Gjest EryMax Skrevet 15. januar 2012 #2021 Skrevet 15. januar 2012 Hva skjer i kveld da? er jeg stemt ut av tråden eller noe?
Gjest Skitten pique Skrevet 15. januar 2012 #2022 Skrevet 15. januar 2012 Hva skjer i kveld da? er jeg stemt ut av tråden eller noe? ..nei? Ingen er stemt ut av noe? Men folk - trist nok - stemmer ut seg selv.
Gjest EryMax Skrevet 15. januar 2012 #2023 Skrevet 15. januar 2012 Det virker jo som at alt er min feil. Bare fordi jeg tok opp det samme som Mynona. Det er alltid jeg som ødelegger tråder
Gjest Skitten pique Skrevet 15. januar 2012 #2024 Skrevet 15. januar 2012 Det virker jo som at alt er min feil. Bare fordi jeg tok opp det samme som Mynona. Det er alltid jeg som ødelegger tråder Haha, nei - ingenting er ødelagt, og ingen har sagt at noe er noens feil. Bare tenk at hvis du kanskje skaper kvalme ved å skrive noe (som du selv vet er litt i grenseland til hva folk kan like) så skriv noe annet istedet Synes forøvrig ikke du har gjort noe galt - men noen ganger kan det være smart å ikke skrive noe til ting er ordnet opp. Håper at vi har lagt alt vekk nå 1
Gjest Hannee Skrevet 15. januar 2012 #2025 Skrevet 15. januar 2012 HERRE JESUS MARIA!!! Tråden ble ikke delt, jeg opprettet en ny tråd fordi det var surmuling om at vi fjaset i den andre tråden. Men det betyr ikke at uinteressante fakta ikke er velkomne her. Det står jo tilogmed Fjas som kanskje er litt uinteressant i tittelen. Jeg syntes at dette bare blir tullete og tar natta. Nemlig Var fin tur forresten. Hvordan har alle det i kveld? Er stemningen løst opp igjen? Jeg er hvertfall klar til å legge ting bak meg, men sier nok i fra hvis jeg synes brukere blir behandlet urettferdig.
Gjest Hannee Skrevet 15. januar 2012 #2027 Skrevet 15. januar 2012 Ingen spekulasjoner, De eneste som ble uthengt var HerreJesusMaria!!! Var mitt innlegg som ble slettet og jeg har sendt PM til Mod. for å få begrunnelse. Kjenner at jeg er lei hele KG,. Odisi, Rofl, Mynona, Gia, Rumle og Hanee har dere Facebook? Jeg vil jo gjerne fortsette å ha kontakt med dere søtinger Nei, sorry. Jeg er ikke så facebookete av meg. Men kan vi ikke fortsette med å fjase her inne ? Jeg har spist ostesmørbrød med dill i panne til kvelds. Nomnom!
Gjest Hannee Skrevet 15. januar 2012 #2028 Skrevet 15. januar 2012 Blir litt forvirra av alt dette her jeg,vet ikke helt hva jeg skal fjase om Fjas om akkurat hva du vil du kjære Odisi! Hva bringer morgendagen din?
Gjest HuskyPusky Skrevet 15. januar 2012 #2030 Skrevet 15. januar 2012 Jeg lurer på om jeg rett å slett har for store brødformer. Brøddeigen eltes lenge, så hever den seg dobbel så stor før den bakes ut og hever seg dobbel så stor igjen, og det ferdige brødet er luftig og ukompakt, men fortsatt synes jeg liksom de blir så "flate" når de ikke hever seg over kanten på brødformene mine... Noen tips? Lurer på om jeg neste gang skal lage 1,5 oppskrift på de to brødformene mine istedenfor den vanlige oppskrifta..
Gjest LightBulb Skrevet 15. januar 2012 #2031 Skrevet 15. januar 2012 Er det noen her inne som vet om man kan få halsbetennelse når man har fjernet mandlene?
Gjest Hannee Skrevet 15. januar 2012 #2032 Skrevet 15. januar 2012 Jeg lurer på om jeg rett å slett har for store brødformer. Brøddeigen eltes lenge, så hever den seg dobbel så stor før den bakes ut og hever seg dobbel så stor igjen, og det ferdige brødet er luftig og ukompakt, men fortsatt synes jeg liksom de blir så "flate" når de ikke hever seg over kanten på brødformene mine... Noen tips? Lurer på om jeg neste gang skal lage 1,5 oppskrift på de to brødformene mine istedenfor den vanlige oppskrifta.. Oi, nå trenger vi bakemesterne til å hjelpe deg! Altså, ikke meg. Men utifra hva du skriver så er det sikkert lurt å prøve med 1,5 oppskrift.
Gjest EryMax Skrevet 15. januar 2012 #2033 Skrevet 15. januar 2012 Jeg tar med litt muffins som vi kan kose oss med i tråden
Gjest Hannee Skrevet 15. januar 2012 #2034 Skrevet 15. januar 2012 Er det noen her inne som vet om man kan få halsbetennelse når man har fjernet mandlene? Jeg vet ikke. Trodde man fjernet for å forhindre halsbetennelser.
Giacomo_P Skrevet 15. januar 2012 #2035 Skrevet 15. januar 2012 Ingen spekulasjoner, De eneste som ble uthengt var HerreJesusMaria!!! Var mitt innlegg som ble slettet og jeg har sendt PM til Mod. for å få begrunnelse. Kjenner at jeg er lei hele KG,. Odisi, Rofl, Mynona, Gia, Rumle og Hanee har dere Facebook? Jeg vil jo gjerne fortsette å ha kontakt med dere søtinger Jeg logger meg ind på facebook omtrent én gang i året, så jeg er redd det er en dårlig idé.... Men jeg vil ikke miste kontakten med alle de fine menneskene her, så vi må bare prøve å finde løsninger på ting som måtte dukke opp. Jeg synes det skal være rom for alle her inde. Jeg bliver oppriktig lei meg hvis folk forsvinder. Siden vi bor på lidt forskjellige kanter av landet, må vi vel mødes på Finse for en liden sneballkrig i slutten av juni? Men jeg stemmer heller for Paris, egentlig.... 2
Gjest LightBulb Skrevet 15. januar 2012 #2036 Skrevet 15. januar 2012 Jeg vet ikke. Trodde man fjernet for å forhindre halsbetennelser. Jeg fjernet de etter 1 år med kronisk halsbetennelse. Og har ikke hatt det siden. Men nå har jeg vondt i halsen og har, unnskyld ekle detaljer, fått blemmer i halsen..
Gjest EryMax Skrevet 15. januar 2012 #2037 Skrevet 15. januar 2012 Ja men å miste kontakten med dårlige mennesker som meg går greit
Gjest Hannee Skrevet 15. januar 2012 #2038 Skrevet 15. januar 2012 Jeg logger meg ind på facebook omtrent én gang i året, så jeg er redd det er en dårlig idé.... Men jeg vil ikke miste kontakten med alle de fine menneskene her, så vi må bare prøve å finde løsninger på ting som måtte dukke opp. Jeg synes det skal være rom for alle her inde. Jeg bliver oppriktig lei meg hvis folk forsvinder. Siden vi bor på lidt forskjellige kanter av landet, må vi vel mødes på Finse for en liden sneballkrig i slutten av juni? Men jeg stemmer heller for Paris, egentlig.... Paris høres fantastisk ut! Også kan vi dra på fransk konditori!
Giacomo_P Skrevet 15. januar 2012 #2039 Skrevet 15. januar 2012 Er det noen her inne som vet om man kan få halsbetennelse når man har fjernet mandlene? Ja, dessverre kan man det....
Gjest LightBulb Skrevet 15. januar 2012 #2040 Skrevet 15. januar 2012 Ja, dessverre kan man det.... Ånei..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå