Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest odisi73

ÅNeeeii. Ødelagt? Kan du lage et "drivhus" av gjennomsiktig plast mens det regner da? Beskytte de litt?

Har et gammelt drivhus i det ene hjørnet men det er så dårlig forfatning at jeg har ingenting der nå.

Må begynne å hinte om et nytt :jepp:

Eller sette opp en stor parasoll der?

Det var egentlig ikke så dumt,men ser vel litt rart ut :fnise:

Du fortjener masse fine blomster Odisi!! :)

Jeg har begynt på et håndballag for nybeggynnende uaktive kvinner :) Gått der en liten stund nå, og har klart å score 1 mål. Veldig moro!

Tusentakk Hannee,det gjør du også :klemmer:

Så morsomt med håndballen,veldig kjekt og sosialt tenker jeg :jepp:

spy.jpg

Hadde ikke følt meg så stor i hatten hadde jeg vært den hunden der,den må ha et stort mot :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

---

Det var egentlig ikke så dumt,men ser vel litt rart ut :fnise:

---

:fnise: Mhmm tenkte egentlig på dette selv i fjor, da det regner så vanvittig mye gjennom mye av den største roseblomstringsperioden .. hadde vært ganske ok å ha noen lette parasoller å flytte rundt etter behov! Men det ser nok en smule spesielt ut ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne kjøpt sånne billige og lette på Jysk :jepp: for det var jo ingen dum ide.

Det var akkurat de jeg vurderte i fjor faktisk! :ler: Nei, det er ikke så dumt - man kan jo bare flytte de rundt til de som er mest utsatt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

ja,for her på vestlandet med så mye regn trengs det drastiske tiltak for å bevare blomsterstanden lengst mulig :fnise:

Men her kommer dagens vits: Det stod to herremenn i en bar på toppen av et hotell som var 100 meter høyt da den ene sier til den andre,hvis jeg hopper utfor alle etasjene og kommer opp igjen,får jeg en gratis drink da?

Ja,svarte den andre,og da hoppet han utfor og kom rett opp igjen.

Så sa han andre,får jeg og det hvis jeg hopper utfor og kommer opp igjen?

Ja,svarte han første som hoppet,så hoppet den andre men kom ikke opp igjen.

Da sa bartenderen til han første som hoppet,trenger du å være sånn drittsekk hver gang du drikker Supermann :skratte:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere hva? Mamma fant 5 gamle håndsydde nattkjoler når de ryddet i kjellern. Kjempefin søm. Og sånn blondebroderi på kantene. Vi tror de må ha tilhørt moren til bestemor. Og en av de passet til meg, så den skal jeg bruke som kjole.

Gøy med sånne gamle klenodier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig Mynona er! Oooog, fine bilder - den siste der med ørene :rodmer:

Håper du har det fint Odisi!

Jeg har funnet min første brunsnegle i dag. :sjokkbla: Blir nok ikke den siste er jeg redd. :pisk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Vet dere hva? Mamma fant 5 gamle håndsydde nattkjoler når de ryddet i kjellern. Kjempefin søm. Og sånn blondebroderi på kantene. Vi tror de må ha tilhørt moren til bestemor. Og en av de passet til meg, så den skal jeg bruke som kjole.

Gøy med sånne gamle klenodier.

Så morsomt å finne noe sånt og spesielt når det er fra familien :jepp:

Ellers håper jeg du har en formidabel reise i Kroatia nå.

Skal innom dagboka di å se oppdateringer :Nikke:

103231016428126262_H2WwSJZ2_f.jpg

179581103860900970_hnQsqAor_f.jpg

179581103860931134_D5jQGRbr_f.jpg

199988039673308987_PNb94CTg_f.jpg

268245721524757684_key3zA87_f.jpg

268245721524834103_KjagIgPD_f.jpg

:vinke:

Herremin hatt,noe så uskyldig det siste bildet,er det en oselott eller hva det nå heter :)

Så heldig Mynona er! Oooog, fine bilder - den siste der med ørene :rodmer:

Håper du har det fint Odisi!

Jeg har funnet min første brunsnegle i dag. :sjokkbla: Blir nok ikke den siste er jeg redd. :pisk:

Så nå har de innvadert deg også ja,for har du funnet en så er det mest sannsynlig at det er mer :angry: pass på Riddersporene dine Aldrisur.

Håper du har det fint selv om ferien er over :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tidlig kveld, Odi. Her var det flust av nyydelige dyriske bilder gitt... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest odisi73

God tidlig kveld, Odi. Her var det flust av nyydelige dyriske bilder gitt... :rodmer:

Åååå,så kjekt å se du er innom Hoppe :hoppendeglad: håper alt står bra til.

Ja her er det masse fine dyrebilder,hjerte mitt smelter :klemmer:

Håper du har en fin start på uka, Odisi :)

Hei Hannee,fint å se deg,har du det bra i ferien din,reise planer kanskje? :klemmer:

Ha en fin uke, odisi! :klemmer:

Hei Rumle,jeg lurer på hva den Magnoliaen du har som blomstrer sporadiskt hele sommeren heter?

Ellers håper jeg du også får en fin uke :kristin:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står der at den blomstrer fra juni til juli. Men, jeg mener å ha lest at den kan blomstre lenger - min har i alle fall blomstret siden juni, og får stadig nye knopper - og jeg har jo bare et lite tre. Er faktisk meget overrasket over at den blomstret allerede i år :)

Edit; jeg som roter - det var jo der jeg leste det;

"I gode somrer remonterer den noe utover i august til september.

I august til oktober utvikler den store, røde frukter."

:hoppe:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...