Gå til innhold

Fjas

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke gjort noe galt. Jeg beklaget offentlig i den andre tråden

Jeg så den unnskyldningen. Og jeg synes ikke at du ber om unnskyldning, jeg synes at du unnskylder deg. Jeg beklager Ery, jeg vil deg ingenting vondt, men nå synes jeg at du bør ta ansvar for dine handlinger, slik at denne tråden virkelig kan bli en ny start og ikke bare en ny skygge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett, nå drar jeg til skolen. Du har fått høre min mening og jeg kommer ikke til å gjenta den, for jeg vil også legge dette bak meg. Men personlige melding med unnskyldning anbefaler jeg deg å gjøre.

Ha en fin dag alle sammen :)

Skrevet

Nå får du gi deg Ery! Det er du som drar opp grums hele tiden. Slutt å synes synd på deg selv, be om unnskyldning og gå videre!

Skrevet

De mener ikke at tråden skal være koselig for alle.De mener den skal være til for dem.

Corto er vekk, og det samme er jeg.

Hvorfor kan ikke dere egentlig være her da? Du har jo skrevet flere innlegg i tråden her allerede. KG er for alle, de man ikke liker kan man ignorere. Jeg beklager at jeg har oppført meg som en dust :klemmer:

Skrevet

Den gjengen her har holdt meg oppe gjennom store deler av slitsomme tider, og vil ikke at det skal bli ødelagt...:sjenert:

Litt trist av meg kanskje, men sånn er det nå.

Er liksom litt glad i alle her..

:klemmer:

Skrevet (endret)

Jeg er glad i deg også, nå har jeg vært på ICA å handlet avisen med dødsannonsen til oldemor. Tenkte jeg skulle ta vare på den :klemmer:

Endret av EryMax
Skrevet

Den gjengen her har holdt meg oppe gjennom store deler av slitsomme tider, og vil ikke at det skal bli ødelagt...:sjenert:

Litt trist av meg kanskje, men sånn er det nå.

Er liksom litt glad i alle her..

:klemmer:

:klem:

Skrevet

Kan vi ikke bare slå en strek over alt som har med den forrige tråden å gjøre, å komme oss videre å kose oss i denne?

Skrevet

NÅ har jeg satt en skikkelig strek for alt ubehagelig, misforståelser og "snøen som falt i fjor". Nå er vi akkurat like gode forumvenner som vi alltid har vært her inne - alle sammen! Enig? :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Kan vi ikke bare slå en strek over alt som har med den forrige tråden å gjøre, å komme oss videre å kose oss i denne?

Dette er fornuft!

For meg har denne "familien" gjort hverdagen mye lettere, og jeg har ikke lyst til å se et sånt trivleig lide samfund fragmenteres og blive spredt for alle vinder.

Det skal være plass til alle som vil være her!

Og så skal jeg være den første til å beklage hvis jeg har sagt eller skrevet noe som noen har reagert negativt på. La oss fortsette med fjasing, fantasering og oppsummering av små og store hendelser i livet, gode og vonde dager, juletradisjoner og uinteressante små detaljer og betraktninger. Og ikke mindst den fantastiske omsorg man har vist hverandre gjennom det sidste halve året.

Tråden skal leve, men ikke uden alle de herlige menneskene som lever i den!

Til de som vurderer å forlade oss, sier jeg "kom tilbake - det er alltid mulig å rydde opp i uoverensstemmelser, og fortsette en fredelig sameksistens!"

• Liker 1
Skrevet

NÅ har jeg satt en skikkelig strek for alt ubehagelig, misforståelser og "snøen som falt i fjor". Nå er vi akkurat like gode forumvenner som vi alltid har vært her inne - alle sammen! Enig? :jepp:

Det var en veldig fin strek, Mar!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...