Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du må passe på å ikke drikke så mye at du får alkoholdemens Nozzingen.

Videoannonse
Annonse
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Kast over noen?

Tenkte bare jeg skulle skrelle den først. :)

[Kaster appelsin til Hannee]

Skrevet

God morgen!

Sovet godt?

Skrevet

Tenkte bare jeg skulle skrelle den først. :)

[Kaster appelsin til Hannee]

Tusen takk :) Kjekt å få ferdig skrella, synes det er litt vanskelig.

Gjest PseudonymBruker
Skrevet (endret)

God morgen!

Sovet godt?

Sovet?

Hvem, jeg?

Nei, han derre Blund. Jon altså. Han er tydeligvis på ferie eller noe. For jeg har ikke sett noe til han på lenge... :frown:

Endret av PseudonymBruker
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Tusen takk :) Kjekt å få ferdig skrella, synes det er litt vanskelig.

Bare hyggelig.

Si fra hvis du trenger noe serviett, eller sånn også.

Skrevet

Datra til fetteren min elsker å skrelle klementiner :fnise: hun er 1,5 år og liker ikke klementiner selv, men hun skreller de konstant og forer sin far med de. :fnise:

Kanskje du vil låne henne Hannee?

Gjest Surrehodet
Skrevet

NOZZE, jeg vil på fylla med deg. Jeg ser for meg at vi to kan ha det ustyrtelig morsomt sammen. Bortsett fra at jeg før eller siden får meg en smell fordi jeg gjør så mye rare ting :sjenert:

Hmmm når jeg tenker meg om så er det verste jeg har gjort i år å stjele noen biter av baguetten til han foran meg i køen. Han tok det heldigvis med et smil.

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

hun er 1,5 år og liker ikke klementiner selv, men hun skreller de konstant og forer sin far med de. :fnise:

:fnise:

Gjest Surrehodet
Skrevet

Sovet?

Hvem, jeg?

Nei, han derre Blund. Jon altså. Han er tydeligvis på ferie eller noe. For jeg har ikke sett noe til han på lenge... :frown:

Jeg og Jonnien har kost oss inatt :lur: Ikke rart han ikke kom til deg da :fnise:

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Hmmm når jeg tenker meg om så er det verste jeg har gjort i år å stjele noen biter av baguetten til han foran meg i køen. Han tok det heldigvis med et smil.

:skratte:

Syns jeg ser deg. :fnise:

Skrevet

Datra til fetteren min elsker å skrelle klementiner :fnise: hun er 1,5 år og liker ikke klementiner selv, men hun skreller de konstant og forer sin far med de. :fnise:

Kanskje du vil låne henne Hannee?

Hihi! Det hadde virkelig vært noe altså!

Og jeg har tørkerull Pseudo :)

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Jeg og Jonnien har kost oss inatt :lur: Ikke rart han ikke kom til deg da :fnise:

:sjokkbla:

Hvah?!

Driver du og legger beslag på Jon Blund, så andre mennesker ikke får drysset søvnstøv i øynene?

:jolie:

Gjest Surrehodet
Skrevet

:sjokkbla:

Hvah?!

Driver du og legger beslag på Jon Blund, så andre mennesker ikke får drysset søvnstøv i øynene?

:jolie:

Jeg digger skjegget hans, og hatten- så sorry mates, jeg deler han minst mulig :fnise:

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Jeg digger skjegget hans, og hatten- så sorry mates, jeg deler han minst mulig :fnise:

Så det er derfor jeg driver og suller rundt her på nettene... :natti:

:nei:

Gjest Surrehodet
Skrevet

Oi, er det en hund som er borte?

En vakker Husky, som forsvant sist Søndag i skogen.

Jeg vil tro at hun har funnet frem til folk og blitt kidnappet. Men hun kan jo ligge skadd i skogen.

Men for et engasjement flere som var med på organisert søk igår, og enda flere blir med idag.

Jeg tenker at om det var Boffen som forsvant hadde jeg satt så uendelig stor pris på at folk hjalp til å lete, at jammen skal jeg bli med.

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

En vakker Husky, som forsvant sist Søndag i skogen.

Jeg vil tro at hun har funnet frem til folk og blitt kidnappet. Men hun kan jo ligge skadd i skogen.

Men for et engasjement flere som var med på organisert søk igår, og enda flere blir med idag.

Jeg tenker at om det var Boffen som forsvant hadde jeg satt så uendelig stor pris på at folk hjalp til å lete, at jammen skal jeg bli med.

Jamen, da håper jeg at de/dere finner henne. :tristbla:

Mye mulig at noen rett og slett har tatt henne med seg hjem, ja.

Får nesten i alle tilfeller håpe at det er grunnen. Man ønsker jo ikke å finne en skadet hund..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...