FruN Skrevet 11. januar 2012 #301 Skrevet 11. januar 2012 God natt og god bedring til Giacomo! Straks natta her og, CT imorra før jobb! God natt alle sammen!
Gjest LightBulb Skrevet 11. januar 2012 #303 Skrevet 11. januar 2012 Fikk du av mannen Lightbulb? Maten?
FruN Skrevet 11. januar 2012 #305 Skrevet 11. januar 2012 CT er ikke skummelt Nei, det vet jeg Har vært på det før
Gjest EryMax Skrevet 11. januar 2012 #306 Skrevet 11. januar 2012 De forrige CT bildene mine var skumle
Gjest EryMax Skrevet 12. januar 2012 #307 Skrevet 12. januar 2012 Sånn er det å ringe til legekontoret NEMLIG
Gjest HuskyPusky Skrevet 12. januar 2012 #308 Skrevet 12. januar 2012 What! Har det vært så stille i natt? Jeg ligger under dyna med halsvondt fryser og tror jeg Må ringe sjefen og si at jeg er syk
Gjest PseudonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #309 Skrevet 12. januar 2012 (endret) What! Har det vært så stille i natt? Jepp. Alle konfliktskye mennesker stakk av i det øyeblikket jeg sa noe som kunne tolkes som kritisk... Trist at du er syk, da. Endret 12. januar 2012 av PseudonymBruker
Gjest PseudonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #310 Skrevet 12. januar 2012 (I obviously slice like a ginsu.)
Gjest Surrehodet Skrevet 12. januar 2012 #311 Skrevet 12. januar 2012 God Morgen Idag kom jeg ned i stuen og Boffen hadde kastet opp på stoffsofaen Dette har jeg egentlig ikke tid til siden morgenene mine er nøye talt opp i minutter. Se ut til at jeg må droppe 1 og bruke tiden til å vaske heller . Ja ja så får jeg drikke kaffi i bilen når jeg kjører på jobb. Hmmmmm, da kan man jo si at jeg er matpakke OG kaffi kjører. :gjeiper: Og det er ikke det at jeg ikke vil kjøre buss altså, men det går ikke busser dit jeg skal. Ha en finfin dag!
Gjest Hannee Skrevet 12. januar 2012 #312 Skrevet 12. januar 2012 What! Har det vært så stille i natt? Jeg ligger under dyna med halsvondt fryser og tror jeg Må ringe sjefen og si at jeg er syk Stakkaaaaar! Ligg i senga og bli frisk! Og god morgen alle sammen
Gjest Hannee Skrevet 12. januar 2012 #313 Skrevet 12. januar 2012 God Morgen Idag kom jeg ned i stuen og Boffen hadde kastet opp på stoffsofaen Dette har jeg egentlig ikke tid til siden morgenene mine er nøye talt opp i minutter. Se ut til at jeg må droppe 1 og bruke tiden til å vaske heller . Ja ja så får jeg drikke kaffi i bilen når jeg kjører på jobb. Hmmmmm, da kan man jo si at jeg er matpakke OG kaffi kjører. :gjeiper: Og det er ikke det at jeg ikke vil kjøre buss altså, men det går ikke busser dit jeg skal. Ha en finfin dag! Håper det går bra med boffen da, og ha en fin dag du og!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #314 Skrevet 12. januar 2012 Stakkaaaaar! Ligg i senga og bli frisk! Og god morgen alle sammen God morgen Jeg er personlig ikke våken. Jeg bare later som.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #315 Skrevet 12. januar 2012 Well then. I know how to connect the dots. Kos dere med tråden. Jeg skal ikke "blande meg". Å ta folk for den de er gjelder tydeligvis bare utvalgte personer.
Gjest Hannee Skrevet 12. januar 2012 #316 Skrevet 12. januar 2012 God morgen Jeg er personlig ikke våken. Jeg bare later som. Det gjør i grunn jeg og. Og om et kvarter må jeg ut i kulden. Redd jeg sovner på skolen.
Gjest Hannee Skrevet 12. januar 2012 #317 Skrevet 12. januar 2012 Well then. I know how to connect the dots. Kos dere med tråden. Jeg skal ikke "blande meg". Å ta folk for den de er gjelder tydeligvis bare utvalgte personer. Det er trist. Jeg skjønner hvor du kommer fra, og synes det er enda tristere at det må skrives at tråden skal være koselig. Konflikter oppstår overalt, hvorfor kan de ikke løses? Jeg håper du fortsetter å poste her inne og at Corto kommer tilbake.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #318 Skrevet 12. januar 2012 Det er trist. Jeg skjønner hvor du kommer fra, og synes det er enda tristere at det må skrives at tråden skal være koselig. Konflikter oppstår overalt, hvorfor kan de ikke løses? Jeg håper du fortsetter å poste her inne og at Corto kommer tilbake. De mener ikke at tråden skal være koselig for alle.De mener den skal være til for dem. Corto er vekk, og det samme er jeg.
Gjest Hannee Skrevet 12. januar 2012 #319 Skrevet 12. januar 2012 De mener ikke at tråden skal være koselig for alle.De mener den skal være til for dem. Corto er vekk, og det samme er jeg. Det er skummelt når det blir slik. Mange samfunn har jo villet ha samfunnet for enkelte mennesker, og det har endt og ender i stygge, grusomme handlinger. Jeg mener at denne tråden og den forrige for den saks skyld er for alle som vil delta. Jeg synes at Ery bør sende deg og Corto en personlige melding og be om unnskyldning. Så Ery, hvis du leser dette, så håper jeg at du tar det til deg, ikke tenker på hva som har blitt sagt og gjort, men om å løse en konflikt. Jeg ble støtt av noen av kommentarene dine, men valgte å legge dem bak meg ved hjelp av humor. Alle kan delta her. Og hvordan man bidrar er forskjellig. Noen liker å poste ordtak, noen liker å fortelle om dagen sin, noen liker å poste videoer og noen liker bilder av kaker. Jeg synes at alt dette er positivt. Og at ingenting av dette er spam.
Gjest EryMax Skrevet 12. januar 2012 #320 Skrevet 12. januar 2012 (endret) . Endret 12. januar 2012 av EryMax
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå