Gå til innhold

Odisis verden


Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Gjest odisi73

  • ​Nå har jeg valgt mange funksjoner, men får ikke store bokstaver. Hvordan?

Det var jaggu meg på håret jeg klarte å tyde det der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Fikk du med deg det jeg skrev om store bokstaver på forrige side Hannee?

Ellers har jeg det ganske bra i dag,har vært på IKEA og Bohus på en tepperunde men syns ikke det var noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Vet ikke,men det er en vrihassel.

Men se hva jeg kan etter de nye funksjonene kom :bolledeig: jeg kan endelig skrive med store bokstaver :danse:

:hoppendeglad::klappe:

Store bokstaver!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger også et nytt gulvteppe, men synes det er vanskelig å finne noe som er fint :kaklehone: ...

:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannee

Kjempegøye nye funksjoner her! Leker meg litt jeg!

Odisi er snill og grei.

Og fikser det fint til familien sin i en fei.

Odisi er en god dyrekjenner.

Og hun har mange gode venner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Helt enig med deg Aldrisur. Gulvtepper er vanskelige å finne! Hvertfall de som er fine og som passer inn og som er lette og støvsuge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å gå til der det står size :smilorange:

Ellers ønsker jeg deg en super,duper herlig dag Hannee :smilyblomst:

Se på deg da, som lærer bort hvordan man skal få store bokstaver og greier!!!! :ler: Du må nesten ta en tur inn i uinteressant-tråden og vise dette fram synes jeg! :Nikke: Savner deg der inne forressssssssssten! :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

:hoppendeglad::klappe:

Store bokstaver!!! :strix:

Jaaaaaaaaa,så bra for oss som ikke fikk det til før :hoppendeglad:

Trenger også et nytt gulvteppe, men synes det er vanskelig å finne noe som er fint :kaklehone: ...

:hoppendeglad:

Ja,og det som er fint er svindyrt :forvirret: Men dere er jo ganske morsomme da :biggrin:

Kjempegøye nye funksjoner her! Leker meg litt jeg!

Odisi er snill og grei.

Og fikser det fint til familien sin i en fei.

Odisi er en god dyrekjenner.

Og hun har mange gode venner!

Å men du er vel herlig Hannee,det var såååååååå søtt skrevet :helen: hørtes veldig herlig ut med en fjell tur.

Jeg vil og på fjellet :strix: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Se på deg da, som lærer bort hvordan man skal få store bokstaver og greier!!!! :ler: Du må nesten ta en tur inn i uinteressant-tråden og vise dette fram synes jeg! :Nikke: Savner deg der inne forressssssssssten! :sjenert:

Har jeg ikke blitt flink vell?

I uinteressant tråden har det bare dabbet av,kikker litt mer på andre sider også nå,før var det jo bare den og ordleker :happy: men det går vel i rykk og napp.

Er ofte innom og leser da :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg ikke blitt flink vell?

I uinteressant tråden har det bare dabbet av,kikker litt mer på andre sider også nå,før var det jo bare den og ordleker :happy: men det går vel i rykk og napp.

Er ofte innom og leser da :klem1:

Ja, det blir litt i rykk og napp på meg også - litt lei av ordleker akkurat nå, men det forandrer seg sikkert! :ler:

Og jo, du er kjempefliiiiiiiiiiiiiiiiiink! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle og Odisi!

Dere som er noen av de skjønneste her inde får ikke lov til å droppe uinteressanttråden. Den er ikke det samme uden dere....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hannee

Tusen takk kjære Odisi :) Er jo hyggelig for meg å skrive noe hyggelig til deg. Jeg synes vi alle bør stikke innom uinteressant-tråden når vi kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Rumle og Odisi!

Dere som er noen av de skjønneste her inde får ikke lov til å droppe uinteressanttråden. Den er ikke det samme uden dere....

Tuuuuuuuuuuuuuuuusentakk ,det var fint sagt Gia :smilyblomst:du er ganske så skjønn selv du :kristin:

Tusen takk kjære Odisi :) Er jo hyggelig for meg å skrive noe hyggelig til deg. Jeg synes vi alle bør stikke innom uinteressant-tråden når vi kan :)

Veldig gøy og lese når dere skriver hyggelige ting til meg,og den andre tråden har nåk blitt litt forsømt siden det er så mye å skrive og lese i dagbøkene :vetikke: men skal prøve og skjerpe meg litt :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hannee

Vi skal faktisk reise langt oppi hutteteia hvor vi aldri har vært før. Vi skal opp til Dovrefjell! Gleder meg veldig. Har til og med kjøpt ny primus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Dovre er helt fantastisk,men pass dere for Moskusene,hi,hi.

Jeg har aldrig vært der selv men har et vennepar som har vært mye på tur der og raftet i Sjoa.

Selv har jeg gått utallige skritt på kryss og tvers av Hardangervidda og i Setesdalen,elsker å gå i fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Åh, så bra! Ja, må passe oss for dem! Hihi! Vil nok heller se på dem på avstand. Hvis vi ser noen da. Jeg har så utrolig lyst til å dra til Hardangervidda. Må det en dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...