Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest odisi73

Tror jeg må øve meg litt mer med fotograferingen i morgen,begynner å skjønne mer og mer,men herregud så avansert alt skal være :fnise:

Jeg er nok mer en praktiker enn en teoretiker,men jeg skal øve :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går var jeg på et helt vidunderlig sted og spiste middag med to venninner. (Rumle denne fortellingen er til deg også). Et eldgammelt gulmalt murhus i en av Oslo gamle bydeler. Forhagen til denne restauranten var helt ubeskrivelig gammalvakker, med stokkroser, drueranker oppover veggen, gamle lykter, møbler, springvann og masse mer. Det lå til og med en litt lubben restaurantkatte under en av stolene og sov middag! :klem:

Poenget er at jeg tenkte på dere! Her ville Rumle og Odisi ha likt seg veldig godt! Tror forresten Gia, Tekola, fruN, Hannee, Light, Rofl, Hub og de andre vennene her hadde kost seg på dette stedet også! :)

Men altså, ganske sprøtt at jeg tenker sånn kanskje. :omg:

Er det den som ligger på Madserud, som jeg aldrig husker navnet på?

Herlige billeder, Odisi? Er det mulig at vi aner hårfarven din nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hei Gia,nja,hårfarven er litt mørkere enn på bildene men noe i den duren ja :icon_lol:

Så du bildene to sider tilbake også,jeg har aldri gjort dette før så de er ikke akuratt så fine men dette skal jeg lære meg :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare tilføye til Rumle at nå har jeg konto på Imgur :hoppendeglad: men vet ikke hvordan dette virker helt enda,tok sin tid å lære store bokstaver også så jeg skal nok klare dette og med tid og stunder :tommelsmil:

Supert! Klart du klarer det! Og bare spør meg om du står fast også - jeg kan hjelpe deg med det jeg kan i alle fall! :tommelsmil:

Oooo ja, det er ytterst viktig å skryte av dem Odisi! Men enig, det trykkes så fort på tastaturet at det er helt umulig å følge med på hva som skjer.

Gikk rett i dørken jeg gett! :daane:Ble litt mye søt alkohol i venteperioden. :nigo:

Ellers så kjenner jeg at jeg begynner å bli litt crazy. I går var jeg på et helt vidunderlig sted og spiste middag med to venninner. (Rumle denne fortellingen er til deg også). Et eldgammelt gulmalt murhus i en av Oslo gamle bydeler. Forhagen til denne restauranten var helt ubeskrivelig gammalvakker, med stokkroser, drueranker oppover veggen, gamle lykter, møbler, springvann og masse mer. Det lå til og med en litt lubben restaurantkatte under en av stolene og sov middag! :klem:

Poenget er at jeg tenkte på dere! Her ville Rumle og Odisi ha likt seg veldig godt! Tror forresten Gia, Tekola, fruN, Hannee, Light, Rofl, Hub og de andre vennene her hadde kost seg på dette stedet også! :)

Men altså, ganske sprøtt at jeg tenker sånn kanskje. :omg:

Åhhhh det lyder helt fantastisk!!!!!! :daane: Vi ville nok garantert kost oss der hele gjengen, ja!!!!! :jepp:

vhsry.jpgPYSEN.jpgN6X5t.jpgo539X.jpgyhiHv.jpgMiJuI.jpgi5uE7.jpgwR3Cw.jpghyr2G.jpgWbRde.jpgmt3Zz.jpgKT0wy.jpg

Fleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere odisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppendeglad:

Det ser kjempeflott ut! Er det der med steinhellenene du skal ha brønnen?

For noen vakre hortensia du har!!!! :daane:

Og hva er den stammen vi ser på øverste bilde? Skikkelig nysgjerrig jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Surrehodet

Så fin hage du har Odisi.

Jeg har akkurat hatt siste runde i hagen for å samle snegler før jeg drar. Fant jammen 3 modne jordbær :hoppendeglad: De skal lillesurre få når hun står opp.

Ha en super duper dag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Så du Rumleplassen Rumle :klem1: der med hellene ja,bilde av brønnen ble ikke lastet ned,vet ikke hvorfor jeg men kan prøve igjen senere.

Den stammen med mange greiner på er en Einer som jeg har frisert for den vokste så langt utover staudene mine,det samme med den andre stammen som er en Edelgran,litt luft må blomstene ha :arwen:

Heldigen lillesurre som får tre jordbær fra selveste Surrehagen når hun står opp :strix:

Takk for at du syns hagen min var fin Surre :helen:

Er det i dag dere reiser,i tilfelle god tur og pass på dere selvhappy.png

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Skal prøve å ta bilder på fremsiden av huset i dag,der er den fiiiiiiiiiiiiiiiiiiine mørkelillablå Hortensiaen :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja, selvfølgelig er det einer, ser det nå, visste det så kjent ut! Jeg har også en sånn i bedet mitt skjønner du, bare den er monsterstor ( veldig tykke stammer). Gleder meg til å se mer!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Eineren min også er stor,ivertfall 2 meter,så det er nåkså lunt i det bedet.

Så du de to epletrærne på rumleplassen som er til høyre på bildet med det lille hvit huset,de er over 50 år gamle. dessverre skal det ene bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så flott med slike gamle fruktrær! :rodmer:

Min eine er sikkert over 4 meter, skikkelig svææææær :ler: men jeg har også klippet stammene helt rene, så langt jeg klarer (uten stige). Plantet to klematis som skal vokse oppover i den i fjor, og en av de er i alle fall på god vei oppover .jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Å,det hørtes smart ut,kanskje jeg og skal gjøre det.

Jeg skal ivertfall beholde stammen til epletreet som skal ned,der har jeg lyst på to forskjellige typer klatreroser som skal vokse oppover stammen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er så fint å bruke det man har :Nikke: Jeg har forskjellige store krukker stående inntil stammene (to tykke stammer) på alle sider, og der har jeg roser og diverse, blant annet klematis :)

Men, nå stikker jeg ut i hagen, det er så fint vær :vinke: Kos deg med de herlige skolebollene (spis en for meg? :nigo: ) Og ha en fin kveld! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Nå har jeg vært i byen og kjøpt klær ,sminke,sko og øredobber til lørdag når vi skal på Cava og Tapasbord :duskedame: Dette blir bra vet du :kristin:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det den som ligger på Madserud, som jeg aldrig husker navnet på?

Mnei Gia, den ligger på Vålerenga. :lillesky:

Har du det bra i dag Odisi? :dagens-rose:

Så spennende med nye klær og stæsj og gode greier! :sminkedokke: Bilde av deg på lørdag? :fnise:

Håper du får det veldig, veldig hyggelig!

Ble kjempeimpregnert av bollebildene du har lagt ut i Balubahagen. Snart klarer du det helt på egenhånd.

Ha en fin torsdagskveld! :klem1:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålerengen?

På den skumle østkanten??? Så nifst!

Jeg har lurt på om jeg skal driste meg til å besøke østkanten en gang før jeg dør....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hei Aldri :smilyblomst: har det bra i dag ja,alltid godt for selvbilde og shoppe :sminkedokke:

Men bilde av meg tør jeg ikke enda hi,hi.

Nå er det 8 boller igjen og jeg er helt hard i magen,må være den gjæren :rolleyes:

Du da Aldri,har du det bra i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Vålerengen?

På den skumle østkanten??? Så nifst!

Jeg har lurt på om jeg skal driste meg til å besøke østkanten en gang før jeg dør....

Hei Gia :kristin: til og med jeg har vært på østkanten i Oslo så det syns jeg du skal gjøre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...