Gjest EryMax Skrevet 15. januar 2012 #1741 Skrevet 15. januar 2012 Denne sangen er kul, samme med spillet
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1742 Skrevet 15. januar 2012 Denne sangen er kul, samme med spillet (Hodet mitt er inne i en litt dypere tankegang for øyeblikket.)
Gjest EryMax Skrevet 15. januar 2012 #1743 Skrevet 15. januar 2012 Aubergine er ikke godt og laksepatee er for katter
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1744 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Endret 15. januar 2012 av PseudonymBruker
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1745 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Endret 15. januar 2012 av PseudonymBruker
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1746 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Nei, dette funka heller dårlig. Da tror jeg at jeg gir opp det prosjektet... Endret 15. januar 2012 av PseudonymBruker
Giacomo_P Skrevet 15. januar 2012 #1747 Skrevet 15. januar 2012 God morgen, syvsovere! Undertegnede er i lidt lettere sindsstemning end nattens rolle som dysterkvist, og sender sine bedste ønsker for søndagens udfoldelse til alle!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1748 Skrevet 15. januar 2012 God morgen, syvsovere! Undertegnede er i lidt lettere sindsstemning end nattens rolle som dysterkvist, og sender sine bedste ønsker for søndagens udfoldelse til alle! Hei og hopp igjen, ja. Jeg prøver å putte inn emotikon i kommentarfeltet.Med et heller begredelig resultat, som du sikkert ser... 1
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1749 Skrevet 15. januar 2012 (endret) Er marsipan noe som er egnet som frokost? Nom. Frokostmarsipan! Mumse... Ingen andre våkne på en søndag? Endret 15. januar 2012 av PseudonymBruker 2
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1750 Skrevet 15. januar 2012 Ingen andre våkne på en søndag?
Gjest Surrehodet Skrevet 15. januar 2012 #1751 Skrevet 15. januar 2012 JEG ER Bittelitt våken ialleall. Jeg hadde gledet meg slik til Lørdagskvelden, kjøpt inn digg og brus. Skulle kose meg med dårlig tv og snop. Men hva skjer........ Kroppen syntes snømåking på hyttetak var så hardt at den datt helt sammen Så jeg måtte legge meg tidlig og har sovet til nå. Den hytta var så full i snø at det jeg hadde håpet på skulle bli 1-2 timers effektiv måking endte opp i over 4 timer. Det var 3 lag med snø, det som lå underst var blitt is Men nå kan vi være trygg på at taket ikke raser med det første. 1
Gjest Surrehodet Skrevet 15. januar 2012 #1752 Skrevet 15. januar 2012 Jeg sitter å ser uti min lille hage. Her fra sofaen ser jeg rett i urtebedet. Korianderen har tatt vinterkåpen på, bladpersillen er fortsatt grønn, timianen er fornøyd ser det ut som. Og lavendelen har bredt seg ut over rullesteinen jeg har malt i Orange, Turkisblå, Limegrønn, Syrinlilla og Bringebærrosa. Jeg får nesten bittelitt sommerstemning jeg. Mangler bare og noen å tyve varmegrader. 1
Gjest Hannee Skrevet 15. januar 2012 #1753 Skrevet 15. januar 2012 JEG ER Bittelitt våken ialleall. Jeg hadde gledet meg slik til Lørdagskvelden, kjøpt inn digg og brus. Skulle kose meg med dårlig tv og snop. Men hva skjer........ Kroppen syntes snømåking på hyttetak var så hardt at den datt helt sammen Så jeg måtte legge meg tidlig og har sovet til nå. Den hytta var så full i snø at det jeg hadde håpet på skulle bli 1-2 timers effektiv måking endte opp i over 4 timer. Det var 3 lag med snø, det som lå underst var blitt is Men nå kan vi være trygg på at taket ikke raser med det første. DÆVEN!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1754 Skrevet 15. januar 2012 JEG ER Bittelitt våken ialleall. Jeg hadde gledet meg slik til Lørdagskvelden, kjøpt inn digg og brus. Skulle kose meg med dårlig tv og snop. Men hva skjer........ Kroppen syntes snømåking på hyttetak var så hardt at den datt helt sammen Så jeg måtte legge meg tidlig og har sovet til nå. Den hytta var så full i snø at det jeg hadde håpet på skulle bli 1-2 timers effektiv måking endte opp i over 4 timer. Det var 3 lag med snø, det som lå underst var blitt is Men nå kan vi være trygg på at taket ikke raser med det første. Oijsann. Der hadde det kommet snø, ja. Sterkt.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1755 Skrevet 15. januar 2012 Er folket intressert i litt...appelsin? 1
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1757 Skrevet 15. januar 2012 Jeg får nesten bittelitt sommerstemning jeg. Mangler bare og noen å tyve varmegrader. [blåser i din retning med hårføner.]
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1758 Skrevet 15. januar 2012 Ja, appelsin er alltids godt Jeg kjøpte nye i går.
Gjest NozMonster Skrevet 15. januar 2012 #1759 Skrevet 15. januar 2012 dakar surrehodet! kroppen din trengte tydeligvis en skikkelig god natt med søvn og reparering da vettu! men kan tenke meg at du er oppe og hopper igjen ganske greit idag haaaaaaaaaalloooo foresten alle sammen dere har skrevet 1000 innlegg siden jeg var her sist jo det kommer til å ta meg en halv uke å lese igjennom alt det... tror jeg bare gir opp jeg er sååååå syllefyyyyk idag! skal aldri aldri aldri aldri aldri drikke alkohyler igjen! men det sa jeg jo forje helg ogsåååå! dummeeee noooooz! hvorfor kan hun aldri lære????
Gjest PseudonymBruker Skrevet 15. januar 2012 #1760 Skrevet 15. januar 2012 dakar surrehodet! kroppen din trengte tydeligvis en skikkelig god natt med søvn og reparering da vettu! men kan tenke meg at du er oppe og hopper igjen ganske greit idag haaaaaaaaaalloooo foresten alle sammen dere har skrevet 1000 innlegg siden jeg var her sist jo det kommer til å ta meg en halv uke å lese igjennom alt det... tror jeg bare gir opp jeg er sååååå syllefyyyyk idag! skal aldri aldri aldri aldri aldri drikke alkohyler igjen! men det sa jeg jo forje helg ogsåååå! dummeeee noooooz! hvorfor kan hun aldri lære????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå