Gjest HuskyPusky Skrevet 15. januar 2012 #2001 Skrevet 15. januar 2012 påtide å stkke inn på wordfeuden å se om det er noen bokstaver som ligger klare for meg
Gjest NozMonster Skrevet 15. januar 2012 #2002 Skrevet 15. januar 2012 hehehe...kanskje vi skulle tatt ett bilde hver av kolleksjonene våre og lastet de opp Noz.... Tror at akkurat det med sko er mer kvinners sin provins enn menn.... Du har ikke noen av Christian Loboutin enda da? heheeee, jaaa det hadde vært fjasete og fint neeej desverre så er jeg nok ikke en heldig eier av noen sko fra han men en vakker dag så skal jeg nok bli en stolt eier av opptil mange mange par han sine sko!
FruN Skrevet 15. januar 2012 #2003 Skrevet 15. januar 2012 Jeg skulle ønske de ikke var så høye... Får så vondt i beina, og ikke "trenger" jeg bli såpass mye høyere..
Gjest NozMonster Skrevet 15. januar 2012 #2004 Skrevet 15. januar 2012 Jeg skulle ønske de ikke var så høye... Får så vondt i beina, og ikke "trenger" jeg bli såpass mye høyere.. høyden på helen?
Gjest Surrehodet Skrevet 15. januar 2012 #2005 Skrevet 15. januar 2012 HERRE JESUS MARIA!!! Tråden ble ikke delt, jeg opprettet en ny tråd fordi det var surmuling om at vi fjaset i den andre tråden. Men det betyr ikke at uinteressante fakta ikke er velkomne her. Det står jo tilogmed Fjas som kanskje er litt uinteressant i tittelen. Jeg syntes at dette bare blir tullete og tar natta. 1
Gjest HuskyPusky Skrevet 15. januar 2012 #2006 Skrevet 15. januar 2012 nei nei nei nei nei.... Becky Bloomwood er jo engelsk, ikke amerikansk. Og hun jobber jo med finans, ikke med hagearbeid.... Teit film!
FruN Skrevet 15. januar 2012 #2008 Skrevet 15. januar 2012 nei nei nei nei nei.... Becky Bloomwood er jo engelsk, ikke amerikansk. Og hun jobber jo med finans, ikke med hagearbeid.... Teit film! Sett Shopoholiker-filmen? Jeg kan være glad jeg har styrt unna mao?
Kosemose Skrevet 15. januar 2012 #2009 Skrevet 15. januar 2012 Tråden er ryddet for spekulasjoner, ekle kommentarer og diskusjoner rundt enkeltbrukere Kosemose, mod
Gjest odisi73 Skrevet 15. januar 2012 #2010 Skrevet 15. januar 2012 Hei ingen som vil fjase Det har i grunnen vært litt stilt i dag til å være søndag
Gjest NozMonster Skrevet 15. januar 2012 #2011 Skrevet 15. januar 2012 jøss... disse spekuasjonene fikk ikke jeg med meg... hva skjedde?
Gjest Surrehodet Skrevet 15. januar 2012 #2012 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Ingen spekulasjoner, De eneste som ble uthengt var HerreJesusMaria!!! Var mitt innlegg som ble slettet og jeg har sendt PM til Mod. for å få begrunnelse. Kjenner at jeg er lei hele KG,. Odisi, Rofl, Mynona, Gia, Rumle og Hanee har dere Facebook? Jeg vil jo gjerne fortsette å ha kontakt med dere søtinger Endret 15. januar 2012 av Surrehodet 1
Gjest odisi73 Skrevet 15. januar 2012 #2013 Skrevet 15. januar 2012 Blir litt forvirra av alt dette her jeg,vet ikke helt hva jeg skal fjase om
Gjest LightBulb Skrevet 15. januar 2012 #2014 Skrevet 15. januar 2012 Ingen spekulasjoner, De eneste som ble uthengt var HerreJesusMaria!!! Var mitt innlegg som ble slettet og jeg har sendt PM til Mod. for å få begrunnelse. Kjenner at jeg er lei hele KG,. Odisi, Rofl, Mynona, Gia, Rumle og Hanee har dere Facebook? Jeg vil jo gjerne fortsette å ha kontakt med dere søtinger Skjønner ikke hvorfor ditt innlegg bli slettet. Du hengte jo ikke ut noen..?
Gjest Surrehodet Skrevet 15. januar 2012 #2015 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Skjønner ikke hvorfor ditt innlegg bli slettet. Du hengte jo ikke ut noen..? Jeg antar noen følte seg "truffet" og rapporterte. Likte overhode ikke ordlyden i mods innlegg. Når var det en ekkel kommentar der? Endret 15. januar 2012 av Surrehodet
Gjest HuskyPusky Skrevet 15. januar 2012 #2016 Skrevet 15. januar 2012 Skjønner ikke hvorfor ditt innlegg bli slettet. Du hengte jo ikke ut noen..? Nå tror jeg at jeg også har gått glipp av noe her Shopaholicfilmen ja FruN.
Gjest HuskyPusky Skrevet 15. januar 2012 #2017 Skrevet 15. januar 2012 Og jeg kan forresten skjønne at ting skal bli moderert bort når enkelte kaller andre brukere dumme og uthever i det vide og brede hvor uinteressante de er (nå vet jeg ikke om dette er moderert bort, for jeg har ikke bladd så langt tilbake), men jeg har da virkelig ikke fått med meg at du Surrehodet noen gang har sagt noen ekle kommentarer eller i det hele tatt noe som kan passe inn i en slik bane!!
Gjest LightBulb Skrevet 15. januar 2012 #2018 Skrevet 15. januar 2012 Jeg antar noen følte seg "truffet" og rapporterte. Hva vet vel jeg. Svar på hvorfor det ble slettet får jeg nok aldri. Har sett andre som har irritert seg over Mod her inne på KG, men aldri skjønt hvorfor. Men om det er slik Mod opptrer ovenfor enkelte brukere så skjønner jeg mer nå. Likte overhode ikke ordlyden i mods innlegg. Når var det en ekkel kommentar der? Det fantes ikke noe ekkelt eller noen form for uthenging i ditt innlegg, så jeg skjønner ingenting..
Kosemose Skrevet 15. januar 2012 #2019 Skrevet 15. januar 2012 Jeg antar noen følte seg "truffet" og rapporterte. Hva vet vel jeg. Svar på hvorfor det ble slettet får jeg nok aldri. Har sett andre som har irritert seg over Mod her inne på KG, men aldri skjønt hvorfor. Men om det er slik Mod opptrer ovenfor enkelte brukere så skjønner jeg mer nå. Likte overhode ikke ordlyden i mods innlegg. Når var det en ekkel kommentar der? Jeg har da svart deg på PM? Hvis det er andre som har behov for å diskutere ryddingen i tråden er dere velkommen til å lage en egen tråd på ris og ros, eller sende meg en PM. Kosemose, mod
Gjest Surrehodet Skrevet 15. januar 2012 #2020 Skrevet 15. januar 2012 Jeg har da svart deg på PM? Hvis det er andre som har behov for å diskutere ryddingen i tråden er dere velkommen til å lage en egen tråd på ris og ros, eller sende meg en PM. Kosemose, mod Jeg svarte deg i PM mens du skrev dette innlegget. Og skal nå pent og pyntelig redigere bort usympatiske ytringer i min post. Ha en trivelig kveld.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå