er for eller imot fitter. Vel, hvis han har et problem med fitte, så er han jo syk.
solch Skrevet 15. januar 2012 #67 Skrevet 15. januar 2012 Den egentlige skandalen under Spellemansprisen er jo at Ring Meg var nominert til årets hit. Og hva med Haba Haba da egentlig? DA lå jeg på gulvet og rulla 3
Gjest SemperFi Skrevet 15. januar 2012 #68 Skrevet 15. januar 2012 Men uttalelsen er jo folkelig og representerer flertallet av norges befolkning, likegreit at kultureliten og akademikerne ser hvordan det er der ute i det virkelige livet. og at madcom reagerer, det må de vel få lov til, uansett hva de måtte ha gjort tidligere? Si ifra om jeg tolker deg feil. Men hverdags rasisme og slike utsagn er da ok? 2012 anyone?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #69 Skrevet 15. januar 2012 Vel, hvis han har et problem med fitte, så er han jo syk. Ja, kanskje de egentlig ville slikke plumbo duden i ansiktet
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #70 Skrevet 15. januar 2012 Den har gått på face mange steder nå... Utrolig mange som har den på profilen, så ikke godt å si hvor den starta Takk for opplysningen. Må innrømme at jeg mister respekten for de som tar æren for andres ideer. TS føler du deg truffet?
altflyter Skrevet 15. januar 2012 #71 Skrevet 15. januar 2012 Takk for opplysningen. Må innrømme at jeg mister respekten for de som tar æren for andres ideer. TS føler du deg truffet? Nei. Faktisk ikke:)
Gjest badeand1 Skrevet 15. januar 2012 #72 Skrevet 15. januar 2012 Nei. Faktisk ikke:) Nå skjønner jeg hvertfall hvorfor du valgte å være anonym to begin with.
altflyter Skrevet 15. januar 2012 #73 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Nå skjønner jeg hvertfall hvorfor du valgte å være anonym to begin with. Fordi jeg skrev det?:s jeg postet det på min egen facebook i går, og la det ut her nå:s Endret 15. januar 2012 av altflyter
Gjest SemperFi Skrevet 15. januar 2012 #74 Skrevet 15. januar 2012 Nå skjønner jeg hvertfall hvorfor du valgte å være anonym to begin with. Auch. 1
hulaboer Skrevet 16. januar 2012 #75 Skrevet 16. januar 2012 Godt at vi er mennesker. For at mennesker har den egenskapen til å gjøre idiotiske ting. Plumbo driter seg ut, Madcon har all rett til å bli forbanna. Så skal folk finne noe å pirke på Madcon for, og det blir Tshawes "fittetryne". Hva om han sa pappskalle, idiot, rasshøl, kuk? Plumbo dreit seg ikke ut. De bare sa noe teit. Det burde blitt ignorert. Tshawe var ikke bare uklok. Han hetset kvinner og gikk til grove personangrep. Og glemte egne rasistiske utfall. 5
sebastianen Skrevet 16. januar 2012 #76 Skrevet 16. januar 2012 Jeg synes det er fornøyelig å se alle "individualistene" alle de kuuule trendsetterene, de som uttaler seg om ting i hytt og pine. Uten noensinne å ha peiling på noe. De løp alle i samme retning, med stenene hevet over hodet, på vei mot Plumbo. Men så snudde ledersauen ( pressa) og alle sauene virra litt hit og dit med stenene sine i retning Madcon og Kaizers. Før de slapp stenene på bakken og ble stående litt hjelpeløse og nyklipte. 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #77 Skrevet 16. januar 2012 Si ifra om jeg tolker deg feil. Men hverdags rasisme og slike utsagn er da ok? 2012 anyone? Det jeg mente var at det er trist at hvermannsen oppfatter at det er greit å kalle noen etter hudfarge på en måte som kan være sårende. Og så mener jeg at det er likegreit at det vises hvordan det er, for slik hverdagsrasisme lever blant oss hver dag. Det er bare trist....
Phaedra Skrevet 16. januar 2012 #78 Skrevet 16. januar 2012 Tråden er ryddet for forsøk på identifisering (spekulasjoner). Phaedra,mod
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #79 Skrevet 16. januar 2012 Og jeg som synes mocca er så godt... Er det "rasistisk" det nå da? 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2012 #80 Skrevet 16. januar 2012 Og jeg som synes mocca er så godt... Er det "rasistisk" det nå da? Helt enig!! Skjønner ikke hva som er rasistisk med det. Rasistkortet blir dratt opp alt for fort. Hallo, vi lever i 2012. Kanskje på tide å skjønne at man ikke er rasist av å dra en dårlig spøk om mocca/hudfarge/møkka.. Norske tar seg ikke nær av vitser som blir rettet mot vår rase! på tide å vokse opp.. Rasisme går begge veier. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå