Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Gjest HuskyPusky
Skrevet

påtide å stkke inn på wordfeuden å se om det er noen bokstaver som ligger klare for meg :tommelopp:

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

hehehe...kanskje vi skulle tatt ett bilde hver av kolleksjonene våre

og lastet de opp Noz.... :fnise:

Tror at akkurat det med sko er mer kvinners sin provins enn menn....

Du har ikke noen av Christian Loboutin enda da?

heheeee, jaaa det hadde vært fjasete og fint :jepp:

neeej :sukk: desverre så er jeg nok ikke en heldig eier av noen sko fra han :sukk: men en vakker dag så skal jeg nok bli en stolt eier av opptil mange mange par han sine sko!

Skrevet

Jeg skulle ønske de ikke var så høye... Får så vondt i beina, og ikke "trenger" jeg bli såpass mye høyere..

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg skulle ønske de ikke var så høye... Får så vondt i beina, og ikke "trenger" jeg bli såpass mye høyere..

høyden på helen?

Gjest Surrehodet
Skrevet

HERRE JESUS MARIA!!!

Tråden ble ikke delt, jeg opprettet en ny tråd fordi det var surmuling om at vi fjaset i den andre tråden.

Men det betyr ikke at uinteressante fakta ikke er velkomne her. Det står jo tilogmed Fjas som kanskje er litt uinteressant i tittelen.

Jeg syntes at dette bare blir tullete og tar natta. :sovne:

• Liker 1
Gjest HuskyPusky
Skrevet

nei nei nei nei nei.... Becky Bloomwood er jo engelsk, ikke amerikansk. Og hun jobber jo med finans, ikke med hagearbeid....

Teit film!

Skrevet

nei nei nei nei nei.... Becky Bloomwood er jo engelsk, ikke amerikansk. Og hun jobber jo med finans, ikke med hagearbeid....

Teit film!

Sett Shopoholiker-filmen? Jeg kan være glad jeg har styrt unna mao?

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ekle kommentarer og diskusjoner rundt enkeltbrukere

Kosemose, mod

Gjest odisi73
Skrevet

Hei :goodbye: ingen som vil fjase :popcorn:

Det har i grunnen vært litt stilt i dag til å være søndag :jepp:

Gjest NozMonster
Skrevet

jøss... disse spekuasjonene fikk ikke jeg med meg... hva skjedde? :klo:

Gjest Surrehodet
Skrevet (endret)

Ingen spekulasjoner, De eneste som ble uthengt var HerreJesusMaria!!!

Var mitt innlegg som ble slettet og jeg har sendt PM til Mod. for å få begrunnelse.

Kjenner at jeg er lei hele KG,.

Odisi, Rofl, Mynona, Gia, Rumle og Hanee har dere Facebook?

Jeg vil jo gjerne fortsette å ha kontakt med dere søtinger :rodmer:

Endret av Surrehodet
  • Liker 1
Gjest odisi73
Skrevet

Blir litt forvirra av alt dette her jeg,vet ikke helt hva jeg skal fjase om :popcorn:

Gjest LightBulb
Skrevet

Ingen spekulasjoner, De eneste som ble uthengt var HerreJesusMaria!!!

Var mitt innlegg som ble slettet og jeg har sendt PM til Mod. for å få begrunnelse.

Kjenner at jeg er lei hele KG,.

Odisi, Rofl, Mynona, Gia, Rumle og Hanee har dere Facebook?

Jeg vil jo gjerne fortsette å ha kontakt med dere søtinger :rodmer:

Skjønner ikke hvorfor ditt innlegg bli slettet. Du hengte jo ikke ut noen..? :klo:

Gjest Surrehodet
Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor ditt innlegg bli slettet. Du hengte jo ikke ut noen..? :klo:

Jeg antar noen følte seg "truffet" og rapporterte.

Likte overhode ikke ordlyden i mods innlegg. Når var det en ekkel kommentar der? :tristbla:

Endret av Surrehodet
Gjest HuskyPusky
Skrevet

Nå tror jeg at jeg også har gått glipp av noe her :klo:

Shopaholicfilmen ja FruN.

Gjest HuskyPusky
Skrevet

Og jeg kan forresten skjønne at ting skal bli moderert bort når enkelte kaller andre brukere dumme og uthever i det vide og brede hvor uinteressante de er (nå vet jeg ikke om dette er moderert bort, for jeg har ikke bladd så langt tilbake), men jeg har da virkelig ikke fått med meg at du Surrehodet noen gang har sagt noen ekle kommentarer eller i det hele tatt noe som kan passe inn i en slik bane!!

Gjest LightBulb
Skrevet

Jeg antar noen følte seg "truffet" og rapporterte. Hva vet vel jeg. Svar på hvorfor det ble slettet får jeg nok aldri. Har sett andre som har irritert seg over Mod her inne på KG, men aldri skjønt hvorfor. Men om det er slik Mod opptrer ovenfor enkelte brukere så skjønner jeg mer nå.

Likte overhode ikke ordlyden i mods innlegg. Når var det en ekkel kommentar der? :tristbla:

Det fantes ikke noe ekkelt eller noen form for uthenging i ditt innlegg, så jeg skjønner ingenting..

Skrevet

Jeg antar noen følte seg "truffet" og rapporterte. Hva vet vel jeg. Svar på hvorfor det ble slettet får jeg nok aldri. Har sett andre som har irritert seg over Mod her inne på KG, men aldri skjønt hvorfor. Men om det er slik Mod opptrer ovenfor enkelte brukere så skjønner jeg mer nå.

Jeg har da svart deg på PM?

Hvis det er andre som har behov for å diskutere ryddingen i tråden er dere velkommen til å lage en egen tråd på ris og ros, eller sende meg en PM.

Kosemose, mod

Gjest Surrehodet
Skrevet

Jeg har da svart deg på PM?

Hvis det er andre som har behov for å diskutere ryddingen i tråden er dere velkommen til å lage en egen tråd på ris og ros, eller sende meg en PM.

Kosemose, mod

Jeg svarte deg i PM mens du skrev dette innlegget.

:jepp: Og skal nå pent og pyntelig redigere bort usympatiske ytringer i min post.

Ha en trivelig kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...