Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Ja, ikke sant Odisi! Jeg kjenner sånn type fossefall fra brystet og ned i magen når jeg ser sånne bilder. Det er en god følelse, men på en måte veldig sårt også. Rare greier å jeg si. :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det bra. Har bedrevet dette en ukes tid nå, og skal gjøre det en uke til:

1891437-717298-dog-enjoying-and-swimming-in-lake.jpg

Og Hanneee, kos deg på fjellet

dogatopmtn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Ja, ikke sant Odisi! Jeg kjenner sånn type fossefall fra brystet og ned i magen når jeg ser sånne bilder. Det er en god følelse, men på en måte veldig sårt også. Rare greier å jeg si. :skravle:

Ja, det er ganske så merkelig.

Begynner nesten å grine jeg mange ganger når jeg ser slikt,rar følelse ja :gullengel:

God kveld kjære Odisi! Og hadebra for en stund. Fjellet neste :) Må du ha det kjempebra!

Hannee :kghjerte: du må ha det så kjekt du kan på Dovre,håper du får noen nydelige naturopplevelser.

Egentlig vet vi jo du får det,det er jo Norge :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RUMLE DAAAA!! Du må ikke spise blomstene til Odi! Da blir hun så sur

panda_flowers.jpg

117726977729521467_H7mNQIg0_f.jpg

Sooooooooooooooooooooooorry!

:fnise:

Jepp,nå er jeg her.

Jeg dør nesten av kjærlighet når jeg ser slike nyyyyyyyyyyyyyyyyyydelige dyrebilder :smilyblomst:

Hei folkens,alt vell?

Har du hatt en fin helg? Og hvordan står det til i hagen din? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa.. Eller ikke tennisballer da.. Men har badet og lekt med flasker med barna (5,6,8 og 12 år) som var med på ferie. Jeg er den store helten til hun på 6, så jeg måtte være med å leke ganske mye i vannet. Også lærte jeg hun noen pøbel-streker som hun skulle gjøre med faren sin (onkel) :lur:

Kom hjem i dag, men reiser igjen imorgen, så nå er kofferten tømt, vasket og alt henger til tørk før jeg skal putte det oppi igjen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

117726977729521467_H7mNQIg0_f.jpg

Sooooooooooooooooooooooorry!

:fnise:

:ler: Med det uskyldige ansiktet der tror jeg Odi kan tilgi deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til deg også Mynona! :smilyblomst:

Gleder oss til å høre mer om Kefalonia (?). Der har jeg aldri vært selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne her trær krydde det av der vi var - det var såååå fint blandt de grønne trærne og de hvite steinbyggene

bouganvilla-062.jpg

Også noen andre trær som hadde like mange blomster som den over, men de så sånn her ut:

P1010582.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Nydelige trær :hjerter_rundt: det første bildet ser ut som en Baugun villa,eller hva Rumle?

Den andre der var også nydelig,men aner ikke hva den heter.

Kan tenke meg det var nydelig skue ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det andre bildet er også en Bouganvillae, bare en annen farge og nærbilde av selve blomsten. :tommelopp: Nyyyydelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at det kan være sååå frodig der når det er så varmt og tørt. Merkelige greier. Og jeg kan vedde 5 kroner på at du kjenner noen som har vært i Kroatia i sommer Odi. Det var sååå mange rogalendinger ;)

Prøver å pakke lettere denne gangen, men det er så vanskelig. Hvertfall når jeg nå plutselig må ha med shampo, balsam, såpe, tannkrem osv som jeg stjal av mamma forrige uke. Klarer ikke å bære så tungt med disse pinglearmene mine :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Det andre bildet er også en Bouganvillae, bare en annen farge og nærbilde av selve blomsten. :tommelopp: Nyyyydelig!

Ja,jeg ser det når jeg studerer den,helt suveren blomst.

Jeg skjønner ikke at det kan være sååå frodig der når det er så varmt og tørt. Merkelige greier. Og jeg kan vedde 5 kroner på at du kjenner noen som har vært i Kroatia i sommer Odi. Det var sååå mange rogalendinger ;)

Prøver å pakke lettere denne gangen, men det er så vanskelig. Hvertfall når jeg nå plutselig må ha med shampo, balsam, såpe, tannkrem osv som jeg stjal av mamma forrige uke. Klarer ikke å bære så tungt med disse pinglearmene mine :sjenert:

Ja,jeg kjenner flere og vi kjenner noen som reiser i August også.

Men hvor ligger Kafelonia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

117726977729521467_H7mNQIg0_f.jpg

Sooooooooooooooooooooooorry!

:fnise:

Har du hatt en fin helg? Og hvordan står det til i hagen din? :)

Det står bra til i hagen,men en beruset sydenturist knakk Georginene mine i går og da ble Odi eldig sint.

:ler: Med det uskyldige ansiktet der tror jeg Odi kan tilgi deg :)

Selvfølgelig tilgir jeg blomsterspisingen til rumle,men håper hun holder seg til Bambusskudd heretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er blandt de Ioniske øyer. Så det ligger ganske langt nord i Hellas på vest-siden. I samme øygruppen som Korfu hvertfall. Og Paxos og Lefkas. Hvis det sier deg noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...