Gjest HuskyPusky Skrevet 15. januar 2012 #1801 Skrevet 15. januar 2012 (endret) *Prøver selv å legge ut et av bildene til pesdonym* Det er noen småfeil med kodene. Her f.eks står det http:// to ganger, da funker ikke koden. Med en gang jeg tok bort den ene http:// funket den. Endret 15. januar 2012 av HuskyPusky
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1802 Skrevet 15. januar 2012 *Prøver selv å legge ut et av bildene til pesdonym* Ja, der ser du. Man må altså kunne programmere for å få dette til ,så man kan tyde kodene skjønner jeg, og kunne lese hva som ikke skal være med, når man limer dem inn igjen i mellom image-taggene. Jeg har ikke tenkt å lære meg programmering, så da får andre drive med sånt.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1803 Skrevet 15. januar 2012 Det er noen småfeil med kodene. Her f.eks står det http:// to ganger, da funker ikke koden. Med en gang jeg tok det bort funket den. Jeg har redigert dette flere ganger i forskjellige varianter, og jeg fikk det altså ikke til å funke.
Gjest NozMonster Skrevet 15. januar 2012 #1804 Skrevet 15. januar 2012 hjeeeeeeeeeeeelp!!! noz trenger desperat hjelp her! for et halvt år siden så jeg en død mus i den oransje pappinsamlingsgreia mi, inne i boden... også nå har jeg nemlig oppdaget i de siste 3-4-5 dagene at det har ligget heeelt firkantet- perfekt skjært- biter av skumgummi på stuegulvet mitt.... men jeg har bare tenkt at det er sikkert jeg som har skjært opp sofaen min med en glidlås ellernoe. men nå plukket jeg opp bitene, og det var en del hår/pels på bitene :omg: :haar: og det luktet skikkelig mus av dem ( hahaaaa- det hørtes koffort ut ) hva skal jeg gjøre??? skal jeg bare bære ut sofaen eller???? kaste den? jeg tørr ikke ta opp putene, for tenk om det bare strømmer ut små bebymus???
Gjest HuskyPusky Skrevet 15. januar 2012 #1805 Skrevet 15. januar 2012 Ja, der ser du. Man må altså kunne programmere for å få dette til ,så man kan tyde kodene skjønner jeg, og kunne lese hva som ikke skal være med, når man limer dem inn igjen i mellom image-taggene. Jeg har ikke tenkt å lære meg programmering, så da får andre drive med sånt. Teite greier! Får heller laste opp bildene som vedlegg
Gjest HuskyPusky Skrevet 15. januar 2012 #1806 Skrevet 15. januar 2012 hjeeeeeeeeeeeelp!!! noz trenger desperat hjelp her! for et halvt år siden så jeg en død mus i den oransje pappinsamlingsgreia mi, inne i boden... også nå har jeg nemlig oppdaget i de siste 3-4-5 dagene at det har ligget heeelt firkantet- perfekt skjært- biter av skumgummi på stuegulvet mitt.... men jeg har bare tenkt at det er sikkert jeg som har skjært opp sofaen min med en glidlås ellernoe. men nå plukket jeg opp bitene, og det var en del hår/pels på bitene :omg: :haar: og det luktet skikkelig mus av dem ( hahaaaa- det hørtes koffort ut ) hva skal jeg gjøre??? skal jeg bare bære ut sofaen eller???? kaste den? jeg tørr ikke ta opp putene, for tenk om det bare strømmer ut små bebymus??? Du må låne en katt!!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1807 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Teite greier! Får heller laste opp bildene som vedlegg Jeg har ikke snøring på det heller. Endret 15. januar 2012 av PseudonymBruker
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1808 Skrevet 15. januar 2012 hjeeeeeeeeeeeelp!!! noz trenger desperat hjelp her! for et halvt år siden så jeg en død mus i den oransje pappinsamlingsgreia mi, inne i boden... også nå har jeg nemlig oppdaget i de siste 3-4-5 dagene at det har ligget heeelt firkantet- perfekt skjært- biter av skumgummi på stuegulvet mitt.... men jeg har bare tenkt at det er sikkert jeg som har skjært opp sofaen min med en glidlås ellernoe. men nå plukket jeg opp bitene, og det var en del hår/pels på bitene :omg: :haar: og det luktet skikkelig mus av dem ( hahaaaa- det hørtes koffort ut ) hva skal jeg gjøre??? skal jeg bare bære ut sofaen eller???? kaste den? jeg tørr ikke ta opp putene, for tenk om det bare strømmer ut små bebymus??? Skadedyrutrydder, feller og lån av katt. (Der det er ei mus, er det 10 andre du ikke har sett ennå...)
Mynona Skrevet 15. januar 2012 #1809 Skrevet 15. januar 2012 hjeeeeeeeeeeeelp!!! noz trenger desperat hjelp her! for et halvt år siden så jeg en død mus i den oransje pappinsamlingsgreia mi, inne i boden... også nå har jeg nemlig oppdaget i de siste 3-4-5 dagene at det har ligget heeelt firkantet- perfekt skjært- biter av skumgummi på stuegulvet mitt.... men jeg har bare tenkt at det er sikkert jeg som har skjært opp sofaen min med en glidlås ellernoe. men nå plukket jeg opp bitene, og det var en del hår/pels på bitene :omg: :haar: og det luktet skikkelig mus av dem ( hahaaaa- det hørtes koffort ut ) hva skal jeg gjøre??? skal jeg bare bære ut sofaen eller???? kaste den? jeg tørr ikke ta opp putene, for tenk om det bare strømmer ut små bebymus??? Det du trenger er en tøff mann og en katt :gjeiper: Venninnen min har mus hos seg også, og hun sa i går "jeg trenger en mann som liker mus" :skratte: :skratte: Vi ga beskjed om at det nok ikke er så vanskelig å få tak i
Gjest NozMonster Skrevet 15. januar 2012 #1810 Skrevet 15. januar 2012 Du må låne en katt!! de jeg bor hos har forsåvet et stykk katt men... kanskje jeg bare skal kindnappe den en dag! jeg tørr ikke si fra til dem at jeg har mus inneeeeee... vil lissom ikke være til bry og sånt! jeg kommer ikke til å få sove lenger jaffal
Gjest Skitten pique Skrevet 15. januar 2012 #1811 Skrevet 15. januar 2012 Kanskje dere må bekjempe mus med mus? Eller for å bekjempe en mus, så må dere tenke som en mus? De sier alltid sånt i filmer. Helgen er snart over
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1812 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Never say die. Nei, dette funker ikke. Sorry, Husky, men du gjør tydeligvis noe annet enn det du sier du gjør. Endret 15. januar 2012 av PseudonymBruker
Gjest Skitten pique Skrevet 15. januar 2012 #1813 Skrevet 15. januar 2012 En kompis av meg har fått rotter forresten. Du hører de skrape bak veggen, skikkelig skummelt altså.
Mynona Skrevet 15. januar 2012 #1814 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Never say die. Nei, dette funker ikke. Uten at jeg er så god på sånne koder og sånn, ser det ut som du har prøvd å slå saammen to koder. Du har [ img] og http:... to ganger i begynnelsen.. [ img] betyr bilde start og [ /img] betyr bilde stopp, så hvis du setter linken mellom de to skal det funke.. Endret 15. januar 2012 av Mynona-83
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1815 Skrevet 15. januar 2012 En kompis av meg har fått rotter forresten. Du hører de skrape bak veggen, skikkelig skummelt altså. Rotter er noe skikkelig svineri. Da vil jeg faktisk heller ha mus.
Gjest NozMonster Skrevet 15. januar 2012 #1816 Skrevet 15. januar 2012 Kanskje dere må bekjempe mus med mus? Eller for å bekjempe en mus, så må dere tenke som en mus? De sier alltid sånt i filmer. Helgen er snart over tenke som en mus faktisk.... hvordan i alle dager tenker en mus?
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1817 Skrevet 15. januar 2012 Uten at jeg er så god på sånne koder og sånn, ser det ut som du har prøvd å slå saammen to koder. Jeg har kopiert den direkte og limt den inn slik de sa de gjør det. Men de er nødt til å gjøre noe annet enn det de forklarer. Nå så jeg på eksempelet til Husky, på koden som var brukt, og gjentok det samme, uten resultat. Idunno whats wrong.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1818 Skrevet 15. januar 2012 (endret) tenke som en mus faktisk.... hvordan i alle dager tenker en mus? "Hvor kan jeg bevege meg usett? Hvor er det åpninger mellom rom? Hvor lukter det mat? Hvor kan man sove uten å bli overfalt?" Sånn tenker nok ei mus.. Og på de stedene legger man ut gift, setter opp feller, tetter hull og fjerner matvarer. Endret 15. januar 2012 av PseudonymBruker
Mynona Skrevet 15. januar 2012 #1819 Skrevet 15. januar 2012 Jeg har ikke lest forklaringene dems, men jeg gjør det på denne måten: Finner et bilde jeg vil lime inn. Drar bildet over i ny fane. Kopierer linken. Skriver [ img] [ /img] (- men uten mellomrommene), limer inn linken mellom de to. Vips! Bilde på KG!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1820 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Jeg har ikke lest forklaringene dems, men jeg gjør det på denne måten: Finner et bilde jeg vil lime inn. Drar bildet over i ny fane. Kopierer linken. Skriver [ img][ /img] (- men uten mellomrommene), limer inn linken mellom de to. Vips! Bilde på KG! Ooki... [ img]http://www.picgifs.com/smileys/dogs/1542/smileys-dogs-780771/[ /img] Eh, nooo... Ikke denne gangen heller. Sorry. Skal vi seee.. Nei. Endret 15. januar 2012 av PseudonymBruker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå