Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Corto Maltese tåler jo ikke at noen sier ifra. Jeg synes ikke Mynona har gjort noe galt, for dette er jo ikke fortell noe uinteressant tråden. Dette er jo her folk kommer for å prate fjas

Skrevet

Så la oss fjase!

Hvor mange grader skal man sette ovnen på når man skal helsteke svinekjøtt?

Gjest odisi73
Skrevet

Jeg pleier å ha steikeovnen på 175 grader til svinesteik så steker den ett par timer ca,tror kjernetemperaturen skal være 76 grader :sjenert:

Skrevet

Oki :) takk :) skal ha baconsurra ytrefilet av svin :sikle:

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Ohh, jeg har en vits:

(hadde vi ikke masse vitser en periode i uinteressanttråden også :klo: ?

En dag var Moses og Jesus og en gammel mann ute og spilte golf. Først slo Moses golfballen. Mellom stedet de sto og slo og stedet ballen skulle lå det et stort hav, og golfballen til Moses gikk midt utpå havet og rett ned til havets bunn. Moses tuslet bort til vannkanten og grep golfkølla med begge hender, før han bestemt satte kølla rett ned i vannet. Da delte vannet seg og moses kunne tusle midt ut i havet hvor ballen lå, og skyte den en gang til, og da gikk den rett i mål (eller i hullet eller hva nå disse golfbegrepene er)

Så var det jesus sin tur. Han slo også ballen mdt ut på havet, men denne gangen ble ballen liggende å flyte på toppen. Jesus tuslet da rett ut på havet hvor han slo ballen igjen, så han klarte hele greia på to slag han også.

Så var det den gamle mannen sin tur, og han slo ballen. Ballen føk midt ut på vannet hvor den sank ned, men så kom den plutselig opp igjen og gikk rett i mål på det første slaget.

Da sa Moses til Jesus: Doh! Jeg hater å ha med faren din ut å spille golf!

Skrevet (endret)

:gjeiper:

Endret av FruN
Gjest odisi73
Skrevet (endret)

Så var det gutten som ikke klarte la være og holde på med det han har mellom bena,så sier mor at hvis du ikke slutter med det der så blir du blind.

Men guttene fortsatte bare og moren sier igjen hva var det jeg sa til deg guttene min,du kan bli blind.

Da svarte gutten,nei jeg tenkte bare holde på til jeg trengte briller :skratte:

Endret av odisi73
Gjest HuskyPusky
Skrevet

:opplyser: Nå må jeg snart gå å bake ut brødene mine. Også driver jeg å tenker at jeg burde melde meg inn i et treningsstudio eller noe, men det bør ligge ganske nærme...

Noz og Ery, dere som er litt kjente her... hvilke treningssenter/studio kjenner dere til på eidsvoll/råholt?

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Det var ikke alvorlig ment når jeg sa farvel... Det var bare for tull

uansett

Morning! I will help you get into your costume...and by 'help' I mean that we are going to get to know each other VERY well, VERY quickly."

Skrevet

Skal du fortelle noe uinteressant Corto, så bruk den gamle tråden. Dette er en skravletråd, vi har flyttet oss kun fordi vi ble utkastet av den forrige.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

jeg forstår jeg er ikke velkommen.

Frykt ikke jeg skal ikke skrive her mer.

Skrevet

Fjas er alltid bra :)

Slutt og tull Corto.

Skrevet

Liker du kake? Vi er kakemomser her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...