Gå til innhold

Nyere tidsregning

Miss I.W.

Anbefalte innlegg

Hjemme! :strix:

Men formen er så som så. :( Alle tre har vært litt ugne i magen, og jeg ble i tillegg bilsyk, noe jeg vanligvis ikke blir. Selv etter en lang dusj føler jeg meg ufresh og noe "vugging" i seng i kveld blir det ikke! :spy:

Så babylaging blir det CD 15 og 16, bortreist CD 17 og så i allefall CD 18 og 19. Får vel begynne å EL.teste også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for babylaging! (selv om jeg foretrekker å se på det som elskov med bonus da).. ;)

Deilig å være hjemme igjen tenker jeg, særs når du ble bilsyk. Jeg var på båttur forleden, og ble litt sjøsyk. Noe som kommer med alderen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for babylaging! (selv om jeg foretrekker å se på det som elskov med bonus da).. ;)

Deilig å være hjemme igjen tenker jeg, særs når du ble bilsyk. Jeg var på båttur forleden, og ble litt sjøsyk. Noe som kommer med alderen? ;)

Jaja, elskov med bonus, om du vil. Litt i tidsklemma om dagen, så her i gården er vi effektive og har pliktsex. :tommelopp: Men begge er med på det, så det er et greit "offer". :fnise:

Tror det var fordi jeg var litt uggen fra før, surfet litt mye på telefonen istedet for å følge med på veien og satt litt ubehagelig bak i bilen. Bruker ikke å bli bilsyk til vanlig. Men det er bare kjedligere og kjedligere å kjøre mellom oss og svigers, så jeg orker ikke å sitte å se på veien hele tiden. Da sovner jeg bare og det synes kjære er så kjedelig! ;)

:vinke:

Heiiii!

Ble en kort dag på jobb og heldigvis for det! Har gjort unna litt klesvask (må bare ta vekk det som er rent og henge opp det våte!), en lang, deilig dupp på sofaen og ei treningsøkt! Må pakke ut resten etter svigerbesøket og pakke ny koffert til jobbtur i morgen, samt lage noe middag og ta ut av oppvaskmaskina før snuppa og kjære kommer.

Er så uinspirert på middagsfronten om dagen at det blir mye halvfabrikata. Har lyst å bake brød, lage kjøttkaker og spise mere rent, men ooooorker ikke! Passer på at det i det minste blir litt variert og med godt med grønnsaker. Snuppa overrasket i helga med å spise fårikål (uten kål)! Hun er ikke så glad i rent kjøtt, men får stort sett det vi spiser, så når hun langet innpå og sa det var godt, jublet jeg inni meg!

Kjære skal være hjemme med snuppa to dager mens jeg er borte. Litt typisk at jeg må reise bort når det er stengt i bhg. Er litt sjalu for at de skal kose seg hjemme. Men de kommer til å kose seg!

Nei, for vel hive meg rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig, avslappende og produktiv dag! :strix: Kanskje det er overskudd til mere enn "det nødvendigste" i kveld også? :lur:

Snuppa har fått seg "prinesesselægu"! :strix: Hun er så glad i lego så jeg bestilte to pakker med rosa prinsesseduplo og det falt sånn i smak! Er nesten bare det som gjelder nå. Det er så morro å kjøpe sånt når det blir brukt!

I morgen skal hun og pappaen å hente sparkesykkelen som Postmann Pat har kommet med fra England og det blir også stooor stas. Vi har snakket mye om sparkesykkelen siden jeg bestilte den for noen uker siden. Og hun har hoppet av glede og fortalt "alle" om den. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofadupp *drømme*

Stas med nye leeeeeker til snuppa :hoppe: Ekte glede er så herlig, niesen min hadde et gledesutbrudd på julaften i fjor da hun fikk en dukke hun ønsket seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldige lillesnuppa di.. ;) Kan tenke meg hun blir i fyr og flamme av ny sykkel ja. Fant du et bra tilbud på nett eller hva? lego er jo så gøy, også for jenter!! ;) Og voksne mannfolk her i heimen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofadupp *drømme*

Stas med nye leeeeeker til snuppa :hoppe: Ekte glede er så herlig, niesen min hadde et gledesutbrudd på julaften i fjor da hun fikk en dukke hun ønsket seg.

Er jo bare sååå deilig med en dupp på sofaen i ny og ne!

Det er noe med denne barnslige gleden! Jeg skulle gjerne ha vært hjemme å sett gleden i dag. Gleder meg til julaften! :Nikke:

Heldige lillesnuppa di.. ;) Kan tenke meg hun blir i fyr og flamme av ny sykkel ja. Fant du et bra tilbud på nett eller hva? lego er jo så gøy, også for jenter!! ;) Og voksne mannfolk her i heimen... ;)

Når Fløtepusen trenger leker bør du sjekke ut Biit.no! :Nikke: Norsk Amazon-forhandler. Billig og superenkelt! Jeg fikk sparkesykkelen og legoen til langt under halv pris! Men ikke alt er mye billigere, men det meste.

Er borte på hotell, men har fått bilder og snakket med henne i telefonen. Gjett om det var ei fornøyd snuppa som endelig fikk Hello Kitty-sparkesykkelen sin!

Snuppa og kjære koser seg gjerne med både lego og pappas gamle brio-togbane. :hjerte:

Er sliten, litt tom og stappmett etter restaurantmiddag, så PC, TV og en frossen kaffedrikk med krem og karamell :sikle: på hotellsenga er helt ok nå! Greit med en liten husmorferie! ;) Er litt stiv og støl etter gårsdagens trening, men det er jo nesten litt godt. Hvis jeg orker skal jeg ta ei bittelita økt i kveld. Men får se fordi det er jo bra godt å sløve i senga når en først har stue og soverom i ett! ;) Egentlig har jeg mest lyst til å ta en dupp nå, men får prøve å legge meg tidlig istedet.

Fikk positiv EL.test i går, så noe med det nye tilskuddet er det! Skal også teste senere i kveld. Det var en liten strek i regninga at EL kom stå tidlig, 2-4 dager før det vanlige, for det ble litt lite :sengekos: Men, men vi får se. Skal jo uansett til legen om 2,5 uke. Det står på kosttilskuddet at en ikke kan vente resultat før etter 3 mnd`ers bruk, så vi får se, som sagt.

Åååh, jeg er så reisesyk! Altså, jeg har så lyst å ut å reise! Hvorsomhelst, allerhelst med kjære og snuppa, men reisefølget er det ikke så farlig med. Må ikke reise akkurat nå, det hadde vært ok å ha noe å se fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart EL i dag. Svakere EL-test i går og nesten ikke strek i dag. Det har verket litt korsryggen, litt ømme pupper og det har vært tidvis vondt å sette seg ned. Spørs om det blir en liten bonusrunde i kveld! :lur:

Så blir det spennede å se om jeg får lengre lutealfase denne PP`en siden EL kom tidligere.

Godt å komme hjem, selv om jeg var bare en natt borte! Liten tur på jobb i morgen og så er det helg i det deilige høstværet vi har. Gleder meg til familietur i skogen på søndag! :sol:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver meg på denne:

http://www.iherb.com...-Capsules/12209

Har bla. folat, vitex og B6, som visstnok skal være fint mot kort LT.

Snuppa påstår det er monster under senga si! :fnise: De skremmer og stamper, mener hun. Pappaen sier han har støvsugd de bort, men jeg har ikke sett de i det hele tatt! ;)

Hun fikk seg ei bringebær tidligere i dag, og lurte på om vi husket turen i skogen når vi plukket bringebær og spiste. Det er en 4-5uker siden og vi synes det er så fint at hun husker det. Godt vi kan gi koslige minner! :hjerte:

I morgen er planen en ny tur i skogen med engangsgrill og pølser. Tror det vil bli et fint minne også! :Nikke: Gleder meg! I dag blir det bare latskap og husdilling resten av dagen. Kjenner det skal bli godt å bare sulle hjemme og være sammen med snuppa og kjære. Har bare vært borte i 2 dager, men det merkes.

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med skogstur med grilling av pølser! Jeg syns sånt er så gøy, men har en mann som jeg aldri klarer å dra med på sånt :( Jeg har ikke lyst til at ungene skal bli sofasittende tv-tittere som pappaen sin... Kos dere på tur i morgen, og jeg håper på klaff hos dere denne pp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en veldig koslig tur, Honning! :Nikke: Men det var litt surt og kaldt. Så heldigvis ikke ut som det var en demper for ungene.

Kjære er flinkere til å ta med seg snuppa ut i gården, nabolaget eller garasjen for den saks skyld, når de er alene, enn meg. Mens jeg er på god på koseturer i helgene. Men vi er ikke akkurat de første som springer ut i marka så fort vi har muligheten. Før var det heller sporadisk, men nå som snuppa krever litt aktivitet prøver vi å komme oss ut i skogen i allefall en av dagene i helga (så lenge jeg ikke jobber).

Kanskje det blir enklere å få med mannen når barna blir større? :vetikke:

Men TV`en er dessverre en "god" barnevakt... Jeg er ganske streng på hva hun får se, men liker ikke den siste undersøkelsen om hvor lite bra det er for små barn å se TV... :(

Har vært en deilig familiehelg! Har jobbet begge dagene, men heldivis ble det korte dager. I dag har jeg gjort fint lite da. Jeg har gått og levert snuppa, laget middag, vasket noen maskiner klær og tatt litt lett støvpussing og rydding, men store deler av dagen har jeg tilbringt på sofaen! :veslejenta: Det ble litt lite søvn i natt (sen jobbing + morgenfuglen Snuppa = lite søvn på mor!). Jeg har bare vært så trett og kroppen har verket litt. Trøstespist både sjokolade og pottis har jeg gjort å. :( Men NÅ er helga over, altså!

Nå skal jeg dra å ukeshandle. Det begynner å bli ganske tom i kjøleskapet og jeg orker ikke å dra med snuppa i morgen. Da skal vi busse, spise pannekaker på cafè, leke og kose oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verdens lengste morgen! :natti: Snuppa våknet altfor tidlig og eneste måten hun ville være stille var å sitte overskrevs på fanget mitt med hodet mot brystet mitt, mens jeg satt oppreist, akkurat som vi gjorde når hun var forkjølet som baby. Da koste hun seg, mens jeg ikke fikk til å slappe av og frøs på skuldrene og armene. Noe annet var uaktuelt og kjære gjorde (som vanlig) ingenting. Han mener at vi skal la være å snakke med henne og bare overse henne, og at hun da vil roe seg etterhvert. Mulig han har rett, men det er meg hun klatrer på og maser på, og jeg greier ikke å overse henne! Nå sitter hun å gjesper og ser på barnetv, mens jeg sitter her med kaffen og lurer på om jeg burde ha lagt meg på sofaen. Nå er det forseint.

Så jeg tror i stikker til sentrum tidlig, så kanskje hun sovner før lunsjdaten vår. :pls:

Nå kom hun å etterlyste frokost, så vi får lage oss det! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble akkurat informert om at rosiner er godteri. :fnise:

Hun har forsåvidt rett, men "godteri" har hun ikke lært her hjemme! ;)

Det så morsomt å snakke med snuppa nå og jeg regner med at det blir mange morsomme samtaler framover. Det er utrolig hva hun får med seg og husker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med pølsegrilling :) Håper vi blir flinke til slikt når lita blir større.

Kos dere på lunsjdate :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter nå og laster opp bilder til fotoboken som skal bli julegave. Lager bare av ferien vi hadde sammen med svigers. Mange fine bilder som fortjener mere enn å ligge på en harddisk. Så da blir det en bok til oss hver. Skulle ha laget en bok om snuppas år som vi gjorde i fjor, men det er kanskje greit å gi det annethvert år? Dessuten ble det litt lite tid til å finne fram i rotet i bildene. Kjære driver å flytter og kopierer og jeg har ikke helt kontroll på hvor ting er.

Koselig med pølsegrilling :) Håper vi blir flinke til slikt når lita blir større.

Kos dere på lunsjdate :)

Det blir dere sikkert! Når en MÅ ut å finne på noe med en rastløs Lita som vil ut å springe! :hjerte:

Det var en koslig lunsjdate! :sikle::skravle: Snuppa traff ei fra bhg i lekerommet, så det var knall!

Det er ein herlig alder no. Mi og er veldig glad i rosiner

De er helt fantastiske nå! :rodmer:

Ja, rosiner er populært! Det var rosiner i muslien i morrest, og da kunne hun fortelle at rosiner var godteri. :fnise:

Koslig dag med snuppa! Synes det er koslig å gjøre noe annet enn vanlig, som å ta buss, tusle i sentrum og se på folk og fe, spise på cafè og leke i lekerom. Tror snuppa liker det også, så lenge det ikke blir for mange butikker. I dag sov hun seg igjennom shoppingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med fotoboka? Det blei lite effektivt her for min del, jeg sitter jo og ammer hele kvelden... Så her har jeg overlatt det til kjære ;)

Hørtes ut som en fin dag forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble bra-ish. Er fornøyd, men droppet tekst. Skulle hatt med litt stedsnavn og vittige kommentarer, men dèt hadde jeg ikke tid til! ;) Tok litt tid å finn blider og rydde i dem, for med tre fotografer ble det mye av det samme. Supert å få det unnagjort! :nigo:

Veldig koslig dag i går, ja. :Nikke: Idag blir det noen ærend og så skal jeg slappe av og kose meg alene. Noen lange dager venter og da er det godt å latet seg litt først. Og så skal jeg sooooove! Snuppa våknet tidlig i morrest også. Hun var "ferdig sove" og ville ikke "kose senga mamma" eller "schlappa". Håper hun slutter å våkne så tidlig. Kan ikke kutte dagduppen heller for da blir så utrolig grinete og vanskelig til kvelds. Mammaen begynner å bli utslitt! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...