Gjest PseudonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #381 Skrevet 12. januar 2012 Og jeg som trudde det var tilbake til tull og tøys igjen her inne Har da ikke noe mot deg jeg heller P. Jeg kan gjerne gå tilbake til tull og tøys, dersom jeg er velkommen til det.
Mynona Skrevet 12. januar 2012 #382 Skrevet 12. januar 2012 Jeg orker hvertfall ikke dette dramaet her! Jeg har sagt fra til Ery og pseudonym i dag at jeh synes de skal legge det bak seg. Hvis de ikke ønsker det - så får det bare være. Jeg deltar ikke mer i den "debatten" som jeg mener egentlig ble ferdig diskutert i den andre tråden! Problemet i den andre tråden er løst - det ble ny tråd. La det ligge da. Ellers kan du gjerne sende meg en PM om du mener noe jeg gjør er feil/galt eller har andre problemer med meg. Ferdig snakka fra meg om dette emnet i denne tråden! 2
Gjest PseudonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #384 Skrevet 12. januar 2012 (endret) Jeg orker hvertfall ikke dette dramaet her! Jeg har sagt fra til Ery og pseudonym i dag at jeh synes de skal legge det bak seg. Hvis de ikke ønsker det - så får det bare være. Jeg deltar ikke mer i den "debatten" som jeg mener egentlig ble ferdig diskutert i den andre tråden! Problemet i den andre tråden er løst - det ble ny tråd. La det ligge da. Ellers kan du gjerne sende meg en PM om du mener noe jeg gjør er feil/galt eller har andre problemer med meg. Ferdig snakka fra meg om dette emnet i denne tråden! Vel, jeg forlot den andre tråden så jeg har ikke lest noe av det. Dessuten står det ganske skarpe antydninger fra nettopp deg helt i begynnelsen av denne. Men en slik en foran: Men nevermind, det betyr da ingenting hva man setter på trykk når man selv er ferdig med saken... Endret 12. januar 2012 av PseudonymBruker
Mynona Skrevet 12. januar 2012 #385 Skrevet 12. januar 2012 (endret) Ja, det var flere som maset i den andre tråden. Ikke bare du. Jeg blir bare så jævlig irritert av kranglefanter, og jeg har kort lunte om dagen! Og jeg har ikke hatt noe problem med flytting, bare om masing om det. Endret 12. januar 2012 av Mynona-83
Gjest PseudonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #386 Skrevet 12. januar 2012 (endret) Ja, det var flere som maset i den andre tråden. Ikke bare du. Jeg blir bare så jævlig irritert av kranglefanter, og jeg har kort lunte om dagen! Vel, jeg er iallefall sliten av dette, så jeg logger meg ut for nå. Dessuten har jeg tenkt meg i et lystog for oppmerksomhet om papirløse innvandreres situasjon i Norge, som går fra Jernbanetorget i Oslo i dag klokka 18. http://www.facebook.com/events/347941028553277/ Sånn i tilfelle noen andre var intressert... Endret 12. januar 2012 av PseudonymBruker
Gjest Surrehodet Skrevet 12. januar 2012 #387 Skrevet 12. januar 2012 Har det falt dere inn at noen maltesere hadde behov for folk som snakket hyggelig med dem, kanskje mer enn noen andre? Uansett om de poster under pseudonym eller på sørlandsdansk kan de ha behov for noen som holde humøret oppe. Men det er ÉN person i denne tråden hvis følelser tydeligvis er langt viktigere enn alle andres. Dere kan sette så mange virtuelle streker dere vil, men å først advare mot dem som kan komme og ødelegge, for så å gjennomgående syte om den "gode gamle", (feilbrukte) tråden dere så gjerne skulle vært i fordi den hadde flere innlegg enn Facebook-venner , i tillegg til å huke inn modder for å holde øye med meg når jeg dukker opp,- for deretter å gi meg silent treatment til jeg erklærer at jeg går, gjør det dere prøver på veldig gjennomsiktig. Sorry as, men dere har lite å være stolte av på hyggelig-fronten. Jeg er hyggelig ikke forsøk å si noe annet. 1
Giacomo_P Skrevet 12. januar 2012 #388 Skrevet 12. januar 2012 Jeg sier ikke noe andet, Surre! Nu skal jeg spise en frossenpizza, av alle ting, og så håber jeg tråden kommer til å flomme over av fjas, omsorg og gode tanker igjen i løbet av kvelden!
Gjest Surrehodet Skrevet 12. januar 2012 #389 Skrevet 12. januar 2012 Giacomo jeg sender deg en bli frisk (som ikke har vert i nærheten av en lysfontene) Men frossenpizza??? Trodde bare det var jeg som drev med slikt. Skal faktisk ha en slik idag siden jeg er alene hjemme ikveld. Eller kanskje jeg bør ta meg en biff?
Gjest HuskyPusky Skrevet 12. januar 2012 #390 Skrevet 12. januar 2012 Sender noen meg en pm når tråden har vært tilbake med sitt gode gamle jeg (uten krangling) i 48 timer? Da kommer jeg og huskyene mine tilbake
Gjest Surrehodet Skrevet 12. januar 2012 #392 Skrevet 12. januar 2012 http://animal.discovery.com/videos/too-cute-baby-sloths-baby-sloths-get-swaddled.html
Giacomo_P Skrevet 12. januar 2012 #393 Skrevet 12. januar 2012 Giacomo jeg sender deg en bli frisk (som ikke har vert i nærheten av en lysfontene) Men frossenpizza??? Trodde bare det var jeg som drev med slikt. Skal faktisk ha en slik idag siden jeg er alene hjemme ikveld. Eller kanskje jeg bør ta meg en biff? Jeg er ikke glad i frossenpizza, men det er fordømt praktisk på dager da man ikke gidder å lave skikkelig mad. Jeg skammer meg faktisk lidt... Jeg er nesten helt frisk. Ikke vindt i halsen og nesen lenger, og ingen feber, bare lidt matt, så jeg tenker å gå på jobb inatt. Du har helt rett - engler er bedst når de ikke befatter seg med lysfontener! Takk for engelen! Sender noen meg en pm når tråden har vært tilbake med sitt gode gamle jeg (uten krangling) i 48 timer? Da kommer jeg og huskyene mine tilbake Du får ikke lov til å blive borte, Husky! Jeg skal prøve å huske på å sende en PM! Giv huskyene en godbid og lidt kos fra meg i mellomtiden, da!
Gjest EryMax Skrevet 12. januar 2012 #394 Skrevet 12. januar 2012 Jeg har vært i ekkel form, jeg har hatt sånn typisk antydning til feber. Ikke noe moro
Giacomo_P Skrevet 12. januar 2012 #395 Skrevet 12. januar 2012 Ikke bliv syk, Ery! Jeg har akkurat forsøkt det, og det er ikke noe morsomt.
Gjest odisi73 Skrevet 12. januar 2012 #397 Skrevet 12. januar 2012 http://animal.discovery.com/videos/too-cute-baby-sloths-baby-sloths-get-swaddled.html Tror ikke jeg har sett så søte dyr på det jeg kan huske :rodmer:
Gjest Surrehodet Skrevet 12. januar 2012 #398 Skrevet 12. januar 2012 Også de lydene de lagde da :rodmer: Idag har en facebook venn skrevet på statusen sin: Nix mer hamster, men god og mett pusekatt. Oi oi oi 1
Gjest EryMax Skrevet 12. januar 2012 #399 Skrevet 12. januar 2012 Jeg føler meg egentlig snurt, Reima lager ikke snøscooter bekledning lengre. Reima var jo verdens beste vinterklær merke
Giacomo_P Skrevet 12. januar 2012 #400 Skrevet 12. januar 2012 Tror ikke jeg har sett så søte dyr på det jeg kan huske :rodmer: Jeg tror de er i nær slekt med Rumler. Men Rumlene er nok lidt kvikkere og rundere....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå