Hoppetaujenta Skrevet 1. februar 2012 #341 Del Skrevet 1. februar 2012 Vurderer å logge av nå. Kommer sterkere igjen en annen dag...hvor det heller ikke er noen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1. februar 2012 #342 Del Skrevet 1. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 1. februar 2012 #343 Del Skrevet 1. februar 2012 Fnisejenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LightBulb Skrevet 2. februar 2012 #344 Del Skrevet 2. februar 2012 Klarte ikke bestemme meg for om jeg skulle pynte med blomster eller kake her inne. Så da ble det en blomsterkake! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. februar 2012 #345 Del Skrevet 2. februar 2012 Fiiiine blomsterkaken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 2. februar 2012 #346 Del Skrevet 2. februar 2012 Klarte ikke bestemme meg for om jeg skulle pynte med blomster eller kake her inne. Så da ble det en blomsterkake! Så utrolig fin den skulle jeg gjerne dekorert påskebordet med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. februar 2012 #347 Del Skrevet 2. februar 2012 Den er sikkert helt kalorifri også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 2. februar 2012 #348 Del Skrevet 2. februar 2012 Jaaaaaaaa men den dufter sikkert helt nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 2. februar 2012 #349 Del Skrevet 2. februar 2012 HALLOOOOO Nå har snuppa mi laget gulrotkake. Hun har begynt en ny blogg, kan jeg legge linken ut her mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. februar 2012 #350 Del Skrevet 2. februar 2012 Er det mat blogg surre? Hei forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 2. februar 2012 #351 Del Skrevet 2. februar 2012 Her kommer hun til å legge ut bilder av de kakene jeg er så heldig å få spise Er det rart jeg ender opp som en tønne med ganglag som en and? http://bellflowerbakery.blogg.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 2. februar 2012 #352 Del Skrevet 2. februar 2012 Hei hei Savner dere jeg Jeg vet ikke helt hva hun tenker på men kaker er vel det det blir mest av tror jeg. Har dere det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. februar 2012 #353 Del Skrevet 2. februar 2012 Oi, hvor får man tak i sånne døtre?? Kan jeg bestille en sånn over nett?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 2. februar 2012 #354 Del Skrevet 2. februar 2012 Du kan få låne henne i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 2. februar 2012 #355 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Her kommer hun til å legge ut bilder av de kakene jeg er så heldig å få spise Er det rart jeg ender opp som en tønne med ganglag som en and? http://bellflowerbakery.blogg.no/ Hei Surre hvordan har du det,vi savner deg og Dette var rette plass å legge ut den linken Skulle gjerne hatt kloa i datteren din Surre. Her går det i mat/kake og blomster som du sikkert har fått med deg og litt natterangling med drømmer om sanatorium og varmere land,drinker og parasoller,palmer og bananer Men hvor blir det av alle nattedyrene mine og blomsterpikene Har de gått i dvale hos Rumle montro Endret 2. februar 2012 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. februar 2012 #356 Del Skrevet 3. februar 2012 Og hvor er Hannee blitt av leser hun eller er hun på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 3. februar 2012 #357 Del Skrevet 3. februar 2012 Dette nattedyret har hatt fri en stund, og sovnet pinlig tidlig om nettene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 3. februar 2012 #358 Del Skrevet 3. februar 2012 Og hvor er Hannee blitt av leser hun eller er hun på ferie Nå er jeg tilbake kjære Odisi Og god ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. februar 2012 #359 Del Skrevet 3. februar 2012 Dette nattedyret har hatt fri en stund, og sovnet pinlig tidlig om nettene.... Tror du trengte og sove litt,siden du jobber så masse. Men det er fredag i dag Gia og noe må i glasset så skål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 3. februar 2012 #360 Del Skrevet 3. februar 2012 Nå er jeg tilbake kjære Odisi Og god ettermiddag Når jeg tenker på deg så dukker du opp spookeyyyyyyyyy Håper du er kvitt den helsikkens spysyken for det er det verste av alle omgangsyker og få spør du meg,ivertfall hvis du sitter på do med en butte foran deg, sykdommer forsvinn fra denne dagbok. Fint å se deg igjen Hannee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå