Gjest NozMonster Skrevet 15. januar 2012 #1981 Skrevet 15. januar 2012 Noz!!!!!! du er så søt du rumle!
Gjest HuskyPusky Skrevet 15. januar 2012 #1982 Skrevet 15. januar 2012 nå er jeg hundevakt! Huskyene er ute i hundegården og her inne har jeg en harehund.
Gjest Skitten pique Skrevet 15. januar 2012 #1983 Skrevet 15. januar 2012 oii...jeg har 9 par converse sko jeg i alle mulig farger og mønstre, og mange støvletter i alle høyder fra ankelstøvletter til lårhøye. tipper rundt 60 par Akkurat nå, har jeg to par sko som jeg kan bruke.
Gjest Hannee Skrevet 15. januar 2012 #1984 Skrevet 15. januar 2012 nå er jeg hundevakt! Huskyene er ute i hundegården og her inne har jeg en harehund. Oi! Hvordan ser den ut?
Gjest EryMax Skrevet 15. januar 2012 #1985 Skrevet 15. januar 2012 Ja, jeg ser det poenget. Men jeg synes at man skal kunne fjase med veldig masse her inne. Også fjas som er uinteressant. Uinteressant det er en egen tråd for det. Der kan han skrive så mye uinteressante greier han vil. Vi flyttet fra den tråden, kun fordi vår skravling "ødela tråden" Da kan ikke Corto forlange å komme å ødelegge denne, når vi har gjort sånn som vi fikk beskjed om
Gjest HuskyPusky Skrevet 15. januar 2012 #1986 Skrevet 15. januar 2012 Litt sånn som denne, bare litt mere omfangsrik... (hun er på slankekur stakkars).
Gjest Hannee Skrevet 15. januar 2012 #1987 Skrevet 15. januar 2012 Uinteressant det er en egen tråd for det. Der kan han skrive så mye uinteressante greier han vil. Vi flyttet fra den tråden, kun fordi vår skravling "ødela tråden" Da kan ikke Corto forlange å komme å ødelegge denne, når vi har gjort sånn som vi fikk beskjed om Jeg skjønner det virkelig ikke. Vår skravlig er jo uinteressant. Cortos faktaer er uinteressant. Fjas er uinteressant. Hva er problemet? Jeg synes ikke at han ødelegger tråden med å komme med informasjon som er verdt å tilegne seg.
Gjest Hannee Skrevet 15. januar 2012 #1988 Skrevet 15. januar 2012 Litt sånn som denne, bare litt mere omfangsrik... (hun er på slankekur stakkars). Ååååååh! Jeg misunner deg veldig veldig altså. Så skjønn
Gjest HuskyPusky Skrevet 15. januar 2012 #1989 Skrevet 15. januar 2012 Jeg har såååå lyst på godteri... også har jeg veldig lyst til å se den chickfilmen som går i midten på fem i kveld, fordi jeg pleier å lese den boka hver gang jeg er syk.... (kall det gjerne min guilty pleasure)... Og da har jeg veldig lyst til å ha godteri til den filmen... Hmm.. lurer på om det nærmeste jeg kommer er gulrot... også tror jeg kanskje jeg har en halv rømmeboks i kjøleskapet og en dippose i skapet...
Jellybean78 Skrevet 15. januar 2012 #1990 Skrevet 15. januar 2012 oii...jeg har 9 par converse sko jeg i alle mulig farger og mønstre, og mange støvletter i alle høyder fra ankelstøvletter til lårhøye. tipper rundt 60 par hehehe...kanskje vi skulle tatt ett bilde hver av kolleksjonene våre og lastet de opp Noz.... Tror at akkurat det med sko er mer kvinners sin provins enn menn.... Du har ikke noen av Christian Loboutin enda da?
Gjest EryMax Skrevet 15. januar 2012 #1991 Skrevet 15. januar 2012 Jeg synes at hvis du skal komme med kjedelige fakta, så hold deg i fortell noe uinteressant. Nå har vi prøvd å få en fin tråd, men så kommer det noen å blir sur fordi vi fortalte dette med den andre tråden. Send heller en IM til Corto om du vil høre faktaen hans, lag dere en egen tråd med uinteressante fakta
Gjest HuskyPusky Skrevet 15. januar 2012 #1992 Skrevet 15. januar 2012 Ååååååh! Jeg misunner deg veldig veldig altså. Så skjønn Hu er veldig skjønn ja:) men hun er her bare en drøy times tid mens mamman og pappan hennes (svigerfar på gjennomreise) er ute å spiser middag.
Gjest Hannee Skrevet 15. januar 2012 #1993 Skrevet 15. januar 2012 Jeg har såååå lyst på godteri... også har jeg veldig lyst til å se den chickfilmen som går i midten på fem i kveld, fordi jeg pleier å lese den boka hver gang jeg er syk.... (kall det gjerne min guilty pleasure)... Og da har jeg veldig lyst til å ha godteri til den filmen... Hmm.. lurer på om det nærmeste jeg kommer er gulrot... også tror jeg kanskje jeg har en halv rømmeboks i kjøleskapet og en dippose i skapet... Jeg vil også ha godteri. Har ingenting i hus, har gulrot, men tåler ikke rå, må koke den. Og jeg tror ikke det er så godt å dippe kokt gulrot i rømme, uten noen dippblanding.
Jellybean78 Skrevet 15. januar 2012 #1994 Skrevet 15. januar 2012 Akkurat nå, har jeg to par sko som jeg kan bruke. bra vi er flere...
Gjest Hannee Skrevet 15. januar 2012 #1995 Skrevet 15. januar 2012 Jeg synes at hvis du skal komme med kjedelige fakta, så hold deg i fortell noe uinteressant. Nå har vi prøvd å få en fin tråd, men så kommer det noen å blir sur fordi vi fortalte dette med den andre tråden. Send heller en IM til Corto om du vil høre faktaen hans, lag dere en egen tråd med uinteressante fakta Ok, den er grei. Men når jeg forteller om hva jeg har gjort i dag. Noe flere gjør her inne, så er jo det uinteressant fakta. Så det går jo i grunn ut på det samme? Men ja, jeg skal ikke ta det opp mer. Vil ha det koselig her jeg og. Men poenget mitt er at fjas er fjas, og fakta er også fjas.
Gjest Hannee Skrevet 15. januar 2012 #1996 Skrevet 15. januar 2012 Hu er veldig skjønn ja:) men hun er her bare en drøy times tid mens mamman og pappan hennes (svigerfar på gjennomreise) er ute å spiser middag. Da må du kose deg med henne så mye du kan
Gjest HuskyPusky Skrevet 15. januar 2012 #1997 Skrevet 15. januar 2012 rå gulrot + rømme... hehehe nam :gjeiper:
Gjest EryMax Skrevet 15. januar 2012 #1998 Skrevet 15. januar 2012 Rømme er ikke godt, men gulrot er nam
Gjest HuskyPusky Skrevet 15. januar 2012 #1999 Skrevet 15. januar 2012 Jeg vil nå ikke akkurat si at jeg er noe mer interessant en corto altså.... Betyr det at jeg og må ut av tråden?
Gjest Hannee Skrevet 15. januar 2012 #2000 Skrevet 15. januar 2012 Ha en god kveld alle sammen. Skal ut å gå tur i måneskinnet med mannen. Hvem vet? Kanskje vi snakker om myndighetsalder rundt om kring i verden, og om når kvinner fikk stemmerett? Kanskje vi derfra vil snakke om ungdommen nå til dags og likestilling? Tror det blir en bra tur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå