Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

*Lurer til seg det siste stykket av paien* :sikle:

Det regner her også! Eller, det er trøndervær, så det regner, sludder og er sol fem seks ganger i løpet av dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Den dagen alle ungene er ute av huset skal jeg lage meg en liten park i hagen for det har jeg område til.

Jeg syns også det er fristene å ta vekk det meste av plenen og lage forskjellige områder med sittegrupper og rumleplass og dam osv :smilorange:

Rumleplassen er nesten ferdig,venter bare på svigerfar som er vekkreist,han må legge skiferhellene under brønnen.

Hagen i dag blir ofte brukt til volleyball og krikket mens alle beda mine ligger rundt hagen og huset :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen alle ungene er ute av huset skal jeg lage meg en liten park i hagen for det har jeg område til.

Jeg syns også det er fristene å ta vekk det meste av plenen og lage forskjellige områder med sittegrupper og rumleplass og dam osv :smilorange:

Rumleplassen er nesten ferdig,venter bare på svigerfar som er vekkreist,han må legge skiferhellene under brønnen.

Hagen i dag blir ofte brukt til volleyball og krikket mens alle beda mine ligger rundt hagen og huset :forvirret:

Det høres ut som en veldig god plan :jepp:

Åhhh er Rumleplassen nesten ferdig??!!!!! :hoppendeglad: Håper vi får se bilder!!!!!!!!!!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som vi har en felles utfordring Odisi! Nemlig dette med å få inn bilder på disse sidene. Jeg mikser og ordner med bilder på jobben, men på dette systemet her hjemme er jeg helt GRØNN! :tommelsmil:

Men en vakker dag..... :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Nå kommer det snart bilder fra hagen min.

Det går ikke med min pc så en av ungene gjør det med sin pc,et lite øyeblikk :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Virker som vi har en felles utfordring Odisi! Nemlig dette med å få inn bilder på disse sidene. Jeg mikser og ordner med bilder på jobben, men på dette systemet her hjemme er jeg helt GRØNN! :tommelsmil:

Men en vakker dag..... :smilyblomst:

Ja,en vakker dag skal vi få det til.

Ungene påstår jeg trenger ny pc og det er jo forsåvet sant :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Har litt treg ruter men det kommer straks det er ferdig.

Har ikke så mye peiling på dette jeg,gikk ut i hagen og tok bilder med pc og stod i all slags vinkler. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPENNENDE!! Jeg sitter heeeeelt rooooolig og venter. :overrasket:

:fnise:

Sitter også heeeeeeeeeeeeelt rolig og venter i spenning!!!!!! :duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...