Gå til innhold

Skravletråd 2012

Soon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, dagene frem til UL telles heftig ned her også, er så spennende - og vi håper inderlig alt er i orden og at minien vil vise oss hvem h*n er ;)

Vi har jo nesten baby i hus igjen.

Etter lårbruddet til E, og etter å ha ligget 3 uker i strekk så er jo musklene ikke helt i orden, så nå blir det endel bæring, men han kan ake seg fremover på rumpa da, elelr dra seg fremover etter armene ;)

Attpåtil mistet han så mye hår i bakhodet av å ligge så lenge, så vi ble helt nødt til å bruke hårtrimmeren, så håret er kjempekort og da blir han enda mere baby-aktig :ler:

Uansett herlig å ha han hjemme igjen, og er spent på når han kan gå igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at gutten din er hjemme igjen, Soon! Håper han blir fort frisk og rask igjen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi :) 13 uker i dag! :rodmer:

Artig å merke at ukene passerer, og risikoen for SA/MA blir mindre og mindre :)

Jeg skal på første svangerskapskontroll på tirsdagen i uken som kommer nå.

Er det noen sp.mål og tester jeg burde spørre om/dobbelsjekke?

:sjenert: (litt nervøs og gleder meg masse samtidig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL er vel overstått, og det bor en frisk og rask liten jente i magen min :rodmer:

Termin ble satt til 6.september som er datoen midt i mellom fastlegens antydning og legen som tok UL på meg i forbindelse med blødningene i starten av svangerskapet.

Åh, føler for å dra ut og kjøpe en liten, rååååsa kjole :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh. Gratulerer med frisk og fin jente :) Og jeg hadde helt klart kjøpt noe veldig rosa og dillete.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med lita jente i magen Soon :hoppendeglad::babyjente:

Nå virker det så uendelig lenge til min ordinære UL som ikke er før i slutten av mai (uke 20)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er heller ikke før slutten av mai. Veldig lenge til. Men så er vel jeg en av de med senest termin her også.

Men vi skal på tidlig UL i dag. Spent! Synes det er skummelt også jeg, selv om jeg har sett liv tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jammen begynt å få hovne hender og føtter! Allerede! :overrasket: Har sittet mye rett opp og ned i dag, og nå er føtter og ankler tydelig hovne.

Ved forrige graviditet begynte vannsamlingen så smått rundt uke 20. Nå er jeg jo bare 14 uker på vei. Spent på hvordan dette vil utvikle seg. Jeg har i grunn dobbelt opp av alle graviditetsplagene denne gangen i forhold til forrige gang, så jeg burde kanskje ikke være så overrasket. :tongue:

Forresten spent på å høre om UL i dag, Kvist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente, Soon!! :hoppe:

Her har vi også hatt vellykka UL, og jente her også :nigo:

Og termindatoen min blei satt til dagen etter deg; 7.september :) Så da har vi det ganske likt da!! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Gratulerer til alle som har vært på ul. Var det selv i dag (men den ordinære er først om 3 uker). Jordmor trodde det var ei jente, men kan selvsagt ikke si noe sikkert.

Fikk svar på duotest tirsdag, og alle tall var fine.

Det romsterer noe vanvittig i magen her også, og det føles nesten så den lille slår litt pusten ut av meg. Litt ubehagelig egentlig. Andre som kjenner det på samme måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elyssa

Jeg var på UL på tirsdag, og ble satt fram to dager, slik at jeg nå er 12+5. Alt så veldig bra ut! :)

Jordmor sa jeg snart kunne begynne å kjenne 'bobling' i magen. Kjenner ingenting, men det kommer nok :) Spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner ;)

Så artig, honning, at vi er så likt ;)

Var det du som hadde en gutt fra før også?

Hvordan gikk det på UL, Kvist??

---

E hadde første barnehagedag idag etter lårbruddet, og det hadde gått kjempebra.

Da jeg hentet han drev han og gikk rundt, ble bare holdt i hånden av en av tantene - så det kaller jeg mega-fremgang!!

Godt å se at han trivdes så godt og ikke var redd etc. ettersom det skjedde i bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morro å lese om alle med vellykka og koselige ULer i det siste, enten det er tidlig UL eller ordinær :) Og spark fra huleboerne er så utrolig deilig å kjenne også!

Soon: vi har også en gutt fra før ja ;) Så bra at første dag i barnehagen for E etter bruddet forresten. Stakkar liten som har måttet være så mye i ro, de er jo ikke akkurat skapt for å ligge/sitte stille de krabatene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...