Gå til innhold

Langs veien....

Fredslilja

Anbefalte innlegg

God påske til alle som titter innom!

Har ikke tid til å skrive den lange oppdateringen på livet mitt akkurat nå, men måtte bare legge igjen en kjempenyhet!

Jeg har fått meg kjæreste! Traff verdens herligste gutt for en stund siden! Han er bare den beste i verden. Øser over meg med kjærlighet og respekt! Ah det stemmer ikke som hemningway sa om at 'april is the cruelest month of them all'.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du

Hvordan har du det?

Har ferien sluppet taket, eller henger den litt igjen?

Er det lenge til du skal ha neste praksisperiode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med kjæreste Fredslilja! Nå ble jeg glad.. Jeg håper alt går bra med dere to!

viste at en prins ville finne deg til slutt.. :wink:

Hvordan går det ellers?

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Lilja!!!

Utrolig glad på dine vegne :-)

Jeg visste jo at alt kom til å ordne seg for en så god jente som deg. Du fortjener det virkelig!!

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jinx, Emina, Bettie, Fisk, Aricept, Meg, Erica takk for gode lykkeønskninger, dere er utrolig søte og skjønne!

Har ikke fått skrevet så mye her i det siste, livet har vært ganske så hektisk...

Hvordan har jeg det tro? Jeg er sliten, jeg er stresset, jeg er usikker, jeg er i en tilpasningsfase, jeg er dalende forelsket, jeg er allikevel tilfreds, velsignet, frisk og glad.

Det å være i et forhold etter å ha levd som singel en god periode er virkelig en tilvenningsfase. Det å plutselig skulle ha et annet menneske å 'ta hensyn' til krever litt, hvertfall når han ikke har den samme oppfatningen av ivaretakelse av venner som jeg har. Føler at han ikke har den forståelsen av at jeg trenger å være sammen med vennene mine, og virkelig ønsker å opprettholde en del av de tradisjonene jeg har med venninnene mine. Han er så mye mer avhengig av meg enn jeg er av han, og det skremmer meg litt. Det skremmer meg at han er så oppiskyene forelsket i meg, når min forelskelse begynner å dale litt og jeg ser at ikke alt er like rosenrødt som da jeg svevde helt og alene på de rosa skyene... Og da blir jeg i tvil...... Noen som har noen råd eller visdom å gi meg?

Ellers digger jeg å være student igjen etter lange perioder med praksis. Er så deilig å sitte på skolebenken og bare få kunnskap. Jeg elsker å lære, jeg elsker å fylle hodet mitt med kunnskap! Men det er litt slitsomt å kombinere studier med jobb, men det er noe jeg sparer på i det lange løp. Eksamen nærmere seg med stormskritt, men det tar jeg egentlig med en ro, føler jeg har sånn omtrenlig god kontroll - og frykter egentlig ikke dette.

Ellers fryder det meg at det går mot vår og varmere tider. Er deilig å kaste vinterklærne og gå over til tynnere klær. Så deilig å bare rusle ut mens den milde vinden rusker i håret. Deilig å gå på lave sko på en asfalt som er feiet for stein for våren!!

Så alt i alt er ikke livet så værst foruten litt småfrustrasjoner på kjærlighetsfronten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :-)

Takk for varmende ord i dagboken min!

Nå kan jo ikke jeg uttale meg så mye om forhold, du har jo mer livserfaring enn det jeg har :wink: Men slik jeg ser det, går følelsene veldig i rykk og napp, så det hele kan jo forandre seg om litt? Og hvis du forteller han hvor viktig det er for deg med vennene dine, forstår han ikke da det?

Du er et menneske som kommer til å nå langt, så sterk og så ivrig, sugen på kunnskap, som det du er.

Ja, er det ikke herlig med våren? Har gått og ventet på den utrolig lenge nå :) Akkurat som man får et helt annet humør, en helt annen livslyst. Energien strømmer på!

Ha en fortsatt fin dag :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Tusen takk for dagbokshilsen. Du skriver så koselig!

Det er spennende å være student - når faget fenger og foreleserne er gode. Trives kjempegodt på forelesninger, jeg.

Forelskelser - det er herlig - og vanskelig på en gang, det. Og det er jo ikke rart om man er i tivl, heller. Det er uansett ikke så dumt å gløtte forbi de rosa skyende (selv om det er et behagelig sted å være) og se litt på hverdagene også. Det er jo der man uansett befinner seg mesteparten av tiden.

Ønsker deg ei god uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er det med deg lille blomst? har du funnet ut av kjærligheten?

Sommer og sol er på vei, Lilja fortjener det!!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Er bare innom en snartur med en søndagshilsen.

Håper du har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...