Mynona Skrevet 11. januar 2012 #262 Skrevet 11. januar 2012 Hvemiallverden er tegnehanne? tegnehanne.no Hun er en blogger som tegner alle blogginnleggene sine. Hun er herlig selvironisk og flink til å tegne! Oppdaterer veldig sjelden da, men det som kommer er veldig gøy! Anbefales!
Gjest PseudonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #263 Skrevet 11. januar 2012 tegnehanne.no Hun er en blogger som tegner alle blogginnleggene sine. Hun er herlig selvironisk og flink til å tegne! Oppdaterer veldig sjelden da, men det som kommer er veldig gøy! Anbefales! Tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg, da. Håper du får sove godt.
Gjest NozMonster Skrevet 11. januar 2012 #264 Skrevet 11. januar 2012 Det er forferdelig kjedelig å være syk.... det er nesten så jeg innrømmer at jeg synes det er bra at du er syk.... wops- jeg gjorde det visst! da kan du endelig slappe av litt mener jeg, og for en gangs skyld ha noe som kalles " fri fra jobben" ( noe som er på tide og fortjent) hahaaa... hey, my name is cookiedough! jeg synes faktisk doug er veldig kjekk jeg..
Gjest PseudonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #265 Skrevet 11. januar 2012 jeg synes faktisk doug er veldig kjekk jeg.. Han liker sikkert kakedeig.
Gjest PseudonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #267 Skrevet 11. januar 2012 Anbefales! Takk, det var en god anbefaling.
Giacomo_P Skrevet 11. januar 2012 #268 Skrevet 11. januar 2012 det er nesten så jeg innrømmer at jeg synes det er bra at du er syk.... wops- jeg gjorde det visst! da kan du endelig slappe av litt mener jeg, og for en gangs skyld ha noe som kalles " fri fra jobben" ( noe som er på tide og fortjent). Takk for omtanken. Men jeg har passet på å være syk på fridagene mine.... Jeg har bare vært borte fra jobb to dager tilsammen siden jeg begyndte å jobbe. Jeg har ikke lyst til å ødelegge den statistikken hvis jeg ikke må. Emn det er veldig kjedelig å ligge hele dagen i sengen...
Mynona Skrevet 11. januar 2012 #269 Skrevet 11. januar 2012 Takk, det var en god anbefaling. Bra den falt i smak
Gjest EryMax Skrevet 11. januar 2012 #270 Skrevet 11. januar 2012 Emn det er veldig kjedelig å ligge hele dagen i sengen... Jeg trodde du likte det jeg
Giacomo_P Skrevet 11. januar 2012 #272 Skrevet 11. januar 2012 Jeg trodde du likte det jeg Ikke når man er alene og syk..... Bli-frisk- til Giacomo! Tusen takk! Jeg har "budgettert" med å være frisk i morgen, så jeg skal snart spise opp medisinskabet mitt!
Gjest EryMax Skrevet 11. januar 2012 #273 Skrevet 11. januar 2012 Håper det ikke er laget av glass, glass smaker ikke så godt har jeg hørt. 1
Gjest odisi73 Skrevet 11. januar 2012 #274 Skrevet 11. januar 2012 det er nesten så jeg innrømmer at jeg synes det er bra at du er syk.... wops- jeg gjorde det visst! da kan du endelig slappe av litt mener jeg, og for en gangs skyld ha noe som kalles " fri fra jobben" ( noe som er på tide og fortjent) hahaaa... hey, my name is cookiedough! jeg synes faktisk doug er veldig kjekk jeg.. Det syns jeg og og det er den morsomste situasjonskommedie jeg noen gang har sett
Rofl Skrevet 11. januar 2012 #275 Skrevet 11. januar 2012 Må du bli frisk ærede Giacomo. Fy sykdommen
Giacomo_P Skrevet 11. januar 2012 #276 Skrevet 11. januar 2012 Dere er snilde - men vi behøver ikke å snakke om min sykdom hele natten. Jeg er ikke sykere end at jeg kunde ha vært i aktivitet hvis jeg måtte, selv om jeg er slapp og småfebril. Er det noen vi savner efter flyttingen? Jeg vil ha med alle i "familien"!
Giacomo_P Skrevet 11. januar 2012 #279 Skrevet 11. januar 2012 Så bra! Nå ser jeg en snikende lyspære. Jeg håber den er mett og glad!
Gjest odisi73 Skrevet 11. januar 2012 #280 Skrevet 11. januar 2012 Hei Light Få høre hva du har spist i kveld da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå