Rofl Skrevet 15. januar 2012 #1721 Skrevet 15. januar 2012 Dobbelkokking! Det er jeg for! Dessuden har jeg drømt at vi lavet mad sammen. Spennende. Lurte på hva og hvem vi lagde for. Men dere får skravle videre. Må seriøst komme meg i seng nå før fyrstikkene som holder øyelokkene åpne knekker av vekten. Natti natt alle sammen.
Gjest EryMax Skrevet 15. januar 2012 #1722 Skrevet 15. januar 2012 FruN du kan få leddbånd med rødvinssaus til forrett
Gjest EryMax Skrevet 15. januar 2012 #1724 Skrevet 15. januar 2012 Jeg venter på at pitapizzaen min skal bli ferdig
Giacomo_P Skrevet 15. januar 2012 #1725 Skrevet 15. januar 2012 Dette skulde jeg gjerne ha sett! Mer av anatomisk end seksuell interesse, vel å merke! Å Å Å ÅÅ Å Å ÅÅ Å Å ÅHHHHH! En Pomeran!!!! Jeg dør av sødhed! Kan jet be om spesialbehandling til Lights middag, selv om jeg er gjest? Magen min liker ikke skalldyr, skjønner du... Selvsagt! Det er bare én skalldyrrett. Du får en liden steinbidfilet på stekt aubergine med urter i stedet!
FruN Skrevet 15. januar 2012 #1727 Skrevet 15. januar 2012 Selvsagt! Det er bare én skalldyrrett. Du får en liden steinbidfilet på stekt aubergine med urter i stedet! Aubergine har jeg faktisk ikke smakt før, så dette blir spennende!
Giacomo_P Skrevet 15. januar 2012 #1729 Skrevet 15. januar 2012 Aubergine har jeg faktisk ikke smakt før, så dette blir spennende! HAR DU IKKE SMAKT AUBERGINE???????.
FruN Skrevet 15. januar 2012 #1730 Skrevet 15. januar 2012 HAR DU IKKE SMAKT AUBERGINE???????. nei.......? Ikke som jeg vet om ihvertfall...
FruN Skrevet 15. januar 2012 #1733 Skrevet 15. januar 2012 Nå skal jeg ta med meg mannen og det tunge, trøtte hodet mitt i seng. God natt!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1736 Skrevet 15. januar 2012 Ya prodolzhayu prostie dvizheniya, Ty prodolzhaesh moi prodolzhen'ya Ya eto ti, a ti eto ya I ya povtoryayu, ya provtoryayu Hochesh' molchi, zhdi chto proidyot A hochesh' klyuchi, dva oborata. Hochesh' svoya, hochesh' chuzhaya, Hochesh' kak ya' I ya prodolzhayu' Prostye dvizheniya, ya prodolzhayu! Prostye dvizheniya, ya prodolzhayu! Prostye dvizheniya, ya prodolzhayu! Prostye dvizheniya, ya prodolzhayu! Prostye dvizheniya Prostye dvizheniya Prostye dvizheniya Prostye dvizheniya My prodolzhaem prostye dvizheniya, Unichtozhaem, kak porazhenie Gde-to nahodish', gde-to teryaesh' Ya povtoryayu, ty povtoryaesh' Eto lyubov' skachut pruzhinki, Zavtra lyuboi men'she snezhinki, Nado uspet' nevozrazhaya, Nado umet' zhit prodolzhaya, Prostye dvizheniya, ya prodolzhayu! Prostye dvizheniya, ya prodolzhayu! Prostye dvizheniya, ya prodolzhayu! Prostye dvizheniya, ya prodolzhayu! Prostye dvizheniya Prostye dvizheniya Prostye dvizheniya Prostye dvizheniya Ya prodolzhayu!!!
Giacomo_P Skrevet 15. januar 2012 #1737 Skrevet 15. januar 2012 Ya prodolzhayu prostie dvizheniya, Ty prodolzhaesh moi prodolzhen'ya ..... Chto ty gavarish, malchik moy?
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1738 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Chto ty gavarish, malchik moy? Det var bare noen filosofiske refleksjoner rundt denne tråden, og min deltagelse i den. (Også ble det så stille her... ) Men, så kom jeg på at det er jo egentlig ikke lov med innlegg som ikke er på norsk, på KG... Så hvis folk ønsker (modder og sånt) så kan jeg slette det... (PS. Jeg har det ikke fra megselv.Det er en sang. På russisk.) Endret 15. januar 2012 av PseudonymBruker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå