Aldrisur Skrevet 15. juli 2012 #2541 Del Skrevet 15. juli 2012 Ja, ikke sant Odisi! Jeg kjenner sånn type fossefall fra brystet og ned i magen når jeg ser sånne bilder. Det er en god følelse, men på en måte veldig sårt også. Rare greier å jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 15. juli 2012 #2542 Del Skrevet 15. juli 2012 God kveld kjære Odisi! Og hadebra for en stund. Fjellet neste Må du ha det kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. juli 2012 #2543 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg har det bra. Har bedrevet dette en ukes tid nå, og skal gjøre det en uke til: Og Hanneee, kos deg på fjellet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. juli 2012 #2544 Del Skrevet 15. juli 2012 Ja, ikke sant Odisi! Jeg kjenner sånn type fossefall fra brystet og ned i magen når jeg ser sånne bilder. Det er en god følelse, men på en måte veldig sårt også. Rare greier å jeg si. Ja, det er ganske så merkelig. Begynner nesten å grine jeg mange ganger når jeg ser slikt,rar følelse ja God kveld kjære Odisi! Og hadebra for en stund. Fjellet neste Må du ha det kjempebra! Hannee du må ha det så kjekt du kan på Dovre,håper du får noen nydelige naturopplevelser. Egentlig vet vi jo du får det,det er jo Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. juli 2012 #2545 Del Skrevet 15. juli 2012 Har du badet og lekt med tennisballer Mynona Er du kommet hjem nå fra ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. juli 2012 #2546 Del Skrevet 15. juli 2012 God tur Hannee! PS. Har du husket gnagsårplaster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. juli 2012 #2547 Del Skrevet 15. juli 2012 RUMLE DAAAA!! Du må ikke spise blomstene til Odi! Da blir hun så sur Sooooooooooooooooooooooorry! Jepp,nå er jeg her. Jeg dør nesten av kjærlighet når jeg ser slike nyyyyyyyyyyyyyyyyyydelige dyrebilder Hei folkens,alt vell? Har du hatt en fin helg? Og hvordan står det til i hagen din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. juli 2012 #2548 Del Skrevet 15. juli 2012 Jaaa.. Eller ikke tennisballer da.. Men har badet og lekt med flasker med barna (5,6,8 og 12 år) som var med på ferie. Jeg er den store helten til hun på 6, så jeg måtte være med å leke ganske mye i vannet. Også lærte jeg hun noen pøbel-streker som hun skulle gjøre med faren sin (onkel) Kom hjem i dag, men reiser igjen imorgen, så nå er kofferten tømt, vasket og alt henger til tørk før jeg skal putte det oppi igjen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. juli 2012 #2549 Del Skrevet 15. juli 2012 Sooooooooooooooooooooooorry! Med det uskyldige ansiktet der tror jeg Odi kan tilgi deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. juli 2012 #2550 Del Skrevet 15. juli 2012 God tur til deg også Mynona! Gleder oss til å høre mer om Kefalonia (?). Der har jeg aldri vært selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. juli 2012 #2551 Del Skrevet 15. juli 2012 Sånne her trær krydde det av der vi var - det var såååå fint blandt de grønne trærne og de hvite steinbyggene Også noen andre trær som hadde like mange blomster som den over, men de så sånn her ut: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. juli 2012 #2552 Del Skrevet 15. juli 2012 Nydelige trær det første bildet ser ut som en Baugun villa,eller hva Rumle? Den andre der var også nydelig,men aner ikke hva den heter. Kan tenke meg det var nydelig skue ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 15. juli 2012 #2553 Del Skrevet 15. juli 2012 Det andre bildet er også en Bouganvillae, bare en annen farge og nærbilde av selve blomsten. Nyyyydelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. juli 2012 #2554 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg skjønner ikke at det kan være sååå frodig der når det er så varmt og tørt. Merkelige greier. Og jeg kan vedde 5 kroner på at du kjenner noen som har vært i Kroatia i sommer Odi. Det var sååå mange rogalendinger Prøver å pakke lettere denne gangen, men det er så vanskelig. Hvertfall når jeg nå plutselig må ha med shampo, balsam, såpe, tannkrem osv som jeg stjal av mamma forrige uke. Klarer ikke å bære så tungt med disse pinglearmene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. juli 2012 #2555 Del Skrevet 15. juli 2012 Det andre bildet er også en Bouganvillae, bare en annen farge og nærbilde av selve blomsten. Nyyyydelig! Ja,jeg ser det når jeg studerer den,helt suveren blomst. Jeg skjønner ikke at det kan være sååå frodig der når det er så varmt og tørt. Merkelige greier. Og jeg kan vedde 5 kroner på at du kjenner noen som har vært i Kroatia i sommer Odi. Det var sååå mange rogalendinger Prøver å pakke lettere denne gangen, men det er så vanskelig. Hvertfall når jeg nå plutselig må ha med shampo, balsam, såpe, tannkrem osv som jeg stjal av mamma forrige uke. Klarer ikke å bære så tungt med disse pinglearmene mine Ja,jeg kjenner flere og vi kjenner noen som reiser i August også. Men hvor ligger Kafelonia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. juli 2012 #2556 Del Skrevet 15. juli 2012 Sooooooooooooooooooooooorry! Har du hatt en fin helg? Og hvordan står det til i hagen din? Det står bra til i hagen,men en beruset sydenturist knakk Georginene mine i går og da ble Odi eldig sint. Med det uskyldige ansiktet der tror jeg Odi kan tilgi deg Selvfølgelig tilgir jeg blomsterspisingen til rumle,men håper hun holder seg til Bambusskudd heretter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 15. juli 2012 #2557 Del Skrevet 15. juli 2012 Det er blandt de Ioniske øyer. Så det ligger ganske langt nord i Hellas på vest-siden. I samme øygruppen som Korfu hvertfall. Og Paxos og Lefkas. Hvis det sier deg noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. juli 2012 #2558 Del Skrevet 15. juli 2012 Ja,greskt ja,burde skjønt det på navnet. Skal du reise med familien nå også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. juli 2012 #2559 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Ops,hva var det nå jeg gjor? Endret 15. juli 2012 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 15. juli 2012 #2560 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) tre like innlegg Endret 15. juli 2012 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå