RoH Skrevet 21. januar 2012 #121 Skrevet 21. januar 2012 At Steinar provoserer bør vel kanskje ikke komme som en overraskelse lenger? Skriver rett fra levra provoserer. Syns det er kult med en ur-mann i kvinneforum. Enda kulere at folk går på gang etter gang. Men til selve temaet. Har en god venn som kommer fra generasjonen før meg, typen mennesker som anser familie, barn og de greiene der som noe hellig og får forholdet til og funke bra år etter år. Han sa for noen år siden noe jeg har tenkt på. Kan du ikke få den du elsker får de elske den du får. Ligger nok noe der. 1
Gjest Eurodice Skrevet 21. januar 2012 #122 Skrevet 21. januar 2012 Det er selvfølgelig sannheten og virkeligheten slik jeg ser den. Sånn vil det alltid måtte være. Dette er første, absolutt første gang jeg leser at du innrømmer at dette er sannheten og virkeligheten slik du ser den. I ca. 20000 innlegg har du trakassert oss kvinner, rakket ned på oss, kalt oss unevnelige ting, preket og moralisert og påberopt deg at du snakker for alle menn. Når du blir stilt direkte spørsmål og satt til veggs, viker du unna. I den grad du svarer, er det stort sett bare vås og he he og den evinnelige røykesmileyen. Din eneste erfaring er med én kvinne, som i tillegg er gift. Fordi det ikke ble som du ønsket med henne, generaliserer du og skjærer alle kvinner over én kam. Du er patetisk! 1
Gjest Eurodice Skrevet 21. januar 2012 #123 Skrevet 21. januar 2012 Jeg bliver en smue provosert av at du forfekter dine synspunkter som sandhed, og som sådan påberoper deg å snakke for alle menn. Så lenge du ikke erkjender at det er enormt stor variasjon i menns tankemåde og refleksjonsmønster, er du i bund og grund ikke en som "bare er ærlig", fordi den ærligheden impliserer at det du sier er almengyldig, slik du formulerer det. Det du viser, er egentlig bare et ganske snevert verdenssyn, basert på egen fortreffelighed. Det er ikke meningen å fornærme deg, men jeg synes du kan være betydelig tydeligere på at det du sier kun er din egen oppfatning, og ikke presentere tankegodset ditt som noe som er almengyldig. Dette innlegget skulle jeg gjerne gitt deg mange plusser for, Giacomo, men har bare ett til rådighet . Det er dessverre lite håp om at Steinar tar til seg det du skriver, er jeg redd.
Gjest Bond Skrevet 22. januar 2012 #124 Skrevet 22. januar 2012 Tråden ryddet for persondiskusjon og avsporinger. Bond, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå