Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Grattis, du får det sikkert ikke tilfeldig. :)

Nei. Sjefen var fornøyd med stor innsats den siste tiden :)

Til tross for at jeg spilte SÆD til hun på wordfeud :fnise:

Endret av Mynona-83
Videoannonse
Annonse
Gjest Skitten pique
Skrevet

Nei. Sjefen var fornøyd med stor innsats den siste tiden :)

Til tross for at jeg spilte SÆD til hun på wordfeud :fnise:

Det var snarere det som gav deg bonusen. :fnise:

Har alltid forestilt meg sjefen som mann, jeg. :klo:

Gjest Surrehodet
Skrevet

:fryser: Akkurat nå har jeg ikke lyst til å lufte Boffen.......

Ahhhh hvorfor er han ikke en katt, bare idag. :tristbla:

Gjest odisi73
Skrevet

:fryser: Akkurat nå har jeg ikke lyst til å lufte Boffen.......

Ahhhh hvorfor er han ikke en katt, bare idag. :tristbla:

Huff du må kle deg godt og drikke noe varmt når du kommer hjem igjen :jepp:

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Dette er fornuft!

For meg har denne "familien" gjort hverdagen mye lettere, og jeg har ikke lyst til å se et sånt trivleig lide samfund fragmenteres og blive spredt for alle vinder.

Det skal være plass til alle som vil være her!

Og så skal jeg være den første til å beklage hvis jeg har sagt eller skrevet noe som noen har reagert negativt på. La oss fortsette med fjasing, fantasering og oppsummering av små og store hendelser i livet, gode og vonde dager, juletradisjoner og uinteressante små detaljer og betraktninger. Og ikke mindst den fantastiske omsorg man har vist hverandre gjennom det sidste halve året.

Tråden skal leve, men ikke uden alle de herlige menneskene som lever i den!

Til de som vurderer å forlade oss, sier jeg "kom tilbake - det er alltid mulig å rydde opp i uoverensstemmelser, og fortsette en fredelig sameksistens!"

Har det falt dere inn at noen maltesere hadde behov for folk som snakket hyggelig med dem, kanskje mer enn noen andre?

Uansett om de poster under pseudonym eller på sørlandsdansk kan de ha behov for noen som holde humøret oppe.

Men det er ÉN person i denne tråden hvis følelser tydeligvis er langt viktigere enn alle andres.

Dere kan sette så mange virtuelle streker dere vil, men å først advare mot dem som kan komme og ødelegge, for så å gjennomgående syte om den "gode gamle", (feilbrukte) tråden dere så gjerne skulle vært i fordi den hadde flere innlegg enn Facebook-venner , i tillegg til å huke inn modder for å holde øye med meg når jeg dukker opp,- for deretter å gi meg silent treatment til jeg erklærer at jeg går, gjør det dere prøver på veldig gjennomsiktig.

Sorry as, men dere har lite å være stolte av på hyggelig-fronten.

Skrevet

Kan vi ikke blive ferdige med dette nå, pseudo?

Jeg har ingen ting uoppgjort med hverken deg eller Corto, og hvis jeg har fornærmet noen av dere, skal jeg bede om undskyldning for det. Om noen har bedt en moderator holde øye med deg, ved jeg ingen ting om.

Er det én persons følelser som er viktigere end andres? Det er ikke min opplevelse. Mener du meg?

Jeg har satt pris på deg hele veien, pseudo, og hvis du føler at jeg har ignorert deg de siste dagene, så har det mere å gjøre med at jeg har vært syk, og ikke postet så veldig mye i det hele tatt. I tillegg til at jeg ikke har ønsket å deltage i noen konflikt.

Jeg er ikke sikker på hva du mener med "det dere prøver på" - jeg har i hvert fald ikke til hensikt å skvise ud noen, og jeg tror ikke noen andre har det heller.

Kan vi ikke blive ferdige med dette nå?

• Liker 1
Skrevet

Kjempebra skrevet Giacomo, jeg er helt enig med deg :klemmer:

Skrevet

Jeg synes det er du som er uhyggelig nå pseudonym. Kan vi ikke bare la det ligge?

Jeg har ingen verdens ting mot deg, men jeg ignorerer krangleinnlegg og spydigheter - derfor har du ikke fått noe respons fra meg hvertfall.

Hvis du har problemet med EN bruker, kan du ikke da ta det på PM med akkurat dn personen. Når du forsurer tråden (denne eller den gamle-samma F for meg hvor vi skriver) med "dere er så dumme alle sammen" gidder jeg heller ikke å kommunisere med deg! Derfor får du silent treatment fra meg! Du må også lære deg å legge ting bak deg! Du messer om igjen og om igjen om det samme - jeg er lei!

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Kan vi ikke blive ferdige med dette nå, pseudo?

Jeg har ingen ting uoppgjort med hverken deg eller Corto, og hvis jeg har fornærmet noen av dere, skal jeg bede om undskyldning for det. Om noen har bedt en moderator holde øye med deg, ved jeg ingen ting om.

Er det én persons følelser som er viktigere end andres? Det er ikke min opplevelse. Mener du meg?

Jeg har satt pris på deg hele veien, pseudo, og hvis du føler at jeg har ignorert deg de siste dagene, så har det mere å gjøre med at jeg har vært syk, og ikke postet så veldig mye i det hele tatt. I tillegg til at jeg ikke har ønsket å deltage i noen konflikt.

Jeg er ikke sikker på hva du mener med "det dere prøver på" - jeg har i hvert fald ikke til hensikt å skvise ud noen, og jeg tror ikke noen andre har det heller.

Kan vi ikke blive ferdige med dette nå?

Jeg hadde ønske om å legge det bak meg da jeg, dum som jeg var, kom hit til den nye tråden.

Men det var andre som ikke var ferdige.

Jeg kunne gjerne tenke meg å være med å fjase videre, men det er ikke hyggelig når man vet at flere andre bærer nag til en, fordi man nå er i en ny tråd på et sted som er mer egnet til fjaseformålet.

Eller når de forklaringene man i alle vennskapelighet legger ut, skal rapporteres og fjernes, så de ikke blir lest.

Det er ikke hyggelig å bli stemplet som en dramaqueen fordi man rett og slett er direkte av natur, og ikke liker urettferdighet.

Men dette skulle bli min rolle.

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er du som er uhyggelig nå pseudonym. Kan vi ikke bare la det ligge?

Jeg har ingen verdens ting mot deg, men jeg ignorerer krangleinnlegg og spydigheter - derfor har du ikke fått noe respons fra meg hvertfall.

Hvis du har problemet med EN bruker, kan du ikke da ta det på PM med akkurat dn personen. Når du forsurer tråden (denne eller den gamle-samma F for meg hvor vi skriver) med "dere er så dumme alle sammen" gidder jeg heller ikke å kommunisere med deg! Derfor får du silent treatment fra meg! Du må også lære deg å legge ting bak deg! Du messer om igjen og om igjen om det samme - jeg er lei!

:filer:

Skrevet

:filer:

Javel? Det var alt du hadde å si?

Skrevet (endret)

Jeg hadde ønske om å legge det bak meg da jeg, dum som jeg var, kom hit til den nye tråden.

Men det var andre som ikke var ferdige.

Jeg kunne gjerne tenke meg å være med å fjase videre, men det er ikke hyggelig når man vet at flere andre bærer nag til en, fordi man nå er i en ny tråd på et sted som er mer egnet til fjaseformålet.

Eller når de forklaringene man i alle vennskapelighet legger ut, skal rapporteres og fjernes, så de ikke blir lest.

Det er ikke hyggelig å bli stemplet som en dramaqueen fordi man rett og slett er direkte av natur, og ikke liker urettferdighet.

Men dette skulle bli min rolle.

Hvis du vil la det ligge; hvorfor tar du det opp om igjen og om igjen da?

Og bare for å ha sagt det: jeg ignorerer ikke deg, men det du skriver om den saken. Det er totalt uinteressant for meg.

Endret av Mynona-83
Skrevet

Jeg bærer ikke nag til deg, Pseudo. Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg lurer på om dette har vokst seg lidt større hos deg end hva som er nødvendig.

Og så vil jeg bede deg om å huske på at en moderering ikke nødvendigvis indebærer at noe er blitt rapportert. Det kan være andre grunder til at en moderator griber ind. Dette har ikke vi som brukere kontroll over. Moderatorene leser i forumet, og ser de noe de mener bør modereres, så gjør de nok det uavhengig av om noen har rapportert eller ikke.

Du er hjertelig velkommen til å fjase videre.

• Liker 1
Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Javel? Det var alt du hadde å si?

Nei, det var det ikke.

Jeg ønsket ikke å krangle med noen, men slik har det blitt, og jeg er blitt den stygge ulven.

Å be alle legge det bak seg uten å adressere problemet, er ikke like greit for den som "har fått skylden".

Jeg har i utgangspunktet ingenting mot noen i tråden. Det jeg reagerte på var en adferd og ikke en bruker. Men det kan se ut til at de har noe mot meg.

Da er det ikke like ukomplisert å bare gå videre.

Skrevet

Å herregud, vi andre har bestemt oss for å kose oss i tråden vår. Kan ikke du kose deg ilag med oss? Det er plass til alle, men jeg tror vi skal legge den saken du drar opp bak oss siden den gir en amper stemning i den flotte tråden her. :klemmer:

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Jeg bærer ikke nag til deg, Pseudo. Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg lurer på om dette har vokst seg lidt større hos deg end hva som er nødvendig.

Og så vil jeg bede deg om å huske på at en moderering ikke nødvendigvis indebærer at noe er blitt rapportert. Det kan være andre grunder til at en moderator griber ind. Dette har ikke vi som brukere kontroll over. Moderatorene leser i forumet, og ser de noe de mener bør modereres, så gjør de nok det uavhengig av om noen har rapportert eller ikke.

Du er hjertelig velkommen til å fjase videre.

Det er mulig du har rett.

Det gjenstår å se.

Jeg har sagt det jeg ønsket å si om dette.

Men jeg ønsker ikke å krype for noen eller be om unnskyldning fordi det nå er en ny tråd.

Skrevet

Og jeg som trudde det var tilbake til tull og tøys igjen her inne :(

Har da ikke noe mot deg jeg heller P.

Skrevet

Det er mulig du har rett.

Det gjenstår å se.

Jeg har sagt det jeg ønsket å si om dette.

Men jeg ønsker ikke å krype for noen eller be om unnskyldning fordi det nå er en ny tråd.

Er det dette det handler om? At det skulde være din skyld, har jeg ikke en gang tenkt tanken på. Jeg likte den gamle tråden, men når jeg skrev igår at vi måtte skrive som gale for å "ta den igjen" i antall indlegg og sider, så var det bare ment som kokettering, og ikke noe stikk til noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...