Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

Vi skal faktisk reise langt oppi hutteteia hvor vi aldri har vært før. Vi skal opp til Dovrefjell! Gleder meg veldig. Har til og med kjøpt ny primus.

Så gøy! Jeg ser det jo fra jobb, men det hadde vært gøy å gå der en gang også!

Dovre er helt fantastisk,men pass dere for Moskusene,hi,hi.

Jeg har aldrig vært der selv men har et vennepar som har vært mye på tur der og raftet i Sjoa.

Selv har jeg gått utallige skritt på kryss og tvers av Hardangervidda og i Setesdalen,elsker å gå i fjellet.

Det begynner faktisk å bli for varmt for moskusen nå! De trekker snart langt innover og så ser vi dem ikke igjen før mai/juni! :opplyser:

Nerd? Jeg? Nehei! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tekola

Åhh. Tusen takk for informasjon Tekola! :) Noe mer vi bør vite om?

Vel, det er det sikkert, men det er det eneste jeg har lært. Er tross alt bare på toget over Dovre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hallo :smilyblomst:

Her var det skjedd mye siden jeg var inne sist.

Har du det bra kjære Odisi?

Hei på deg og stor klem til Surringen :kristin: :klemmer:

Takk,jeg har det bare bra,rusler rundt hagen og dreper snegler nesten hver kveld,men alikevell klarer de beista og ødelegge mange av mine favoritter :sjenert:

Hvordan har du hatt det? Har ikke du og jentene vært på tur?

Vel, det er det sikkert, men det er det eneste jeg har lært. Er tross alt bare på toget over Dovre :fnise:

For noen fantastiske turer du må ha over fjellene Tekola :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle og Odisi!

Dere som er noen av de skjønneste her inde får ikke lov til å droppe uinteressanttråden. Den er ikke det samme uden dere....

Så hyggelig sagt, Gia! :blomst:

Tusen takk kjære Odisi :) Er jo hyggelig for meg å skrive noe hyggelig til deg. Jeg synes vi alle bør stikke innom uinteressant-tråden når vi kan :)

Helt enig! :)

Vi skal faktisk reise langt oppi hutteteia hvor vi aldri har vært før. Vi skal opp til Dovrefjell! Gleder meg veldig. Har til og med kjøpt ny primus.

Høres ut som en spennende tur! Håper været blir bra og at dere får kost dere skikkelig! :)

Så gøy! Jeg ser det jo fra jobb, men det hadde vært gøy å gå der en gang også!

Det begynner faktisk å bli for varmt for moskusen nå! De trekker snart langt innover og så ser vi dem ikke igjen før mai/juni! :opplyser:

Nerd? Jeg? Nehei! :fnise:

Er du en sånn som leser opp på toget også? Sånn, forteller om moskusen osv? :ler:

Håper du får en fin fredag, odisi! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Vel, det er det sikkert, men det er det eneste jeg har lært. Er tross alt bare på toget over Dovre :fnise:

Hihi, uansett, takk :) Kanskje jeg ser deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

Sneglene har jammen spist opp nesten alle blomstene mine da jeg var borte :tristbla: Men de vinner ikke denne krigen.

Jo vi har feriert men ikke sammen, jentene var med sin far og hans nye. Neste uke skal jeg og lillesurre til Nederland, gleder meg.

:klemmer: til Odisi og god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hei Hannee,Rumle og Surre :smilyblomst: riktig god helg til dere også.

Så kjekt at du får kvalitetstid med surringene dine :klemmer: og de små brune slimete vemmelige sneglene må jo tape kampen til slutt for nå settes snart alle midler i bruk her ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Odisi! :hoppendeglad: Endelig fredag og helg!

I kveld skal vi ha ovnsbakte snegler med pesto og hvitløkssaus, og en god rødvin ved siden av! :tronderbart:

Neida! :bolledeig: Bare tuller, etter sommerens opplevelser kommer det nok aldri til å bli servert snegler mer i dette hus.

Og du fant en i skoen? Grøøøøøsss :sjokkbla: og gruuu!

Håper du får en fin helg og nå vil vi ikke ha mer regn! :rasende:

:klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooooo!

Her i kroatia er det masse fine blomster. Og svære trær fulle av lilla blomster! Hit må dere reise odi og Rumle. Vi har en hage stapp full av planter. Til og med druer og appelsiner har vi i Hagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallooooo!

Her i kroatia er det masse fine blomster. Og svære trær fulle av lilla blomster! Hit må dere reise odi og Rumle. Vi har en hage stapp full av planter. Til og med druer og appelsiner har vi i Hagen.

Det høres fantastisk ut, My! :rodmer: Skal vi pakke kofferten og dra, Odisi?!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...