Jellybean78 Skrevet 15. januar 2012 #1901 Skrevet 15. januar 2012 Deet var ikke meningen.. hihihi...Go girl,go!!!
Gjest LightBulb Skrevet 15. januar 2012 #1902 Skrevet 15. januar 2012 Nei, dette gidder jeg ikke. Denne tråden skulle være åpen for alt og alle.
Mynona Skrevet 15. januar 2012 #1903 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Sorry - det var ikke meningen å kaste ut corto - jeg stikker så han han bli. Bye bye! Endret 15. januar 2012 av Mynona-83
Gjest LightBulb Skrevet 15. januar 2012 #1905 Skrevet 15. januar 2012 Dette blir for dumt! Folk må da tåle litt mer enn som så. Det er ikke snakk om at den eller den skal gå. Men vi var enig om at vi var ferdig med kranglingen og at vi heller skulle ignorere innleggene vi ikke brydde oss om. 1
Jellybean78 Skrevet 15. januar 2012 #1906 Skrevet 15. januar 2012 Sorry - det var ikke meningen å kaste ut corto - jeg stikker så lan han bli. Bye bye! Jeg for en er faktisk enig i det du skrev tidligere,at det er 2 forskjellige formål med disse 2 trådene,ikke for å utestenge noen...men om du skal poste en spesifikk plass bør du rette deg litt etter de retningslinjer som er satt,ikke skrive hva som helst da....dette er jo noe som gjenspeiler seg overalt på KG forsåget....
Gjest odisi73 Skrevet 15. januar 2012 #1907 Skrevet 15. januar 2012 Har absolutt ingen tiltakslyst i dag Ikke har jeg begynnt på middagen,ikke har jeg laget noe til kaffen,men jeg sitter i sofaen med fyr i peisen og orker ikke reise meg opp her er det godt og varmt nå,så jeg tror jeg blir sittende en stund til
Mynona Skrevet 15. januar 2012 #1908 Skrevet 15. januar 2012 Dette blir for dumt! Folk må da tåle litt mer enn som så. Det er ikke snakk om at den eller den skal gå. Men vi var enig om at vi var ferdig med kranglingen og at vi heller skulle ignorere innleggene vi ikke brydde oss om. Jeg skulle heller ikke krangle, men når først de to trådene er delt, er det en grunn til det. Og jeg synes det var helt greit at Corto skulle være her - som jeg også påpekte. Men hver sin tråd har hvert sitt fomål. Jeg synes det er greit å kunne si fra også jeg da. Uten at folk skal blir sinna for alt. Men hvis det er tvangshyggelig man skal ha det her, så får det bare være.
Gjest LightBulb Skrevet 15. januar 2012 #1909 Skrevet 15. januar 2012 Jeg skulle heller ikke krangle, men når først de to trådene er delt, er det en grunn til det. Og jeg synes det var helt greit at Corto skulle være her - som jeg også påpekte. Men hver sin tråd har hvert sitt fomål. Jeg synes det er greit å kunne si fra også jeg da. Uten at folk skal blir sinna for alt. Men hvis det er tvangshyggelig man skal ha det her, så får det bare være. Det var ikke ment som et angrep på deg altså, Mynona. Jeg er bare lei av at det alltid må bli sure miner. Vi har jo erfaring med at det ikke er greit å si i fra. Det får vel bare være. Jeg gidder ikke dette, og trekker meg stille og rolig ut herfra. Jeg håper stemningen blir bedre for dere som fremdeles er her
Gjest Skitten pique Skrevet 15. januar 2012 #1910 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Det var ikke ment som et angrep på deg altså, Mynona. Jeg er bare lei av at det alltid må bli sure miner. Vi har jo erfaring med at det ikke er greit å si i fra. Det får vel bare være. Jeg gidder ikke dette, og trekker meg stille og rolig ut herfra. Jeg håper stemningen blir bedre for dere som fremdeles er her Du kommer vel tilbake når den er bedre? Endret 15. januar 2012 av Skitten pique
Gjest NozMonster Skrevet 15. januar 2012 #1911 Skrevet 15. januar 2012 Hmmmm....har ca.25 stk. bukser selv,og ca. 60 stk. skjorter De fleste er relativt dyre også,pluss jeg bruker sjelden de fineste fordi jeg er sparer de til høvelige anledninger...dvs.7-8 ganger i året A man for all seasons/occasions ladies har bare 3 bukser jeg sko derimot.... har så mange at jeg må plassere noen i klesskapet mitt på pikerommet hjemme hos mammru.... 60 skjorter ja.... det kan man si at er en del!
Gjest LightBulb Skrevet 15. januar 2012 #1912 Skrevet 15. januar 2012 Du kommer vel tilbake når den er bedre? Kanskje, vi får se
Gjest Skitten pique Skrevet 15. januar 2012 #1913 Skrevet 15. januar 2012 Kanskje, vi får se skal vi gå til den gamle?
Gjest LightBulb Skrevet 15. januar 2012 #1915 Skrevet 15. januar 2012 skal vi gå til den gamle? Jeg er der jeg
Gjest EryMax Skrevet 15. januar 2012 #1917 Skrevet 15. januar 2012 Hva skjer nå? noen give me a update. Jeg sovnet foran PCen igjen
Gjest odisi73 Skrevet 15. januar 2012 #1918 Skrevet 15. januar 2012 Det er en skambra sang det der Rofl
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå