Marikke Skrevet 9. april 2013 #2541 Del Skrevet 9. april 2013 Du er ikke den eneste som har slått i desperasjon, Ililicitus! Selv gjorde jeg et skikkelig byks og trampet så hardt jeg kunne i steingulvet en gang Mini var vanskelig og jeg var sliten. Storesøster kom løpende med et stort smil og ville være med og hoppe, mens jeg sto der og bet tenna sammen av smerte og frustrasjon. Og i vogna lå Mini og hylte. Jeg har også banket neven i madrassen hundre ganger, og det gjør heldigvis ikke like vondt. Jeg skjønner godt at du er sliten, Illicitus! Klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 9. april 2013 #2542 Del Skrevet 9. april 2013 Du er ikke den eneste som har slått i desperasjon, Ililicitus! Selv gjorde jeg et skikkelig byks og trampet så hardt jeg kunne i steingulvet en gang Mini var vanskelig og jeg var sliten. Storesøster kom løpende med et stort smil og ville være med og hoppe, mens jeg sto der og bet tenna sammen av smerte og frustrasjon. Og i vogna lå Mini og hylte. Jeg har også banket neven i madrassen hundre ganger, og det gjør heldigvis ikke like vondt. Jeg skjønner godt at du er sliten, Illicitus! Klem til deg! Uff, måtte nesten smile litt. Du har ingen som kunne hatt babyen bare en natt da, illictius? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. april 2013 #2543 Del Skrevet 9. april 2013 Stor til deg, Illicitus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 9. april 2013 #2544 Del Skrevet 9. april 2013 Er glad for å lese at vi er fler som har blåst ut litt Har super blå og hoven neve i dag. Tilpass Det er dumt å ha trent kampsport i mange år, for jeg kan slå hardt.. Ha ha. Og madrassen har fått gjennomgå. Hehe.. Vi er noen fine typer Ang. Å få avlastning. Har forsøkt på kvelden, men han er så vant til meg at han klikker i vinkel om andre prøver. Står i bue og skriker. Forsøker å venne han til gradvis nå. Så mitt håp i påsken da vi var så mange samlet under et tak, men nei da. Derimot gode på å kommentere at han var mye våken på natta da... Jo nei sier du det. Snart pappaperm her så da skal jeg få sovet meg inn litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. april 2013 #2545 Del Skrevet 9. april 2013 Bra pappapermen nærmer seg! Og "kjempemorsomt" med kommentarer om at han var så mye våken på natta *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 9. april 2013 #2546 Del Skrevet 9. april 2013 Veldig artig med folk som må påpeke ting ja... Artig at flere her har drevet med kampsport. Nettopp kommet hjem fra tae kwon do trening og har ikke orket å suse meg i dusjen. . Blitt mange år her også, 8 tror jeg. Men det var en avsporing. . Har noen her flyttet baby på eget rom ennå? Vi vurderer å gjøre det nå. Virker som vi forstyrrer henne når vi legger oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 9. april 2013 #2547 Del Skrevet 9. april 2013 Trente opp til blått belte på Tae Kwon Doe som barn (opp til 14 år..), så har jeg trent Krav Maga i noen år etter at jeg ble 18 Ja, det var svigers så var så dum å. trodde at jeg kom til å få hjelp. Ikke en gang et bleieskift. Har normalt verdens snilleste svigerforeldre, men de er litt short i blant. Ååå i dag har vi bestilt oss Nordic ca! Yey! Ja, vi har flyttet på eget rom for en uke siden. Våknet hele tiden av oss.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 9. april 2013 #2548 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg fikk sort belte sommeren 2009. startet opp igjen for en stund siden da jeg hadde pause på grunn av svangerskapet, men merker jeg ikke har like overskudd nå. Tror nok vi flytter henne i helga. Men vil nok senke bunnen på senga. Hu er en skikkelig mark, så er redd hun skal klatre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 9. april 2013 #2549 Del Skrevet 9. april 2013 Og når jeg leste litt bakover her nå så jeg jo at du hadde skrevet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 10. april 2013 #2550 Del Skrevet 10. april 2013 Ja, tok pause fra Krav maga da jeg ble gravid og har i grunn ikke kommet helt i gang igjen. Krever mye energi og overskudd for å takle smerten:9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 10. april 2013 #2551 Del Skrevet 10. april 2013 Ja, tok pause fra Krav maga da jeg ble gravid og har i grunn ikke kommet helt i gang igjen. Krever mye energi og overskudd for å takle smerten:9 Jeg merker godt at jeg ikke er motivert på grunn av at jeg er sliten nå. Må dra meg selv skikkelig i nakkeskinnet. Nå går jeg lite kamp, så slipper heldigvis smerte. Krav Maga er vel en del hardere enn tae kwon do også, sånnsett? Huff, stakkars de andre her i tråden. Vi sporer jo helt av. I dag ville vesla opp før 6. Det gar aldri skjedd før. Men da er det håp for å få litt normal leggetid. tror det blir første natt på eget rom i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 10. april 2013 Forfatter #2552 Del Skrevet 10. april 2013 Her jobbes det med saken, å få flytta snuppa på eget rom. Men vi driver å pusser opp et soverom som vi skal ha, slik at hun får vårt, så det gjenstår litt tid før vi kan flytte...men om en uke eller to forhåpentligvis. Det kjipe er at hun våkner oftest på kvelden egentlig, før vi legger oss, kjedelig å gå inn og ut og bysse og dytte smokk halve kvelden... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 10. april 2013 #2553 Del Skrevet 10. april 2013 Kjapt innom, men gammel kampsportutøver (karate) her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 10. april 2013 #2554 Del Skrevet 10. april 2013 Kjapt innom, men gammel kampsportutøver (karate) her også. Nå sover vesla på eget rom. Endte med å trille vognen og løfte henne over når hun sov. Hun var så overtrøtt stakkars.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 10. april 2013 #2555 Del Skrevet 10. april 2013 Krav maga er nok mer smerte ja Alltid blå etter trening... I dag har vi kost oss i bassenget. Så sliten sånne små blir av noe "så enkelt". Naaw <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 11. april 2013 #2556 Del Skrevet 11. april 2013 I natt har vesla hatt sin første natt på eget rom. Hun sov kjempegodt. Fra 20-05.45. Fikk mat også tok jeg henne inn til oss. Her er vi på babysvømming en gang i uka. Hu koser seg stort, men bruker mye energi så det er en del sutring etterpå.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 11. april 2013 #2557 Del Skrevet 11. april 2013 Hørtes deilig ut med en sånn natt!! Spiser alle på natt enda? Babysvømming er vi ferdig med, så var der på eget initiativ denne gangen. Passe på å holde det ved like. Hvor ofte kan de små bade? Skal nedover til huset vi har i Syden nå snart og der er det jo basseng.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 11. april 2013 #2558 Del Skrevet 11. april 2013 Ja det var deilig. Vanligvis har vi hyppige oppvåkninger. Trolig fordi samboeren snorker. Jeg gjør jo ikke det. hun spiser som regel en gang mellom leggetid og morgen. Jeg tenker de små kan bade om de er opplagt til det? Om ikke så lenge, men for å avkjøle seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 11. april 2013 #2559 Del Skrevet 11. april 2013 Karate her også, men det er mange år siden. Ja, vi ammer fortsatt 1-2 ganger om natten. Natten varer fra 19 til ca kl 6. Mini skal dele rom med storesøster etter hvert. Vi satser på at Mini kan overta storesøsters sprinkelseng når hun vokser ut av bedside-crib-en. Så da må vi først få storesøster over i stor seng. Regner med å begynne den prosessen neste uke. Og så flytter Mini inn på rommet hennes når grøtmåltidene er vel etablert og hun (forhåpentligvis) trenger mindre pupp om natta. Jeg har permisjon en drøy måned til, så det er ingenting som haster. Det går litt trått med grøt og middagsmat nå, for Mini har vært syk og hatt dårlig matlyst noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 12. april 2013 #2560 Del Skrevet 12. april 2013 Vi har fått barnehageplass!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå